13th Marine
13th Marine: Är nere på min sista märla. 100kr plus frakt på 89kr kan det vara värt. Skicka ett PM med betalningsuppgifter (gärna swish)
5 svar · 1,2k läst
U
uhman: Vägghängd värmepanna på 11kW. Vi har haft den till att värma ett en och ett halvplanshus på ca 80kvm. Nu har vii byggt ut och bytt värmesystem. Fungerar utmärkt, utetempgivare ingår, har även en inomhustermostat jag kan skicka med. Se länk för mer info: https://www.dinvvsbutik.se/sv/artiklar/vb-thermo-flow-ng-elpanna-11kw.html Nypris på internettet: drygt 19000kr Vad tror ni om
0 svar · 1,2k läst
·
P
pelle242: Borta!
1 svar · 5,7k läst
·
R
Robert Gladh: [citat] Hej Inte varit hemma så inte kunnat sälja den, finns kvar!
2 svar · 1,5k läst
dof
dof: Såld....
1 svar · 1,7k läst
·
H
henkepenk: Hyfsat skick. Billigaste jula-modellen köpt för 3 år sen. Funkar med bl a VW Passat. Ej med Volvo V60 (integrerade rails går ej) [bild]
0 svar · 718 läst
·
B
badtastex: Hojta om du läst ut några till den 8/6 så svänger jag gärna förbi! Alltid kul att träffa forumiiter även om det bara blir någon enstaka tidning. ;)
8 svar · 1,3k läst
·
P
Porsvant: Missionshus med pastorsbostad och ett gårdshus som varit vaktmästarbostad säljs nu. Läggs ut hos mäklare om 3 veckor. Titta på huset på Google Maps Repslagarvägen 18, Vingåker. Gårdshuset syns dåligt för själva bostaden ligger åt vänster i vinkel bakom garagen. Stora huset har en utbyggnad som varit församlingens cafeteria, nu vardagsrum. Kyrksalen har högt i tak och är inte
0 svar · 844 läst
P
Paytax: Komplett med ventil och nanometer. Säljes pga av byte av värmekälla. Pris 700kr Finns i hofors Per 0735263996 [bild] .
0 svar · 905 läst
·
C
Claba: Hej, Säljer, överblivet material från vårt nybygge. Ny innertakpanel från Beijer-bygg. Fabrikat RAW Premium vitmålad furu. I varje paket : 6st Längd 4,20m. 2,77m2. 29 paket = 80 m2. Nypris 268,97 kr/m2 Nu 168 kr/m2 eller förslag. Bilder hittas på Beijer-byggs hemsida. Med vänlig hälsning Classe
0 svar · 712 läst
Stefan N
Stefan N: Säljer av lite som bara ligger. Hämtning gäller. Blandare för flytspackel, Metabo. 200:- [bild] Piggroller för flytspackel. 100:- [bild] Diverse fasadpenslar, nya. 150:- [bild] Slagskruvdragare Makita BTD142, naken. 250:- [bild] Hålsåg 105mm, som ny. 100:- [bild] Mutterdragare, Jula. 100:- [bild] 2st fixkammar, 6-8mm använda en gång. 100:- [bild] Bosch slip, defekt slipplatta. 100:-
0 svar · 2,0k läst
·
L
laufera: Säljes: [bild] Åldersbeständigtejp: 5 rullar 50mmx25m T-flex 1 rulle 60mmx25m Tesaseal Pris: 350kr PANEL LIFESTYLE BRASSICA MDF 3,096M2 4pkt (Ca. 12.4 kvm panel) Pris: 600 för 4 pkt
0 svar · 704 läst
·
T
TheSpitfire: [bild] I stort sett ny våtdammsugare modell industribruk säljes. Inköpt i 2017 för ett engångsbehov. Rejäl modell för proffs / hantverkare. 50L separat rostfritt kärl på hjul för enkel tömning. Suger 7200l/minut 3000W. Perfekt för att t.ex. tömma krypgrunden från sand och jord. Se specifikation på https://www.nilfisk.com/sv-se/products/Pages/product.aspx?pid=302002902 Riktpris ny
0 svar · 1,2k läst
·
V
VOLVOVERKSTAN: Hej! Har en tysk tapetmaskin Tapofix CB70 att sälja. Den är använd till ett sovrum och ett vardagsrum. Nypris är strax under 8000 SEK. Bifogar länk. http://m.tapethandeln.se/sv/articles/2.347.40729/tapofix-tapetmaskin-tapofix-cb70 Säljes för 2900 SEK. Maskinen finns inne i centrala Göteborg. Telefon: 0769-474737 Med vänliga hälsningar Patrick Magnusson [bild]
0 svar · 2,5k läst
·
U
uhman: Bump
1 svar · 674 läst
U
bjornhallberg
bjornhallberg: Såld
1 svar · 924 läst
·
bjornhallberg
1 svar · 924 läst
·
F
faf: Massabyte.se :)
3 svar · 3,0k läst
M
Morgan1: Här är stolen. Säljs tillsammans med bordet. Önskar du bara stolen, så ge mig en hundring för den Bordet 500 kr.
1 svar · 1,2k läst
·
Z
ZipLock: Nu har prylarna en ny ägare och tråden kan tas bort.
6 svar · 941 läst
·
Tomture61
Tomture61: Såld
1 svar · 1,5k läst
U
ussniper: [citat] Hej! Antar att den är såld men kollar ändå läget. Återkom om den fortfarande finns kvar. mvh jimmy
1 svar · 2,7k läst
·
M
MrReijer: Kan också bytas mot något annat som är bra att ha i husväg :)
1 svar · 941 läst
·
PNO
PNO: Jag grävde ner min kabel, så jag har 400st husqvarna-spikar över. De går att hämta i Gimo, eller kan skickas för 189kr.
0 svar · 535 läst
PNO
PNO: Jag har 3st kantstenar Rv6, råkilade, till övers. Säljes för 100kr/st. Köper du alla så kan du få några småbitar extra på köpet. Bör hämtas i Gimo då de är rätt tunga.
0 svar · 534 läst
S
samryn: Har 2st storsäck med jord jag vill bli av med. Det mesta är planteringsjord, övrigt är okänd "vanlig" jord.
0 svar · 964 läst
Helena S
Helena S: Klipparen är såld. Om moderator vill ta bort annonsen är det OK för mig.
1 svar · 842 läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.