Vår Transit har tjänat oss väl de gånga 1,5 åren och jag hoppas att det är en ny renoverare som köper den :) betydligt smidigare än släp om man ska köra mycket. Iom att mod flyttade diskussionen till en ny tråd så lägger jag med länken här också :) https://www.blocket.se/vi/71507636.htm
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.