Vår Transit har tjänat oss väl de gånga 1,5 åren och jag hoppas att det är en ny renoverare som köper den betydligt smidigare än släp om man ska köra mycket. Iom att mod flyttade diskussionen till en ny tråd så lägger jag med länken här också https://www.blocket.se/vi/71507636.htm
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.