Tagg: flytspackel
Här samlar vi allt om flytspackel.
Andra taggar som innehåller ordet flytspackel är: flytspackel-golvvärme, armeringsnät-flytspackel, golv-flytspackel-trägolv, ojämt-flytspackel, flytspackel-täta-springor, flytspackel-klinker, golvavjämning-flytspackel-lada-betonggolv, flytspackel-luktar, cc-flytspackel-golvbrunn, mira-flytspackel
-
Flytspackel -ska det se ut så här?
Hej! Jag hade en hantverkare som flytspacklade en betongplatta inför kommande golvläggning. Efter två dygn är det fortfarande ganska fuktigt och... -
Flytspackel badrum betongplatta?
Hej, Jag har två frågor gällande renovering av ett badrum. Huset är från 2004 med isolerad betongplatta och vattenburen golvvärme. Tänker att... -
F
Flytspackel under plastmatta på trägolv
Hej! Har rivit ut gammal plastmatta som var poppis på 80-talet. Under skulle det finnas trägolv med breda plankor vilket det gjorde. Men på vissa... -
Reparera golv
Hej alla, Lägenheten vi bor i har troligtvis varit uppdelad någon gång och i öppningen mellan vår hall och vårt vardagsrum ser golvet ut såhär... -
Vibbra flytspackel för plan yta?
Har spacklat några golv under åren, både med fall och plana. Tycker aldrig det blir 100%….. Nu skall jag spackla in golvvärme på en liten yta... -
J
Fiberförstärkt flytspackel
Hej, Vill skapa någon typ av ”betong/sten” golv i uterummet. Konstruktionen på golvet är som en vanlig altan där jag tagit bort trallen och... -
K
Drar bort gammal plastmatta. Flytspackel lossnar lite här och där
Drar bort gammal plastmatta. Flytspackel lossnar lite här och där. Hur ska jag fixa groparna som bildas. Ska man prima och sen fylla med... -
R
Avskrapad tjärpapp - kan jag lägga flytspackel/fix och sedan klinker?
Hej! Två frågor från en nybörjare. Jag vill lägga klinkers (30 x 30 cm) i min hall. 1. Jag har ett golv som tidigare hade tjärpapp. Jag lade... -
R
Utjämna golv
Hej! Behöver jämna ut ett lite ojämnt golv. Troligen är det inte större skillnad i höjd än max 10 mm. Vad ska man använda som fixar ett så tunnt... -
O
Flytspackel
Hej, Jag har gjutit platta i garaget ca 10cm hög. Tyvärr märkte jag att det är lite ojämnt samt att det finns några fläckar (hål) i betongen...