Hej!
Jag har en helt ny Bosch GST 500 PE sticksåg som blivit över.
Det är samma modell som 85 PE fast "jubileumsmodell". Alla komponenter i dom är lika.
Vet inte vad det kan vara värd men jag ser gärna att man kommer med ett bud om man är intresserad.
Den kan skickas men jag ser helst att den hämtas på plats ( Kungsbacka kommun)
Gissar att ni som ser detta är medvetna om vad för maskin det är. Att få tag på en helt ny oanvänd idag går inte.
Lite blandade blad från Luna, Milwaukee samt Hilti kan medfölja om så önskas.
Skicka gärna ett pm.
Väl mött
