L
Larra Karlstad: Har ett gäng gamla fönsterbågar som jag inte har nåt bruk för. De finns i Karlstad. 200:-/st eller köp fler så gör vi ett klumppris! Finns i följande mått: 128x49,5 134x50 139,5x48 127x49,3 140x51,5 140x51,5 162,5x51,5 163x52 163x52,3 163x52,3 165x48,5 147x53,5 147x53,5 163x51,5 162,5x51 162,5x51
0 svar · 1,3k läst
·
L
Larra Karlstad: Kakelugn som stått i mitt hus från 1922. Nedplockad av murare och uppmärkt. Några kakel kantstötta efter tidigare renovering. Komplett m alla luckor spjäll mm Flera foton finns innan nedplockning. Höjd 235cm Spisen finns i Karlstad Pris: Ge mig ett bud!
0 svar · 1,6k läst
·
O
Onsala-Sanna: Bredd 60 cm. I jättefint skick, väldigt lite använt (har varit monterad i vår gästtoalett). Inga skador eller repor. Bra design - tar inte mkt plats men ändå bra med avställningsyta i bakkant. Mer information, exakta mått och monteringsanvisningar kan du hitta på IFÖ:s hemsida. Nypris 1.200:-. Säljes för endast 500:-. Finns att hämta i Onsala.
0 svar · 2,9k läst
·
P
Peter_K: Pivohängt 60-talsfönster 18x10 med karm bortskänkes. Finns för avhämtning i Huddinge/Stuvsta
0 svar · 693 läst
O
ompalompa: Schaktmssor från poolbygge (grävning 22-23/10) bortskänkes i Furulund (Skåne), 4-5 lastbilslass, transport inom rimligt avstånd ordnas. Mestadels matjord/sand. // Stefan
0 svar · 799 läst
O
Onsala-Sanna: Vi har golvlister över från vårt husbygge. Listerna är fortfarande ouppackade, dvs. emballerat och klart för avhämtning! Märke: Gapro. Mått:12x69 mm. Eklaserad furu. Totalt 122 löpmeter i olika längder: 3st x 2,90 m. 6st x 2,70 m. 1st x 2,80 m. 7st x 3,0 m. 3st x 3,20 m. 5st x 3,60 m. 6st x 4,50 m. 4st x 4,80 m. Säljes som ett paket till en köpare. Finns i Onsala för avhämtning.
0 svar · 867 läst
·
A
alvbacken: Batteriborrmaskin 24V från DeWalt. Ingår en del borrar, snabbchuck samt två batterier. Tyvärr något fel på laddaren. En ny skulle kosta 1600:- på Uppsala Maskin och Verktyg. 0738219580
0 svar · 614 läst
T
tjena: fick mina G4 idag varmvita dimmbara är 30mmx7mm .3x 1,5w är ju lite mer w på dessa än dom som är helt platta.........har 4 lampor under skåpen..funkade inté att ha led i alla 4..men i 3 gick bra...måste väl byta trafon...beror väl på vilken trafo man har... var bra ljus på led lamporna ..hade 20w där innan..lite sämre ljus på G4 led ...men helt ok.... skulle lägga in en bild
3 svar · 817 läst
frallan74
frallan74: Hej Har ett Bosch Easy larm tillsalu.. Det är ett hybrid system, 2-vägs, övervakad 2-tråds brandlarmsslinga.. Du kan koppla det mot larmcentral eller till din egna mobil, har du den kopplad till mobilen så pratar larmet med dig o berättar vilken sektion som löst osv. Programmeras med knapp telefon eller dator.. Det går alltså att ansluta både trådlösa och trådbundna tillbehör. Det
0 svar · 774 läst
H
Horsepower: Hejsan Säljer ett utställnings-ex som aldrig har blivit använt pga förändringar under husbygget. Det som ingår är en 120cm kommod med stenskiva samt ett högskåp med stenskiva. Både kommod samt skåp är högblank svarta. En ny blandare ifrån Westerberg medföljer i köpet. Detta är kvalitetsdesign ifrån Danmark (KKP)och nypris var 22000kr, vi betalade 16000kr som kvittot garanterar.
0 svar · 1,7k läst
·
M
mirakelmilla: Kanske ska tillägga att den finns i Strömstad.
