Säljes, Uthyres & Skänkes
Fredrik.engdahl: Bostitch Dyckertpistol FN16250 säljes. Använder sig av 1,6 mm dyckert som passar till lister ,foder, panel mm. Många bra funktioner som inte finns på många andra märken. Utblås under pistolen så man inte får luften i ansiktet. Magnet till dyckerten så att dom inte ramlar ut om man ska fylla på dyckerten. Oljefri , för att slippa oljefläckar på materialet. Slut på Dyckert funktion
Joens: Hej! Jag gjorde misstaget att köpa en liten nätdriven timmer till vår trädgård. Tanken var att det skulle gå ganska bra med den då min sambo är av den mindre modellen... Trädgården var större än jag trodde och det blev fruktansvärt osmidigt att knata runt med en sladd efter sig. Därför tänkte jag kolla intresset för denna lilla lilla trimmer. Den är använd hela en gång i halva
Cheever: Hej, Lyckades köpa en förlängning till spisfläkten som inte behövdes. LZ 12350, rostfri Skorstensförlängning, 1.5 m.PM:a så finns en pdf med alla mått. Om någon mot förmodan behöver en ge mig ett skambud :cool: Ordinarie cirkapris 2500:- till 3000:- någonstans gissningsvis. Typ den här: http://www.tretti.se/tillbehor/siemens-lz12360
FreGen: Hejsan, Jag tänker sälja mitt pelletspaket till vedpannan pga jordvärmeinstallation. det ingår hela paketet från Trebema för Calmar V.33 med brännaruttag på sidan, vilket är extra sidolucka med hål i, asklåda, blindplåt där fläkten suttit, samt anslutningskabel till brännaren, så man kopplar brännaren i samma uttag som fläkten var kopplad i innan (så får man med
sm6xvz: Då vi skall flytta så säljer vi vårt larm ett Visonic PowerMax Pro i utmärkt skick, köpt nytt hösten 2010 Till detta är det inmonterat en GSM-modul orginal Visonic i centralenheten som kan användas som backup till vanlig telefonlinje eller som primär larmsändning. Man kan få sms när nån larmar av/på. Akvarium läcker, ja ett sms trillar in eller ringer upp dig. Går larmet så kan
BellaF: Fick frågan om vart bilderna är tagna och de är fotade hemma hos oss i vårat kök utav en erkänd fotograf som fotar för både dagstidningar, veckotidningar, utställningar mm. Vi är inte rigida med priset utan kom igen, pruta på :) ps. ang byte mot tjänster så är vi även intresserade av hjälp med stenläggning på terrassen, flyttning av fönster mm.
Masses: 6m ny och aldrig använd Industrisugslang med diameter 125 mm av högsta kvalitet för spånsugar. 500 riksdaler
Benny: Markrännor av märket Aco self Euroline Längderna jag säljer är 100 centimeter långa 200 kronor st 50 cm långa 100 kronor st Gavel 50 kr Gavel med stos för 110 mm avloppsrör 100 kr "Markrännorna är nya!" Jag har ca 50 meter totalt Markrännor av märket Aco self Euroline Annonsen finns även på http://www.blocket.se/vi/32815279.htm Mer info finns på
Panamayellow: Har en beg trappkompass 300+frakt funkade jätte bra när jag la laminat i en furutrappa utan denna hade jag ej försökt jag har köpt den från stepkit är gjord i mjuk böjbar plast då detta rekomenderas starkt annars hade jag ej fått ut den ur trappan på 1 ställe maila eller ring kan tas med till göteborg då jag jobbar där Panamayellow@hotmail.com 0734407390 Tobbe
krillemolle: Säljer 4 brädor av 239580 Berry laminat Chess Struktur med präglade fogar. Logistik: 5 brädor/pkt, 2,056 kvm/pkt, 532:- /pkt Mått/bräda: 1284x321x8mm 250:- Hämtas i Johanneshov. Berry Floorings Chess är ett utmärkt och lättlagt laminatgolv. Varje panel kommer i form av förmonterade plattor. Fördelarna med detta är minskad installationstid och absolut precision mellan de olika
slacker: Borta! Hoppas att det kommer väl till pass hos PelleSoder!
