Tagg: dold
Här samlar vi allt om dold.
Andra taggar som innehåller ordet dold är: dolda-fel, dolda-fel-försäkring, dold-skruv, dolda-kopplingar, dold-dörr, dolda-skarvar, elfel-dolda-fel, dold-skruvning-av-trall, dolda-rör, dolda
-
Möjlighet att sätta dolda rör i yttervägg?
Hej, Finns det inget sätt att enligt nu gällande regler för våtrum att sätta dolt vatten i yttervägg? -
P
Dolda fel villa
Vi har en villa som vi köpte för 4 år sedan. Vi fick i höstas problem med ett av badrummen (renoverat av säljarna 2008) där avrinningen inte... -
J
Bygga golvsockel för dold rördragning
Hej! Hur bygger jag en golvsockel i trä som döljer horisontella elementrör utmed nedersta delen av väggen? Behöver komma ut ca 15 mm. Jag ser... -
P
"Dold" inbyggnadsmikro?
Hej, Är det någon som vet/känner till om det finns mikrovågsugnar som är helt inbyggnadsbara, dvs som kan döljas bakom lucka likt... -
O
Alupex slang dold i vägg bakom tätskikt? Är det OK?
Vid badrumsrenovering har rörmokaren dragit alu-pex i rör i vägg och golv bakom tätskikt. Är det OK? Den slangen är ju ganska rigid och går väl... -
N
Ännu en tråd om sk dolda fel från en ”novis villaköpare”!
Hej! För snart två år sedan tillträde jag och min man vårt hus. Vi har sedan dess haft det uthyrt då vi inte bor på orten (ännu) men ska flytta... -
G
Använda skruv som är avsedd för dold infästning vid trall där man skruvar ovanifrån?
Jag håller på lägga trall (kärnfuru) och har fått med två olika skruv från Beijer. En med vanlig skruvskalle och en som heter ”deck pro outdoor”... -
W
Dolda fel - Sprickor i källargrunden
Hej! Vi har precis gjort en anmälan till den Dolda fel försäkringen som säljaren tecknat efter att vi köpte huset, då det har uppkommit en större... -
Trall med dold skruv typ Cramo, PROBLEM!!!
I början av förra säsongen så skruvades det trall här hemma. använde då dold montering med Camos system. Nu har det gått en vinter och upptäcker... -
S
Skarva LK Pex Skyddsrör i dold konstruktion
Hej, Visst är det tillåtet att skarva skyddsrör i dold konstruktion? Till exempel i en Leca innervägg eller i ett bjälklag? Blev lite osäker...