sir_daniel
12 196
Poäng
2 705
Medlem i
38
Startade trådar
24 okt 2010
Senast aktiv
Intressen: Bilar och renovering
Se mer
Aktivitet
-
Senast online:
-
sir_daniel gillade Staffan-Ns inlägg i tråden Sålt bil privat, mycket strul, nu vill jag ha hjälp av er.Sluta svara på telefon och SMS. Finns inget lagkrav på att du ska vara tillgänglig på dessa kanaler. Vill han göra en formell fodran... -
sir_daniel gillade uselesss inlägg i tråden Samfälligheten har infört straffavgift för vatten. Är det lagligt?.Jag betalar 10,61 kr/m³ inklusive moms för kommunalt vatten, men enskilt avlopp. Det är väldigt svårt att generalisera några siffror. -
sir_daniel svarade i tråden Samfälligheten har infört straffavgift för vatten. Är det lagligt?.Vår kommun tar 47,56:- per m3 vatten… så 20:- känns som gamla uppgifter eller så kommer ni få höjning inom kommande år -
sir_daniel skrattade åt Bo Seborns inlägg i tråden Hur göra med min investering när Ellevio slutar med effektavgift ?.Från och med 1:a juni kommer Ellevio att upphöra med effektivtavgift. Jag har investerat ca 4000 kr för att möta Ellevios önskemål att... -
sir_daniel svarade i tråden Hur värma vårt attefallshus ?.En Llvp är bästa och billigaste alternativet. Både kyla och värme under många år för vettig peng.
Bilder
Visa mer
sir_daniel har laddat upp 894 bilder.
Filmer
sir_daniel har laddat upp 7 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Teknisk Officer i Svenska Kungliga Flottan