Hej jag har blivit med en bandsåg för mycket och undersöker intresset om någon skulle vilja vara sugen på att ta över ett köp?

Pm:a vid intresse.
 
L L-OFast skrev:
Hej jag har blivit med en bandsåg för mycket och undersöker intresset om någon skulle vilja vara sugen på att ta över ett köp?

Pm:a vid intresse.
Hej. Jag är väldigt intresserad av din Ejca om den finns kvar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.