Tagg: bergvärmepump
Här samlar vi allt om bergvärmepump.
Andra taggar som innehåller ordet bergvärmepump är: bergvärmepump-borrhål, att-koppla-in-bergvärmepump, bergvärmepump-bosch-compress-7000i-lw-styrsystem, timstyrning-bergvärmepump, bergvärme-bergvärmepump-framlednings, luft-i-bergvärmepump, återställa-bergvärmepump, nibe-bergvärmepump-flöde
-
Vilke dörr för rummet med bergvärmepump
Är en vanlig dörr tillåten eller måste det vara en brandsäker dörr ? -
H
Jord/bergvärmepump
Vilken jord-bergvärmepump ska vi köpa nu när det är dags att byta ut den gamla? Vilken är den tystaste? Vilken är bäst och varför? Tacksam... -
P
Larmar "Pressostat hög", hur åtgärda? IVT Greenline Compact 5
Hej gott folk! Nybliven husägare som kan föga lite om bergvärmepumpen i huset. Finns en gammal manual med kopplingsschema som jag inte fattar... -
S
Nibe S1256 hetgas temperatur
Någon som har Nibe S1256 bergvärmepump och kan kolla hetgas temperaturen under varmvatten körning? Jag har nyligen installerat en S1256 och det... -
Installation av bergvärmepump (rimlig faktura?)
Hej, Jag anlitade en VVS-firma i Dalarna som skulle installera en bergvärmepump som redan var inköpt och stod redo på plats för installation... -
C
Elementsus nu när det börjar bli varmt ute
Hej Bor i ett 60-tals hus med bergvärmepump(rego637). Två våningar ca 200kvm totalt. Vattenburna element plus 50kvm vattenburen golvvärme på... -
Bergvärmepump plötsligt slutat fungera
Hej! Nyligen flyttat in i villa med bergvärmepump. Vi upptäckte i morse att vi inte hade något varmvatten. Gick ut till värmepumpen som lyste... -
P
Bergvärmepump thermia eko kompressor
Hej Vå thermia eko bergvärmepump från 2004 har fungerat perfekt hela tiden ( har bytt växelventilen för något år sedan och rengjorde lite filter... -
G
Daikin bergvärmepump EGSQH10S18A9W
Hej, För en månad köpte jag ett hus på 74kvm med källare med bergvärmepump. Jag ser att jag tappar vatten tryck? Jag har luftat av radiatorer... -
A
Livslängd bergvärmepump?
Hej! Har en Thermia Diplomat TWS8 från 2006 som jag börjat fundera på att byta ut. Vill gärna göra upphandlingen i lugn och ro och undvika panik...