C
corre: Har två skenor till IKEA PAX gardrodssystem, 150cm långa. Helt nya, ej uppackade. Fick det på köpet när nya dörrar köptes. Bortskänkes mot avhämtning inom några dagar i södra sthlm.
0 svar · 695 läst
R
Rowah: Då vi är klara med bygget av huset säljer jag nu min skivhiss. Samma som denna: https://www.energishop.se/product/skivhiss-gipsskivehiss-skivlyft-xxl Pris 1000 kr. [bild]
0 svar · 1,0k läst
·
B
Bagarbosse: [citat] Han vill inte ha den. Byter till värmepump. Jag har ök med honom att sälja den
2 svar · 610 läst
E
epw: Bild på sågen
1 svar · 1,4k läst
·
K
knz: Hej, Det var ett tag sedan du lade ut dessa och gissar att de inte finns kvar. Vill ändå dubbelkolla.
1 svar · 6,1k läst
·
M
matkol: Hej Jag har en hel del Paradox larmkomponenter som inte har varit använda och finns kvar i kartongerna. Anledningen till försäljningen är att jag helt enkelt valde Verisure som larm. Jag säljer i ett helt paket och vill ej skicka utan avhämtning i Södertälje är att föredra. Paketpriset för kompenterna (listade nedan) är 15 000Sek ingen prutmån (Jämför med Ebay) Kompontenter: 1 st:
0 svar · 1,2k läst
·
WaldenWoods
WaldenWoods: Kanske testa denna tjänst? https://looprocks.se/
1 svar · 1,5k läst
·
B
Blwrgrl: Bra tips, gillar konceptet slänga mindre :) , jag var in på en sida som heter byggigen.se som jag uppfattade var lite svår å använda..lite synd
1 svar · 880 läst
fgo
fgo: Ja, den såldes på tradera.
3 svar · 2,6k läst
·
snuttjulle
snuttjulle: Hämtade.
2 svar · 932 läst
·
snuttjulle
2 svar · 932 läst
·
A
Anton Svensk: Hej! Jag har fått över 2 st 2-vägs ventiler som hör till ett Flexit Uni 3 EC, en med Kvs 1.0 (länk) och en med Kvs 0.4 (länk). För dig (som jag) som vill ha värme eller kyla i ditt FTX-system. [bild] Även ett tillhörande ställdon (länk). [bild] Skickat av Flexit, men av märke Belimo. Allt ligger i de kartonger de skickades i och har ej använts. Ställdonet köptes för 1900 kr och
0 svar · 779 läst
L
L-E: [citat] Sålt
1 svar · 870 läst
O
olotor: Ok
10 svar · 918 läst
·
O
10 svar · 918 läst
·
F
forssa88: Bosch GTA 2500 W arbetskärra säljes. Bild kan fixas vid intresse. (Står längst in i det överfulla förrådet just för tillfället) https://www.proffsmagasinet.se/verktyg/stationara-verktyg/arbetsbordvagn/bosch-gta-2500-w-arbetsbordkarra Prisidé: 3000kr Finns i Uppsala
0 svar · 1,2k läst
P
pebj_: Pluggjiggen är såld.
10 svar · 3,1k läst
·
P
Anonymiserad 22996: Sålda
1 svar · 1,0k läst
J
JohannesO: Synd! Jag ska se om jag kan montera dem i andra badrum här hemma :)
5 svar · 1,1k läst
jac
jac: Jag har två Bosch sågbord till övers passande b.l.a. GTS 10: Ett ouppackat GTA 6000 - 500 Kr Ett måttligt använt GTA 60 W - 1500 Kr
0 svar · 809 läst
U
uhman: Jag har två fönster från traryd över. Ett Genuin sido F1 HÖ 6-10 Ett TFU1V 8-13 1000kr/st Treglas superenergi.
0 svar · 448 läst
kenneth5828
kenneth5828: Har aldrig haft problem att bli av med rivningsmaterial när man river villor, ibland till och med lite betalt, inga större pengar. Värre när man river industribyggnader.
5 svar · 1,1k läst
fgo
fgo: Hittade några bitar valchromat 8mm i källaren när jag städade. Det är ca 75% av en skiva i 4 delar. En bit är lackad, men går att slipa av ifall man vill åt det obehandlade Någon som vill ha dessa? Åker på tippen under veckan annars
0 svar · 735 läst
jac
jac: SÅLD!
5 svar · 16,8k läst
·
A
Arjaeli: [citat] Hej. Jag är väldigt intresserad av din Ejca om den finns kvar.
1 svar · 2,6k läst
M
Mr.fluff: Stegen slängdes på tippen..
2 svar · 1,6k läst
·
Q
qvintus4: En ny tagen bild
7 svar · 1,2k läst
·
H
Hobergs: Snart åker dom på tippen.. Bud?
2 svar · 868 läst
Q
qvintus4: Den är inte byggd av mig
2 svar · 8,2k läst
·
D
dhanjel: 3200+frakt
0 svar · 1,2k läst
D
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.