riob
riob: [citat]
1 svar · 492 läst
riob
1 svar · 492 läst
PNO
PNO: Har en oanvänd slangvinda för väggmontage att sälja. Lådan är bara öppnad för att se delarna och försöka hitta någon vettig plats att sätta den, men jag har misslyckats. Bättre att någon annan får leta vidare efter den perfekta platsen. Så vitt jag förstår heter modellen Classic 60 idag. 300kr. Finns i Gimo. Kan så klart skicka den mot fraktkostnad, men lådan är rätt så
0 svar · 948 läst
·
Immobil
Immobil: Tyvärr, för långt för mig. Du hittar säkert en annan köpare!
3 svar · 2,0k läst
·
J
ja_visst: hej Säljes pellistore 3 ton säck till pelletsförråd. Förråd ombyggt med formplyfa och säcken blev därmed över. Priside 5000kr https://www.eldkraft.se/produkt/pellistore-sck-3ton1667
0 svar · 810 läst
·
michfris
michfris: Trots att det enbart är 2 stycken på bilden (de andra ligger i källaren) så har jag 5 st Humidboard/våtrumsgips från Knauf i size 90x250 över. Inte kantstötta/böjda eller vanskötta. 200:-/styck [bild] https://www.beijerbygg.se/store/privat/byggmaterial/byggskivor/v%C3%A5trumsskivor/gipsskiva-humidb-12-5x900?artikel=149791
0 svar · 1,1k läst
·
michfris
michfris: Behandlar hela badrummet som Våtzon 1 så dessa två blev över. Oöppnade såklart. 800:-/styck. [bild] https://www.bauhaus.se/k1-angsparr-6-kg.html?gclid=Cj0KCQjwhoLWBRD9ARIsADIRaxRkgrzsbG8KyMD-rE5hAcdyROrNfiODakldikA2QhTVg1zH5QhI07MaAl6UEALw_wcB#full-description
0 svar · 643 läst
·
J
jonko: Jag har en Strand Titan TI-7020 dusch/badblandare i rostfritt stål ink slang, dusch och duschhållare som inte kommer komma till användning. Lägsta pris jag hittar på nätet är 3600:- så 2500:- tycker jag känns rimligt. Finns på Lidingö. Mvh Jonas 0709691719
0 svar · 754 läst
·
J
jonko: Jag har två Grohtherm 800 liggande som inte kommer komma till användning. Nya i kartong, endast öppnade för att ta bild och självklart aldrig monterade. Dom ligger ute på blocket för 1150:-/st men jag släpper dom 1000:-/st vid smidig affär. Finns på Lidingö Mvh Jonas 0709691719
0 svar · 599 läst
·
N
nombz: Finns fortfarande kvar, ingen som har något projekt där det behövs? Pris kan diskuteras såklart.
1 svar · 769 läst
E
Em_A: Inte så bra bild men färgen sys i alla fall.
1 svar · 413 läst
·
X
XaZe: [citat] Jo men det förstår jag. Ah men då vet jag iallafall :) Tack för svar!
5 svar · 2,9k läst
·
G
greverif: Såld.
1 svar · 1,8k läst
Stefan N
Stefan N: Nope, allt sålt.
4 svar · 2,4k läst
·
D
Danne213: Sålt.
2 svar · 663 läst
·
useless
useless: Jag ska kolla...
2 svar · 1,6k läst
·
kmartinb
kmartinb: Säljer min endast 4 månader gamla Vera Secure för 3000 kr, (nypris 3500 kr) alternativt byte mot en Homey. (Den funkar bra, men var bara inte riktigt vad jag sökte så jag vill testa något annat...) Finns i Stockholm och skickas mot fraktkostnad.
0 svar · 502 läst
FreQa
FreQa: Såld
1 svar · 5,9k läst
·
D
Danne9P: Intresserade av Agility tillbehör. Särskilt batteribackupen. Hör av dig o andra med som har denna till min mail. daniel@live.se
3 svar · 1,4k läst
P
pleqtiz: Såld!
4 svar · 3,8k läst
·
R
Robert Gladh: Hej Köptes för att lägga trall, råkade dock komma över ett paket med TSC 55 som räcker gott och väl för det jag gör så säljer denna. En sänksåg räcker för min del:) Ingår gör: TS75, maskinen är välvårdad ej massa färgskav och liknande. Systainer (lite blå färg målat ovanpå av tidigare ägare, går säkert att ta bort med t-röd eller liknande) Extra klinga Ej registrerad
0 svar · 558 läst
X
XaZe: Säljer ett stycke T2 Blå-10 inkl. digital termostat. För 6m² yta, 60 meter slinga, 600W effekt. Köpt som jubileumvara hos bauhaus, därav packad i förpackning enligt bild. Dock är det i övrigt ingen skillnad. Hade tänkt mig 2000kr för det, POK. Finns i Stockholm, men kan skickas, dock gäller då att du står för frakt och betalning sker antingen i förskott eller via t.ex.
0 svar · 820 läst
·
G
Gårdsboende: Såld!
1 svar · 3,8k läst
·
M
mrDouglas: Hej! Säljer dessa verktyg som är i nyskick. Endast provkörda några få snitt. Nypris 1600:- st och jag säljer för 1200:- st eller båda för 2200:-. Finns i Täby.
0 svar · 1,8k läst
·
Gruvberget
Gruvberget: Har ca 0,5 m3 kvistfritt prima furu O/S med täta årsringar. Dimension 100x25 mm råsågat. Ca 190 löpmeter varierande längder 3,3-3,9 m. Fint snickerivirke, möbelvirke som legat ströat i kallförråd ca 5-6 år och håller ca 12% fuktkvot, går nog ner mot möbeltorrt efter en tid i inomhusmiljö. Perfekt att göra limträ av, eller hyvla list, alternativt göra skåp, hyllor,
0 svar · 4,6k läst
·
SamiHus
SamiHus: [bild] [bild]
1 svar · 1,1k läst
·
R
Robert Gladh: Hej Har en midi som får göra mesta delen av jobbet så nu säljer jag MININ. Dammsugit max 2 påsar med den, inget trasigt, inga färgstänk osv utan ser ny ut. Inkl städkit i systainer, skickar även med lite påsar. 3000:- Kan levereras från sthlm till gävle varje helg och mot sälen under fredagen.
0 svar · 944 läst
michfris
michfris: Bortskänkes mot porto; 25 mm Purus förhöjningsring, 75mm's 15 graders böj 75 mm's 30 gradersböj Bör få plats i en Large påse från Postnord, runt 69 riksdaler.
0 svar · 612 läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.