Tagg: inbyggd
Här samlar vi allt om inbyggd.
Andra taggar som innehåller ordet inbyggd är: inbyggda, inbyggd-toalett, diskbänk-inbyggd-häll, inbyggd-garderob, inbyggd-fläkt, spishäll-med-inbyggd-fläkt, induktionshäll-inbyggd-fläkt, inbyggd-bokhylla, golvinbyggd, inbyggda-rör
-
M
Minsta väggtjocklek för inbyggd el?
Jag hjälper en familj att renovera en gammal sommarstuga. All gammal el försvinner. Vi river på insidan ut till den gamla plankstommen. Jag... -
M
Spishäll + inbyggd ugn > ett 3fas uttag
Har en gammal vanlig spis jag tänkt byta till en integrerad ugn + integrerad spishäll. Har helt glömt att vi bara har ett uttag idag, där... -
I
Inbyggt eller utanpåliggande koppel på radiator?
Hej, Bytte en av våra radiatorer för ett tag sen, det råkade då bli en radiator som hade utanpåliggande koppel vilket medförde att radiatorn inte... -
J
Takfläkt för att trycka ner värme?
Hej! Har ett stort vardagsrum med öppet upp till nock (synliga bjälkar) och över 1/3 del har vi ett loft. Vi använder inte utrymmet idag men... -
Ventilationskanal till häll med inbyggd fläkt
Hej, har lite funderingar inför köksbygget. Vi funderar på en häll med inbyggd fläkt, men vi vill inte använda kolfilterfläkt. Utan vi vill... -
Isolera inbyggd gavelbalkong
Hej! För 2 år sedan glasade/byggde jag in gavelbalkongen på mitt hus då den aldrig användes och tänkte att en skulle kunna nyttjas bättre om den... -
M
Soffnisch / inbyggd soffa?
Min dröm med nya huset är att få ha ett ”krypin” i väggen, med en inbyggd sittplats. Någon som gjort något liknande? Jag vill jättegärna se bilder... -
Inbyggd trappa till vind
Hej, Vi är i färd med att inreda kallvinden. Vi tänkte göra det vi kan och får på egen hand däribland trappan. Har sökt runt lite på Google hur... -
S
Vägghängd eller inbyggd toalett
Jag försöker bygga badrum på ovanvåningen i vårt Älvsbyhus Mimer. Eftersom jag lät bygga huset med en takkupa på "fel" håll så var jag tvungen att... -
U
Inbyggd våningssäng utan ben?
Ska bygga en våningssäng, i en sovalkov, som jag helst vill ha "flytande" utan ben, men vill ju inte att den ska rasa ner, så undrar om det är...