Säljes, Uthyres & Skänkes
corre: Har två skenor till IKEA PAX gardrodssystem, 150cm långa. Helt nya, ej uppackade. Fick det på köpet när nya dörrar köptes. Bortskänkes mot avhämtning inom några dagar i södra sthlm.
Rowah: Då vi är klara med bygget av huset säljer jag nu min skivhiss. Samma som denna: https://www.energishop.se/product/skivhiss-gipsskivehiss-skivlyft-xxl Pris 1000 kr. [bild]
Jonas10: Hej, Ser att det är en gammal annons, men finns fönstret kvar? Jonas
Bagarbosse: [citat] Han vill inte ha den. Byter till värmepump. Jag har ök med honom att sälja den
knz: Hej, Det var ett tag sedan du lade ut dessa och gissar att de inte finns kvar. Vill ändå dubbelkolla.
matkol: Hej Jag har en hel del Paradox larmkomponenter som inte har varit använda och finns kvar i kartongerna. Anledningen till försäljningen är att jag helt enkelt valde Verisure som larm. Jag säljer i ett helt paket och vill ej skicka utan avhämtning i Södertälje är att föredra. Paketpriset för kompenterna (listade nedan) är 15 000Sek ingen prutmån (Jämför med Ebay) Kompontenter: 1 st:
WaldenWoods: Kanske testa denna tjänst? https://looprocks.se/
Blwrgrl: Bra tips, gillar konceptet slänga mindre :) , jag var in på en sida som heter byggigen.se som jag uppfattade var lite svår å använda..lite synd
Anton Svensk: Hej! Jag har fått över 2 st 2-vägs ventiler som hör till ett Flexit Uni 3 EC, en med Kvs 1.0 (länk) och en med Kvs 0.4 (länk). För dig (som jag) som vill ha värme eller kyla i ditt FTX-system. [bild] Även ett tillhörande ställdon (länk). [bild] Skickat av Flexit, men av märke Belimo. Allt ligger i de kartonger de skickades i och har ej använts. Ställdonet köptes för 1900 kr och
forssa88: Bosch GTA 2500 W arbetskärra säljes. Bild kan fixas vid intresse. (Står längst in i det överfulla förrådet just för tillfället) https://www.proffsmagasinet.se/verktyg/stationara-verktyg/arbetsbordvagn/bosch-gta-2500-w-arbetsbordkarra Prisidé: 3000kr Finns i Uppsala
JohannesO: Synd! Jag ska se om jag kan montera dem i andra badrum här hemma :)
jac: Jag har två Bosch sågbord till övers passande b.l.a. GTS 10: Ett ouppackat GTA 6000 - 500 Kr Ett måttligt använt GTA 60 W - 1500 Kr
uhman: Jag har två fönster från traryd över. Ett Genuin sido F1 HÖ 6-10 Ett TFU1V 8-13 1000kr/st Treglas superenergi.
kenneth5828: Har aldrig haft problem att bli av med rivningsmaterial när man river villor, ibland till och med lite betalt, inga större pengar. Värre när man river industribyggnader.
fgo: Hittade några bitar valchromat 8mm i källaren när jag städade. Det är ca 75% av en skiva i 4 delar. En bit är lackad, men går att slipa av ifall man vill åt det obehandlade Någon som vill ha dessa? Åker på tippen under veckan annars