Har en befintlig trappa i trä utomhus vi ska bygga räcke till. Har upptäckt att första steget uppifrån är djupare än de andra och funderar på att justera det genom att flytta in metallramen under stegen.
Men min fråga är mer av nyfikenhet om någon vet varför ramen för första steget är djupare? Alla steg i en så kort trapp borde väl ha samma djup? Se bilder
Men min fråga är mer av nyfikenhet om någon vet varför ramen för första steget är djupare? Alla steg i en så kort trapp borde väl ha samma djup? Se bilder
Givetvis, tack!
Klicka här för att svara

