Tjena.
Har en ny Zipamini som jag köpte i Oktober.
Jag fick tag på en billig HC2 nu på black friday så därför säljer jag den.
Smidig liten Z-Wave Controller och fungerar även som mediacentral.
Köpt på M.nu

Säljes för 300 kr + ev frakt

MVH Johan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.