tommib
Monterade ner två LLVP idag. Panasonic något, ena från 2004, andra från 2007. Fungerade bra. Anslutningsrören på den ena var jag tvungen att klippa men är man händig går det säkert att fixa, ca 40 cm rör kvar från innedelen. Andra gick att skruva isär så där är det bara koppla ihop.

Bägge måste vakuumsugas och installeras av behörig kylmontör osv men någon kanske kan ha nytta av dem. Finns i Älvsjö för hämtning närmaste dagarna, sen åker de till tippen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.