Hej.
Har ett 2 år gammalt Wilma bord med 6 stolar och 2 vägglampetter som vi nu tänkt sälja. Stolarna är stoppad dyna med beige/vit randigt tyg. Bordet är 180 x 90 och allt i spovat vitt. Alla som kollat in wilma gruppen vet att det är en verklig kvalitetsmöbel.
Vi säljer det för endast
14 000 kr, billigare är nog svårt att hitta. Så har ni funderat bör ni passa på nu.
Att vi säljer det beror på att vi ska flytta och gruppen får ej plats dit vi ska.
Nypris idag är 31 500 kr ca. Det finns inte ett märke på varken bord eller stolar!!!
Är ni intresserade så maila mej på:
mobergshojden@hotmail.com