Jag har en ordinär 60cm electrolux-spis (3~) från 1990-2000 talet att skänka bort. Den fungerar såvitt jag vet, men har vissa skavanker i och med dess ålder.

Dessutom har jag ett fullhögt Electrolux kylskåp att skänka bort. Fungerade senast vi provade det. Se bild.

IMG_3240.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hämtas snarast. Jag tänkte köra de till tippen i slutet av veckan om ingen är intresserad av de.
Skicka PM vid intresse.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.