Hej.
Har ett paket laminatgolv som har blivit över.
Det heter Pergo Domestic Extra Grå Ek 3-stav.
Paketet borde innehålla 2,2m2 eftersom jag tagit en halv planka.
Tyvärr har pergo gjort ett nytt klick system så det kan vara svårt att få tag på liknande.
Känns tråkigt att slänga det
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder