1 059 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Parkettgolv...
Jag vill bara kolla med er..
Jag ska snart ta bort ca 30 kvm parkettgolv, 28 mm tjockt lagt på 50-talet.
Det är egentligen ett helt ok golv som efter en slipning skulle kunna bli riktigt snyggt.
Tror typen heter "rutbräda" 3 stavs Ek.
Känner att det kanske är synd att köra allt till tippen, kanske är det någon som är intresserad av att ta vara på golvet.
Kostnad för detta är att man själv hämtar golvet på plats
Som sagt, jag vet inte om det är görbart, men det finns säkert de av er som vet detta.
Golvet finns i Vänersborg...
MVH
Kjell
Jag ska snart ta bort ca 30 kvm parkettgolv, 28 mm tjockt lagt på 50-talet.
Det är egentligen ett helt ok golv som efter en slipning skulle kunna bli riktigt snyggt.
Tror typen heter "rutbräda" 3 stavs Ek.
Känner att det kanske är synd att köra allt till tippen, kanske är det någon som är intresserad av att ta vara på golvet.
Kostnad för detta är att man själv hämtar golvet på plats
Som sagt, jag vet inte om det är görbart, men det finns säkert de av er som vet detta.
Golvet finns i Vänersborg...
MVH
Kjell
Medlem
· Blekinge
· 12 231 inlägg
Hoppas du inte kommer att ångra dig att du rivit golvet. De flesta skulle nog göra allt för att behålla det.
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Har aldrig haft problem att bli av med rivningsmaterial när man river villor, ibland till och med lite betalt, inga större pengar.
Värre när man river industribyggnader.
Värre när man river industribyggnader.
Klicka här för att svara