oobum
oobum: http://www.blocket.se/vi/37834825.htm
0 svar · 892 läst
patrik659
patrik659: [bild] Tvättställ Svedbergs i porslin med Pelare Bredd: 480 mm Höjd: 820 mm. Art.nr 9005. Nytt i kartong, vårt pris 800 kr (ny pris på nätet 1300 kr) Tvättställsblandare Svedbergs Panter krom. Art.nr 90025 Nytt i kartong, vårt pris 450 kr (ny pris på nätet 870 kr). Svedbergs Quasar termostatblandare dusch 160 cc. Art.nr 96951. Nytt i kartong, vårt pris 600 kr (nypris på nätet 1228
0 svar · 1,4k läst
·
T
thomasx: Hejsan Jag har en regeldetektor blå Bosch DMF 10 Zoom som jag i princip aldrig använt, har testat den någon gång på någon elledning, kopparrör etc. Nypris runt en tusing har jag för mig. Säljes för 500:-, som ny, komplett med fodral manual m.m. Allt ligger i orginalkartongen. Skicka ett PM om du är intresserad. Finns i Göteborg, kan skickas. Mvh Thomas
0 svar · 1,3k läst
Stickan56
Stickan56: Varför skall du sälja den? Fungerar den inte bra? MVH Stickan
2 svar · 3,2k läst
·
L
Lars_D: Får man ett bud på kaminen? PM:a, maila eller skriv ett bud här så får vi se om jag tar det.
4 svar · 1,9k läst
J
JiK: Stora rutor, mycket glas, med karmar, dock vissa karmar i något mindre än perfekt skick.
1 svar · 761 läst
·
Q
Qraze: Säljer en Panna Focus PE-20 samt en pelletsbrännare Ecotec A3 inkl skruv. Inköpt och installerat 2006. Blir tillgänglig till våren. Säljes på grund av byte av värmesystem. Kom gärna med bud. Finns i Hökerum, ca 3 mil utanför Borås.
0 svar · 961 läst
P
piglet: Ett gsm-repeater från Microset av modell BT20 inkl antenn säljes. http://www.mobinet.se/Pages/ShowProduct.asp?ProductId=16136 http://www.microset.net/products/telefonia/tel2/tel4en.html BT 20 kan användas för att förstärka gsm- signalen tex vid ett fritidshus/fjällstuga eller en lagerlokal med dålig täckning. Passa på nu att köpa en till en bråkdel av nypriset. Jag hade tänkt ca
0 svar · 1,1k läst
A
akromat: Köpt i förra året (2010) och använd på ett köksbygge för att bygga stomme. Jiggen är i prima skick och kommer med två extra tvingar (4 totalt) och mallar för 8mm och 12mm tappar/hål. Inkluderar även extratillbehören för dammsugaranslutning. Säljer jiggen + tillbehör för halva inköpspriset, 2500 riksdaler info om jiggen: http://www.leighjigs.com/superfmt.php slå en pling på
0 svar · 2,1k läst
B
blomma13: 10m3 jord och sten uppgrävt efter dränering bortskänkes. Västra Göteborg
0 svar · 863 läst
MB77
MB77: Ny HANSGROHE Axor Starck badkarsblandare. Aldrig använd fristående badkarsblandare från Hansgrohe. Slang och duschhandtag saknas i övrig felfri. Slang och handtag finns som reservdel att köpa för, ca 1 000:- En mycket exklusiv blandare. http://www.hansgrohe.se/se_sv/124565_32333737385F33395F3732303939.htm Nypris 18 000:- säljes till högstbjudande.
0 svar · 856 läst
·
DeEss
DeEss: Köksbord + 4 stolar i ek/vitlack - se bild... Köpt på Hlm Möbelaffär, använt i drygt ett år, sedan nermonterat pga ombyggnad av köket - dvs klart för lastning. Pris: 2000:- Finns även en barpall ("hög modell")i krom och vit högblank plast från IKEA - felköpt... 200:- Enkelt skrivbord ca 120x80cm - vit folie - 200:- IKEA hylla typ "Billy", fast lite mindre, smalare och med annat
0 svar · 3,5k läst
·
DeEss
DeEss: Kom fram till att riva ner befintligt helt och fungerande kakel är nog ganska korkat + ger mig en massa "onödigt" arbete. Säljer därför 16 kartonger a´ ca 1,6 kvm = i runda slängar 25 kvm. Plattornas mått: 30x60cm Vita plattor - halvblanka eller halvmatta, om man så vill. (De har stått här i några år, så jag är osäker på om man kan få tag i exakt samma.) 1000:- (= 40:-/kvm) Ring
0 svar · 712 läst
M
Micke o Marie: Högen har minskat till 90-100 kubik d^_^b Fler intresserade?
