S Smulan74 skrev:
Hei, vi har laget en fondvegg på soverommet vårt av Akustikkpanel fra Bauhaus (Fibrotech) i valnøtt.
Etter en stund begynner det å lukte sterkt fra veggen som brannrøyk..
Vi sover alltid med vinduet åpent, så det er god ventilasjon.
Vi er så fornøyde med utseendet, men lukten er sterk, så vi låner en ozonair for å få bort lukten, men den forsvinner ikke.
Vi kontakter Bauhaus som sier at vi må ventilere, selv om vi beskriver at vi har sovet med vinduet åpent og brukt ozon air.
Det er ingenting galt med produktet ifølge dem.
Vi hører fra oss igjen, og de nekter for feil, men vi påpeker det igjen, og da sier de at vi skal ta ned veggen og komme inn med den…
Er det flere der ute som har hatt problemer med lukt fra disse?
Skal vi nå ta ned veggen som tok en dag å sette opp for å kanskje få en ny?
Hvis det nå ikke er en feil på dem, hva sier at neste ikke lukter?
Og hvem står for kostnader fram og tilbake til varehuset og for å sette den opp igjen?
Har dere fått orden på lukten? Opplever lignende i vårt soverom.
 
S scooter skrev:
Har dere fått orden på duften? Opplever lignende i vårt soverom.
Spør du oss med opprinnelsesinnlegget så ja, siden lenge. Men si at det tok opp mot et år før lukten var helt så man ikke lenger tenker på om den er der eller ikke lenger.
 
kaked08 kaked08 skrev:
Spør du oss med opprinnelsesinnlegget så ja, siden lenge. Men si at det tok opp mot et år før lukten var helt så man ikke lenger engang tenker på om den er der eller ikke.
Takk for raskt svar! Ja vi hadde en duft med en gang vi satte opp panelet, så ble det rolig. Nå har den her "røykaktige" ubehagelige duften dukket opp, så vi får vel se om det roer seg. Takk igjen.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.