Bjorn_Ekgren: Vi säljer vår exklusiva Pyramis disklåda för underlimning i laminat, sten eller massiv träskiva. Helt oanvänd. L575xD440mm (mått lådor 535x400 mm). Minsta skåpbredd för montering 700 mm. Helt räta vinklar i disklådorna. Mycket snyggt arbete. Eftersom vi inte fick in den i vårt nya kök så säljer vi den för futtiga 3000:- Det finns silkorgar till båda hoarna.
V8dc: Om någon kommer köpa upp till mälardalen så hakar jag mer än gärna på! Jag kan tänka mig ett mindre parti. Har tyvärr varken utrymme eller påtänkta projekt för att köpa större parti, vilket jag tror man måste göra för att göra frakten lönsam :S
husmannen: Jag har mailat ett privat meddelande till din profil.
GurraB: Hej Nya priser 40 påsar till modell 2101 A2101 2101TE A2131pt 2111 A2111 2301 2105 4000plus 4000TE NYPRIS 2152 NU 800:- ink frakt 4 filter till NT65/2 Eco/ Tc / Me, NT72/2 Eco Tc (Klass M) Nypris ca 2000 NU 1000:- ink frakt Sista chansen, månadsskiftet läggs dom på återvinningen.
GurraB: 10 & 11mm Cobalt Borr av märket Ironside DIN 338N 50 lapp styck Porto tillkommer - Ej avhämtning Förskott till konto
GurraB: Ett gäng borr som blivit över i verkstaden. Helt Nya Högstbjudande. Skickas som brev efter betalning till konto, ej avhämtning (är sällan hemma)
Kapten_Haddock: Kan väl tillägga att fastigheten ligger helt sagolikt, svårt att förmedla med mina foto kunskaper:) Perfekt projekt för den med ambitioner, Vildmarken runt knuten men nära till stan (18km), flyg, jakt, fiske, fjäll osv osv. MVH/ Nicklas
Misse_o_Mojje: Jag hittade en länk. Kanske någon annan är intresserad. Vi kan inte montera kvadratiskt (i.e. 80x80), och törs inte chansa på att denna fungerar. :-(
Mieron: Säljer denna då jag kommer att uppgradera till en Graco. Info om den finns i http://www.byggahus.se/forum/faerg-mala-tapetsera/119495-bosch-pfs-65-malarspruta.html 800:- / Mike
noone70: 1 st Helt ny diskmaskin av märket Bosch modell: SGU40E02SK. Aldrig inkopplad. Nypris ca 4400kr. Nu 2200kr det finns ett litet skrapmärke på framsidan
rickardc: http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-08613070.aspx Är ca 5-7 m skulle jag tro Skänkes mot hämtning
Hobbyfixarn: Oanvända Eljo Connect grejor säljes på grund av ändrade planer. - 1st Fjärrkontroll, E1700739 - 1st USB sändare/mottagare, E1700741 - 4st Mottagare för vägguttag, E1700737 - 1st Sändarpuck för inbyggnad, E1700740 Nypris cirka 8500kr säljes för 3700kr "prutat och klart" + eventuell frakt. Skicka ett privat meddelande om du är intresserad. Finns i Flen, Södermanland
Oskar J: Någon? Skambud är miljövänligare än att slänga... Bara kabeln är väl användbar för någon?
Misse_o_Mojje: Beslag till microlucka för dold förvaring. Luckan öppnas uppåt och är gasdämpad. Passar 60 cm bredd. Fabrikat Hettich. 500:- Hämtas i Knivsta.
slacker: Stativ passande till Bosch GTS10 säljes - Nytt i kartong, aldrig använt. :wow: Pris - Bud. [bild]