E
Erik_Johansson: Och då var det äntligen sålt! :)
10 svar · 2,8k läst
·
Jarlingar
Jarlingar: (y) för mig men tyvärr :thumbdown: för dig @Odjuret, gick iväg för 3,000:- på blocket.
8 svar · 2,7k läst
·
michfris
michfris: Idéen med el-golvvärme skrotades och vi kör på vattenburet istället. [bild] Oöppnad förpackning på 30 meter, lämplig för 2,5 till 3 kvadratmeter efter samtal med T2. Fullt komplett paket, läs mer på; https://www.bauhaus.se/t2-bla-10-30m-yta-3m.html Pris 1599
0 svar · 665 läst
·
R
Robert-san01: Såld
1 svar · 701 läst
·
Claes Sörmland
Claes Sörmland: Finns gamla motorer på Blocket nu. Sök på Minimaster.
4 svar · 2,7k läst
stigen
stigen: [citat] Fräsplattan är ny såld!
2 svar · 2,0k läst
J
Jowl: Storlek? Typ?
1 svar · 1,1k läst
J
1 svar · 1,1k läst
JaJu
JaJu: Braskamin Handöl 9 5000:-. Oljeradiatorer 70x65, 105x60, 2st 80x60 BUD Spis Electro Helios Swedish Exclusive SK716-5 500:-. Spegelskjutdörrar 160(80x2)x230 BUD. Innerdörrar 70x190 BUD. Snygg, tidlös, skön designskinnsoffa B245 D95 H69 (med ben) BoConcept med nackstöd på köpet 15.000:-. Sängar 90 och 140 bortskänkes. Diverse fönster och dörrar. Alla saker är öppna för bud/förslag.
0 svar · 867 läst
·
JaJu
JaJu: Hisingen Göteborg
1 svar · 467 läst
JaJu
1 svar · 467 läst
Frustrator
Frustrator: Pmat dig
1 svar · 625 läst
·
Frustrator
1 svar · 625 läst
·
M
Master300: Säljer kvarvarande ISOVER Vario Multitape Svart rulle ordinarie pris: 695kr rulle Grå rulle ordinarie pris: 400kr rulle Ordinarie pris för allt: ca 17-19 tusen Mitt pris: 9000:- Visst jag går herrans back på detta men orkar inte ha material absolut inget hemma hojta till. Priset kan vi diskutera på plats (Enbart) om du köper allt. Googla fram varorna så hittar du information om vad detta
0 svar · 776 läst
·
Phiplex
Phiplex: Har nio (9) stycken 3-knappars Gira KNX push button sensor 3 basic som blivit över. Totalt 6 st knappfunktioner per sensor. Avsedda för hemautomation med KNX. Giras artikelnumret är 5113 00. Oanvända och aldrig inkopplade (men i fel kartong). Finns i Göteborg. Kompletteras med buskopplare samt lämplig ram och "touch rockers" i önskad färg. 600 kr per styck - eller helst alla 9 för 5.000
0 svar · 1,0k läst
·
T
Tykon: 3st (kanske 4) lysrörsarmaturer enligt bild, hänger i kedjor och strömbrytare uppe på. Alla har inte stickpropp. 200kr för alla. Plåtskåp enligt bild, nyckel till ena låset på alla dörrar finns. Går alltså att låsa/låsa upp som vanligt. 400kr Priset är "vill ha pris", men grejerna kommer gå till tippen om ingen vill ha dom. Kan även byta mot något kul! Bilderna är tagna med
0 svar · 725 läst
·
nisse123
nisse123: Propphuvar "Reldus" brun/gröna finns ca 50st, om någon vill snygga till sin elcentral finns i norra uppland, 2 kr / st + frakt. [bild]
0 svar · 1,4k läst
·
N
noone70: Köper den om den finns kvar
1 svar · 1,2k läst
·
A
Andreas.E: [citat] Jag skulle väldigt gärna ta emot massorna:) jag bor i Kallhäll
2 svar · 2,3k läst
R
Robert-san01: Spiro 2st 3000x125 (1st med 2 mindre bucklor) 2st 3000x100 1st 2500x100 Isolering 1st 6000x500x30 nätmatta för imkanal 1st strumpa för 125, ca 2m [bild] [bild] [bild] Pris: 750kr
0 svar · 1,2k läst
·
Frustrator
Frustrator: Vad är det för material i dem? Om de skänkes borde någon om inte annat kunna använda dem som byggmaterial (tips är väl att hinta om det i möbelsnickeri och/eller verktygsforumet). Tror ingen har emot det om det är gratis..
3 svar · 2,5k läst
·
KnockOnWood
KnockOnWood: Det var väldigt mycket, hur många fönster räcker det till? Men om du inte får sålt det kan du väl skänka bort det i stället för att slänga? PS Jag är inte intresserad själv.
2 svar · 810 läst
·
Stefan N
Stefan N: Irwin sågblad sålt Bosch stegborr såld Bosch Bitsats såld 800:- för resten.
5 svar · 1,7k läst
·
F
FixarLars: Har en pelletspanna Kmp Uno som är tio år gammal men bara använts ett knappt år netto p g a skorstensproblem och annat. Byter nu till bergvärme och säljer allt billigt. Pannan är avsedd att köras mot en ackumulatortank som jag dock behåller. Kan 4000:- vara billigt nog? Blygs inte för skambud annars, tippen är ett tråkigt alternativ för grejer som knappt använts. En bottenskruv av
0 svar · 978 läst
D
daniel_se: Nu har jag tagit ner dem. Det är 4 gröna med mer spröjs, och 4 gula varav ett är mindre. Finns i Spånga. Skicka PM vid intresse.
8 svar · 3,1k läst
·
M
martinradbo: Säljer vår fina byggbil nu när de tunga transporterna inte längre är så många. Se annons på Blocket: https://www.blocket.se/goteborg/JEEP_GRAND_CHEROKEE__nybes_utan_anmarkning_73916410.htm?ma=1 [bild]
0 svar · 1,2k läst
·
Löjo
Löjo: Anderson kärnborr samt dosfräs 70 mm säljes. Beteckning: Typ KB 70. Använd till sju infällda uttag för några år sedan. Inköpt på Grönmarks järn för ca 1300 kr. Fungerar till dessa material: murverk, tegel, hålsten, lättbetong samt kakel. Finns i Tullinge. Hämtning önskas helst. Önskar 700kr. Maila helst: lofgrenproduction@hotmail.com
0 svar · 800 läst
·
M
MathiasFr: Jag sålde för ett tag sedan min Bosch GOF 2000 med tillbehör men kvar blev två spännhylsor som jag skänker till den som kan använda dessa och som betalar frakten till Sverige (5,40€). Den ena är 1/4" och den andra med stor säkerhet 1/2" (jag mäter 12,7mm i ospänt tillstånd). Dom har inte snurrat många minuter.....
0 svar · 721 läst
HasseTeknik
HasseTeknik: Nu finns det flera personer, som hört av sig och vill ha detta, så erbjudandet är föråldrat.
1 svar · 1,7k läst
·
Daniel_N
Daniel_N: Alla sålda, ber om ursäkt för dålig uppdatering.
6 svar · 2,8k läst
Martin321
Martin321: Sålda på annat håll!
2 svar · 804 läst
Fel av Åke
Fel av Åke: Dörrhandtag/vred till altandörr skänkes mot portokostnad. Har legat hemma länge och jag kommer nog aldrig få användning för det. Nytt. Fabrikat Fixfabriken i Göteborg. "YD spanj. för v dörr/spärr/. Tappen är 8 mm. Skicka PM vid intresse.
0 svar · 1,1k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.