Efter renoveringen av toaletten blev det en rejäl stump tätskiktsremsa över.
Jag behövde typ 8 meter och de sålde inte remsa på löpmeter.
Det är alltså minst 15meter kvar på rullen.
http://www.bostik.se/Products/Direct/P0499.aspx
(dock är min rulle ljusblå och med Bostikloggan stämplad)
Varför inte spara rullen till nästa projekt?
anledning 1: Därför jag har tillräckligt med "spara-grejjer"

anledning 2: det finns kanske någon därute som är i samma sits som jag, och inte behöver en hel rulle och tycker det är onödigt att betala för en hel rulle.
pris då?
cheapy tar en femhudring för en hel rulle.
så vad sägs om 200 spänn?
frakt tillkommer. ( eller avhämtning i Uddevalla/Trollhättan/Vänersborg)