Hej!

Vi har 150 kubik fyllningsmassor (jord och lera) som vi gärna vill bli av med.
Ingen transportkostnad då vi har egen lastbil.
Vi bygger nära Torslandakrysset.

Mvh
Anna
 
Hej
Intresserad! Du kan väl sända mig ett PM så får vi talas vid!
Peter
 
Hej! Fyllningsmassorna är borta, men tack så mycket för ert intresse!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.