1 svar · 745 läst
G
Genvägen: [bild]
6 svar · 1,3k läst
G
6 svar · 1,3k läst
stiga
stiga: 60cm, rostfri + svart glas. Använd 1 dag och i fint skick! Länk till Thermex. Prisförslag 5000kr, kostar ny över 11K på nätet. [bild]
0 svar · 784 läst
H
Horsepower: Hej Har lite grejer över ifrån bygget av huset. Ca: 40m 32mm Pem-slang för vatten. 2st kabelskyddsrör 50m/st med slät insida och draglina, färger orange samt grön. Pris:1500kr för allt ///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Säljer ett utställnings-ex som aldrig har blivit
0 svar · 3,6k läst
·
stiga
stiga: http://www.blocket.se/dalarna/Glidskenor___Teleskopskenor__Whirlpool_37014741.htm?ma=1 Kanske finns någon här som är sugen på att uppgradera sin ugn med skenor? Kom med ett bud i så fall.
0 svar · 569 läst
D
darth_vader: Kökspanna Parca Norrahammar 312 1975 års modell säljes pga byte till bekvämare vedeldning men det kanske är någon som vill ha den... Hämtas i så fall av köparen. den är rätt tung..
0 svar · 1,1k läst
H
Hans H: Rörhållarskenor för 12 mm värmeslang säljes. Varit monterade. Över 280 fästpunkter. Säljes för 100 kronor. Endast för hämtning i Varberg. /Hans.
0 svar · 602 läst
W
wester83: Har lite sten hemma undra om man kan sälja detta? och hur mkt det kan vara värt ca?
0 svar · 1,1k läst
·
oobum
oobum: Såld
1 svar · 1,1k läst
oobum
oobum: Hej, har en kollega på jobbet som precis har fått en ek fälld, storlek "stor" enligt henne. Den ligger nu och väntar på bortforsling, de kommer köra den till tippen, är du intresserad?
3 svar · 3,3k läst
F
frean98: Dom här grejorna är sålda. Jag förstår bara inte hur jag tar bort annonsen (!?)
1 svar · 960 läst
J
JanneSjo: Hej om någon vill ha fläkten så får ni den om ni hämtar den i Luleå detsamma gäller mikron - den funkar bra men vi har skaffat inbyggnadsmikro så den ska bort - perfekt till sommarstuga - skänkes i Luleå
1 svar · 2,8k läst
·
oobum
oobum: Klösmöbeln är såld, vi ändrar och kör en bortskänkes på takfläkten.
1 svar · 745 läst
C
Ciriaco: Hej, I samband med en renovering hemma så har vi nu en helt oanvänd (ej uppackad) vit badrumskommod från Ballingslöv över. Serien heter Vision och den är försedd med en Look-lucka. Bilden är tagen från badrumskatalogen och handtagsplattan är utbytbar och finns i vit och svart (ingår). Fullständig produktkod: KC90V-894 Mått: Bredd 898 mm Höjd 576 mm Djup 450 mm Nypris: 6441:- Vårt
0 svar · 1,0k läst
·
P
Perzon: Ser att det är fel telefonnummer i min annons, vänligen ring mig på 0736 543974 eller maila på perzon1@hotmail.com om ni är intresserade av dessa fina partier. Mvh Mathias
2 svar · 1,4k läst
T
Tyson: Säljer en Husqvarna 323 HD häcksax. Bensindriven proffsmaskin med 60 cm dubbelskärsvärd. Endast testkörd. Säljes för 3500:- Nypris 6500:- Skicka ett PM för mer info MVH Martin
0 svar · 1,1k läst
P
pauls: Hej Vi har ca 30 lastbilslass med fin sandjord fritt att hämta. Grävmaskin och dumper finns på plats en vecka till. Massona finns i Askim. Ring: 070-7927711 MVH, Paul Simonsson
0 svar · 998 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.