Tagg: kopparrör
Här samlar vi allt om kopparrör.
Andra taggar som innehåller ordet kopparrör är: prisol-kopparrör-bocka, laga-kopparrör, kopparrör-28mm, hårdlöda-mjuklöda-kopparrör, kopparrör-på-tapett, löda-kopparrör, isolering-kopparrör
-
H
Renovera rum med värmerör i taket.
Kopparrör är monterade i taket. Rummet ska renoveras. Kopparrören ska målas vita Taket ska målas om Väggen täcks med renoveringstapet plus målas... -
Bra sätt kapa kopparrör!
Tänkte försöka mig på ett konstprojekt.. *ler* (överblivet material från husbygge). Jag har 35 mm kopparrör som jag vill kapa upp i 50 mm bitar... -
M
Droppar från skarv på kopparrör
Hej, Relativt nyinflyttad i hus och har senaste tiden noterat att det varit vatten på golvet vid tvättmaskin och luftvärmepump. Trodde först det... -
A
Nya kopparrör
Hej till alla, Jag tänker renovera mitt badrum och ska byta alla kopparrör. Lägenhet ãr byggd 1949 och inkommande vatten kommer i två... -
A
Förkromad kopparrör
Hej till alla VVS kunniga! Jag ska snart renovera mitt badrum så ska jag byta alla utåtpåliggande förkromad kopparrör! Ledningsrör från golvet... -
A
Är det möjligt att böja ett 22mm kopparrör över ett annat rör?
Hej! Planerar ett avstick på 22mm (från ett 28mm järnrör). Problemet är att det finns ett annat värmerör i vägen. Min önskan är att få en böj över... -
kopparrör eler prisolrör i värmesystemet
Hallå! Jag skulle vilja klargöra om det är acceptabelt att använda kopparrör för att ansluta värmeelementet från källaren till rummen (genom... -
J
Badrum: kopparrör från golv upp till golvvärmeshunten?
Hej! Håller på att gå genom en offert för ett nytt badrum och är lite fundersamt över en av posterna. Har bett om lite förklaring till firman och... -
Byta inkommande vatten trots kopparrör?
Hej Vi ska byta avloppsrör från huset till gatan. Grävfirman vill byta inkommande vatten samtidigt. Det är kopparrör idag ingjutet i eller under... -
Använda gamla kopparrören vid byte av luftvärmepump?
Jag tänker byta luftvärmepump. Jag undrar om jag kan använda de gamla kopparrören. Det är så att jag har grävt ner dessa och lagt dem i avloppsrör...