Säljes, Uthyres & Skänkes
slacker: Hilti laser är såld! Linon får vara kvar.. Detta var ju ett bra tag sedan! =)
JanneSjo: Jag har beställt kök och fått en kyl/frys från electrolux på köpet värd 8000kr - kan lägga på 1000kr för att få en rostfri. jag säljer denna kyl/frys Electrolux ENA34933W (vit) för 6500kr eller ENA34933W (rostfri) för 7500kr i Luleå.
Petronille: [citat] Vi har varit bortresta i en månad så vi missade tre köpare! :O Den finns fortfarande kvar med andra ord. ;)
mraa: Avjämningsmassa av hög kvalite. 13 säckar på 25 kg vardera till salu. Information: Floor 4150 Fine Flow är en pumpbar, självutjämnande avjämningsmassa för golv. Materialet levereras som torrbruk bestående av aluminatcement, sand, kompletterande bindemedel samt tillsatsmedel. Vatten tillsätts på byggarbetsplatsen. Produkten är slagg och kaseinfri. Kornstorlek
BellaF: Putsnät förzinkat Serpo 323 1x25m säljes för 800:-/st eller 2000:- för alla 3. Finns även en öppnad som vi tagit 1m ifrån säljes för 600:- Betongblandare säljes för 500:- Äldre, lite rostig, men fullt fungerande betongblandare. Går på vanlig 230V-kontakt. Skil Rotolaser säljes för 100:- Rotolaser, komplett med stativ och väska. Fullt fungerande, men en äldre modell.
hamnet: Nedmonterat funkiskök säljes komplett i befintligt skick pga renovering. Ett fantastiskt platsbyggt kök från 50-talet (troligtvis), välskött och älskat. Nerplockat i samband med renovering och redo för avhämtning, Husqvarna spis med fläkt och Bosch kylskåp (med frysfack), rengjorda och i bruk fram till renoveringen i fjol. 17 luckor och en del av stommarna, många hyllplan. 11 lådor.
Robert-san01: Liten och kompakt avståndslaser med många finesser. Snabba och precisa mätningar upp till 60 m Liten och robust med greppvänligt hölje, IP54 Kan räkna om enligt Pythagoras sats för indirekt mätning Snabbknappar för additon, subtraktion, area och volym Lagrar upp till 10 mätningar i minnet Smart "mätflärp" som gör det lika lätt att mäta från hörn som om hörn. Fungerar lika bra
Gruvberget: Det var ju maximal otur då, att få det godkänt av sambon brukar i regel också innebär en stor insats och uppoffring
The Tor: Jag har en innerdörr med fyra speglar + karm från 30-talet som jag skänker bort. Yttermått: Karm = 87 x 200 cm Dörr = 80 x 192 cm Dörren har stått utomhus men under tak under ett år så det mesta av färgen har flagnat av. Annars är dörren i bra skick. Dörren kan hämtas c:a 10 km från Stenungsund. Skicka PM om du är intresserad.
momin: Hej alla ! Har fått en övervakningskamera till övers. Linksys WVC200 med PTZ ( Pan, Tilt, Zoom ) funktion och mic. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=87481 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=2h75KCFEN_Y[/ame] Orginalförpackningen finns tyvärr inte kvar, likaså med manualen. Det som ingår är givetvis kameran, bordsställ, poweradapter, anten och en LANkabel (3Meter). Det finns
Daniel78: Jag var och sålde lite skrot på Metallporten Återvinning i Kristianstad för några veckor sedan. Fick följande priser: Fraggskrot (Blandat skrot), 1:- per kg Elmotorer (Och transformatorer), 3:- per kg Cu (Rent koppar), 34:- per kg
K-Aronsson: Har diverse begagnade larmgrejjer till övers, tex Ir deckare, moderkort, Kapslingar, trafos osv Skicka mig ett mail med vad du behöver så ska jag leta i gömmorna koffe_aronsson@hotmail.com OBS: Jag har inga trådlösa larmgivare endast trådburna saker
Ekberg: LK Golvvärmerör PE-X 12x2 ca 58m Skall läggas med cc150, borde väl räcka till ca 8 kvm. Finns på Björkö utanför Göteborg. Pris 500 kr Dan 0766364264
cerwin666: Säljes har en överbliven radiator,som jag måste bli av med splitterny/inte ens uppackad Thermopanel TP22-509 V4 Priside 1000:- Helst avhämtning Halmstad men kan skickas /Cerwin
alacs: IKEA Tomelilla 3-sitssoffa, modell med 5 ryggkuddar, bortskänkes UTAN NÅGOT ÖVERDRAG. Soffan är ca 13 år, men i gott skick. Stommens "klädsel" är lite sliten på gavlarna, men inget som påverkar soffans komfort, eller syns när man har ett överdrag på. Hämtas i Sollentuna senast måndag morgon 18 juli kl 09.00 - ja, jag vet att det är kort varsel, men så är det.
cerwin666: Säljes 8st Beulco kulventiler klämring 12-10mm typ Ballofix pris: 200 eller bud /Cerwin666
cerwin666: Säljes 3st säkventiler 1,5 bar dn20 inv gg splitternya avblåsn. kapacitet 115kW Pris : Bud /Cerwin666
cerwin666: Säljes 2st splitternya 3-vägs shuntventiler esbe vrg131 dn 25 kv 10 nya modellen pris :Bud /Cerwin666
screamin-daemon: Såld. Moderator kan plocka bort annonsen.