Säljes, Uthyres & Skänkes
Mikael_L: Nu finns det en Bosch L-boxx på Röda korset kupan på Danmarksgatan i Uppsala för den som vill fynda en och samtidigt skänka lite till välgörenhet. Samtidigt så har jag alltså ingen att skänka nu då ... :)
Lutte: Mest troligen en brandskyddsdörr, dom brukar nämligen väga fläsk
Flodin: Säljer dessa två bortplockade glasdörrar som suttit i två öppna spisar i vår 50-talsvilla (då kasett nu installerats). Monterade på en öppen spis ger de både skydd mot gnistspridning och bättre/jämnare värmefördelning. - Keramiskt (eldfast) glas - Ram av mässing - Fördragbart gnistnät - tidstypisk design [bild] Måtten är (yttermått) Lilla: 96 x 71,5 cm Stora: 111,5 x 80,5 cm
Rickepip: Säljer min ena Milwaukee C12 PXP-I0622C Expandermaskin som är ny i förpackning, endast upptagen och provad så den fungerar. Hade tänkt mig 2490kr alternativt bud. För ni som inte vet vad det är men ändå kan vara i behov av en så expanderar denna maskin PEX-rör till golvvärme, rör i rör mm. Systemet heter Quick&Easy och har börjat komma allt mer som system istället för användning
ensamresande: Det var lite lågt intresse här så nu har jag satt ut den för 1 kr på Tradera istället: http://www.tradera.com/item/301792/221839413/ny-makita-5903r-235-mm-cirkelsag-nypris-3600-kr Passa på och gör ett riktigt fynd!
ensamresande: Det var lite lågt intresse här så nu har jag satt ut den för 1 kr på Tradera istället: http://www.tradera.com/item/343321/221841632/ny-makita-hr2470-borrhammare-nypris-2000-kr Passa på och gör ett riktigt fynd!
roli: Varför inte placera detta på rätt ställe? Dvs under radannonser och "säljes/skänkes", där passar den mycket bättre.
Olaho76: Ja jag har satt ditt dubbskivor i plåt som fungera utomordentligt bra:) /Ola
kuntri: Ogillar din insinuation. :mad: Allt kommer från ett företag som gått i KK: https://psonlineauktioner.se/objekt/190100/allt-i-containern-byggmaterial/
slaskman: Säljer två st fjärrkontroller till äldre sectorlarm 2st en nca 6 månader gammal. [bild] 250 kr för bägge.
ancientacid: Vridfönster av okänt märke bortskänkes, eller säljes för en symbolisk summa till högstbjudande Typ: 3glas, vrid Glas: Råglas Utförande: Målad vit utsida, trä insida. Modulmått: 12 x 13 Fönstret har suttit i ett badrum, inget fel på det överhuvudtaget. [bild] [bild] Hämtas i Furuvik, utanför Gävle. Skicka PM vid intresse.
Janneman: Säljer 2 st. Vita Värmepumpsstativ med 4 ben (ej väggmontage). Dom är helt nya och monterade vilket tog ca 1 tim/st. Köpte fel så dom har blivit stående inomhus. Kostar ca 700 kr nya/st. Jag vill ha 450 kr/st. Finns i Göteborg.
kuntri: Hej! Har 5 säckar Leca lättklinker kulor 8-14mm. 80 liter per säck. Finns i centrala Göteborg. 100kr/st eller 400kr för alla [bild]
kuntri: Hej En kartong najtråd, lätt rostangripen. Runt 50 rullar. 250kr Finns i centrala Göteborg. [bild]
Ken: Jag har ett Visonic Power Max över, nytt i kartong med GSM modul, 2 magnetsensorer, 2 rörelsedetektorer. Om nån vill köpa till bra pris. 2 år gammalt, aldig använt. Manualer samt intsllationsmanual. 3000 Kr
Ken: Jag har ett Visonic Power Max över, nytt i kartong med GSM modul, 2 magnetsensorer, 2 rörelsedetektorer. Om nån vill köpa till bra pris. 2 år gammalt, aldig använt.
PNO: Jag har fem stycken nya kantstenar i formatet RV6 till salu. Mått ca 1000x250x75. Råkilad yta. Vikt ca 55kg/st. 100kr/st. Köper du alla så får du med lite kortare bitar på köpet.
xelirator: Tjena! Har ett gammalt koppar kärl ifrån hallsbergs plåtslageri anno 1948! 150 liters kärl,Helt ok skick,en bula i ena änden men annars ok! Säljes för 4000 kr eller bud! Finns i Alunda utanför uppsala! Pma eller maila på oskar.bokstrom@infratek.se ! [bild]
AndersPe: 2 st Dubbla 3-glasfönster med träinsida, träkarmar och aluminiumutsida säljes. Fönstren öppnas inåt och har måtten BxH 130x140 och 110x80. Pris: Lägg ett bud Anders: noll sju noll fyra-258744
DarrenB: Den finns kvar. Har nu använt den en gång och den är riktigt fin så nu ångrar jag mig nästan ;) ...men skicka ett PM så kan vi se.