1 svar · 1,1k läst
L
lt1cobra: Trappen finns i Östersund. Det är en trapp från SCC (http://www.sscgroup.se/) som varit monterad i ett ny producerat fiskarhedenvillan hus (Spoven). Spoven har 2.60 i takhöjd nere och ett bjälklag på 220 i övervåningen. Anledningen till bytet är att 90cm trapp levererades istället för 100cm. Trappen är i furu av typen Baseline 4, vitmålad med betsade steg (ekbets). Sättsteg är
0 svar · 1,8k läst
·
M
miro: En dewalt DW621K säljes. Manual, verktyg, spånutsug,anslag och alla andra tillbehör finns kvar. Även förvaringsbox från Dewalt ingår. Den är använd 1 gång till att fräsa högtalare. Bord och frässtål kan ev medfölja. ( endast 1 frästål av 10 använt) Dom andra orörda. Kan skickas med tex busgods. Finns i Göteborg. Tel 0706-872429 Pris ide:2900kr [bild] Länk:
0 svar · 3,3k läst
S
snuttensnatten: är intresserad men vet inte om maken är med på noterna dock - är det fortfarande till salu?
1 svar · 2,5k läst
·
P
Peter_K: Såld
3 svar · 1,3k läst
H
Hubbe2: Jo det ger en del med läge närmre en storstad, granntomten på vårt landställe såldes i somras för 3,4Mkr. Liknade ytor som ovanstående, dock inte så renoverat och fixat som den verkade vara.... c:a 1mil till Sergelstorg. Sjötomt på ö.
6 svar · 1,5k läst
katos
katos: Hyveln är såld!
1 svar · 4,6k läst
·
P
Peter_K: Bortskänkt!
1 svar · 1,4k läst
X
xdigger: Tjena! Har ett Esbe ställdon enligt bild som är nytt i kartong, medföljer gör en begagnad gjutjärnsshunt(28mm rör) som motorn passar på. Skulle haft detta själv egentligen, men jag ska ha en annan lösning nu. Pris: 1400kr [bild] [bild] [bild]
0 svar · 2,7k läst
P
Pablo: 44 st skalblock 50x19x20 (LxBxH) säljes. Nypris ca 25 kr / st. Säljes för 15 kr/st eller 500 kr för alla. Länk till produkt: http://www.finja.se/App_Resource/Product/PDF/PB/21152050-1.pdf
0 svar · 1,2k läst
M
Mejann: Vi har byggt garage och ök-stege för överkantsarmering blev över. Det är 46 stycken. De är ca 2 meter långa och 70 mm höga. Pris: 200 kr för allihop. Finns i Sävedalen strax utanför Göteborg. [bild]
0 svar · 1,2k läst
J
JanneSjo: om någon skulle vara intresserad av köksskåpm gröna luckor från ett fogelforshus 1969 så river jag ut mina just nu i Luleå. kommer slänga skåpen inom någon dag. 2st bänkskåp har 5 lådor 2 har en låda och dörr, övriga dörrar. Skulle kunna funka i ett garage etc
0 svar · 775 läst
·
J
JanneSjo: balken borta vet inte hur man raderar annonsen
4 svar · 2,0k läst
L
larino: Elekro Helios kyl och frys, okänd ålder. Kylen fungerar utmärkt. Frysen fungerar, men går på högvarv, dvs den går hela tiden på full effekt. Vet ej varför, spelar ingen roll hur jag ställer in den. Kanske ett lättfixat problem för den kunnige. Skänkes separat eller i paket, välj själv. Hämtas på plats i Nynäshamns kommun.
0 svar · 737 läst
Thomas59
Thomas59: Såld!
1 svar · 1,4k läst
·
kysan
kysan: 1000:- inkl frakt http://segelmakeri.e-butiken.se/show_product.asp?artnr=Segeltak+RV2%2C5x3%2C5&ref=%2Fshow%5Fcat%2Easp%3Fcat%5Fid%3D33%26amp%3Bhead%5Fid%3D32&cat_id=33
2 svar · 1,7k läst
F
Familjen Lindberg: Hej, jag har 20-40 m2 med lerjord (och gräsrester) jag vill bli av med. Kan tillockmed stå för transport om du bor i Torslanda med omnejd. Ring Måns på 0700-624812
0 svar · 1,3k läst
J
jimcar-9: Hej Har en Defiant 3 Gjutjärnskamin till salu. Den är i behov av renovering och priset kan därför disskuteras. Nya reservdelar går att få fram från tillverkaren i USA, Vermont castings. Jag har gjort en uppskattning av det som behöver bytas och det skulle sluta på ca 3500-4000 :- beroende på dollarkurs. Frakt tillkommer och kan ordnas för ca 1200:- Jag hade tänkt mig runt 1500:- men
0 svar · 1,1k läst
·
K
Kristianesi: Jag har ett Systemair VR 400 AC som aldrig har blivit monterat, jag har nu sålt huset och har aggregatet kvar. Aggregatet är ca 5år gammalt och är endast testkört Jag har även lite detaljer, bla en ljudfälla diameter 160, 900mm lång samt diverse böjar och dylikt jag som jag har samlat på mig. Som synes på bilderna så har ena stosen fått en törn vid upp eller nertransport från
0 svar · 922 läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.