Säljes, Uthyres & Skänkes
mycke_nu: NIBE COMPACT-E 200 Elektrisk, emaljerad 200 liters varmvattenberedare med offeranod använd 2005-2010. Offeranoden behöver bytas (förbrukningsvara), liten repa på fronten, annars helt OK. Nypris idag ca 8800, säljes för 3000. Fri leverans på Gotland. Leverans till Oskarshamn, Småland eller Nynäshamn kan diskuteras. Bilfrakt på halvpall till övriga landet.
Jonnemannen: Jag antar att du har blivit av med grejerna? Jag är framförallt ute efter stolparna.
vectrex: Jag har en fullt fungerande Power concern, trådlös energimonitor till salu. Den är inköpt i mitten av november förra året. Slutade använda den helt för ca en månad sen eftersom jag nu har en mer avancerad trådbunden logger istället. Den är således i nyskick. Finns i Pixbo, strax söder om Göteborg. Pris: 500kr + eventuell frakt (ser helst en lokal köpare). PM:a eller maila på
K_arlstrom: Håller på och river badrummet, står en äldre IDO wc där i dagsläget, fullt fungerande. Den blir din om du kommer och hämtar den ! Finns även ett handfat som jag inte behöver. Bor i munksund, piteå. Du når mig på 073-84 85 742 Mvh Jonas
Robert-san01: Har två markvibratorer att hyra ut. En 65kg och en 90. Den mindre är perfekt för anläggning av plattsättningar och den större även för paddning av makadam till grundar. Pris: 200 resp 250kr/dygn.
oobum: Hittat ännu lite mer som svärfar inte har behov av (det är en aldrig sinande källa som ni kanske märker) :) Så lägger upp dem här innan de går ut på blocket. Dessa är helt nya och oanvända, spetsmejseln har lite ytrost, men inget allvarligt (se bild) Hilti Hammarborr TE-YX 24/52 Diameter: 24mm Effektiv Längd: 400mm Passar alla maskiner med SDS Max fäste. Klarar: Betong, Armerad
Gunsan41: Vill höra om du har näver kvar? Jag behöver 5 kilo som kan användas för slöjdarbete! Mvh Gun.
Ammeh: Slipad och oljad originellt golv bortskänkes mot demontering och avhämtning. Vet ej från vilket år men gammalt och "riktigt". Det är ca 35-40kvm och lägenheten finns på Kungsholmen Demontering måste ske 31:a mars. Annars rivs det och slängs vilket är synd... Vid flera intresserade = högst bud [bild]
abaader: ca 70 m3 schaktmassor av typ lera/lerjord bortskänkes, inkl transport inom västerort / järfälla. Vi gräver i slutet av mars -> mitten av april detta år.
martinradbo: Jag är intresserad men tycker att priset är för högt i förhållande till vad jag får betala för köp från utlandet. Finns den kvar?
Hans H: Hej Gumpa. Där är 17 skivor och dom är 12-13 mm tjocka. /Hans.
meckis: Har en del trall liggandes som jag vill bli av med. köpt på bauhaus för några år sedan. 30x30cm dock har dom stått ute nu o behöver oljas. har runt 80styck direkt. ev om intresse finns kan det bli runt 90 till. nypris 39kr styck beg 20kr styck. här är en bild på dem när de var nya.
meckis: Rensdax på prylar! SKÅNE HELSINGBORG golvärme 2 kvm effekt 200w typ:dtif-100Devi. endast matta. 400kr selekta 171 top2 RC digitalt astronomiskt tidur. 800kr hemlarm wisdom trådlöst med 2 deckare. fjärrrkontroll osv. 800kr allt är nytt. dock legat ett tag..
Ichnoz: Jag har en hel ring (25m) med prisolrör (22x1) som blivit över. Röret är belagt med skyddande plastmantel i 2 lager. Det kan användas till alla installationer såsom tappvatten, värme, kyla, gas, olja, sprinker, solvärme och bergvärme. Finns i Örnsköldsvik men kan fraktas gratis efter E4 överallt mellan Umeå - Stockholm. Prisolrör: Cupori 140 22x1 25m Nypris: 4500 NU: ge mig ett bud!
PNO: Jag har två stycken golvvärmepaket från LK av typen L12/M5 att sälja. Det ena är oöppnat och säljs för 2800kr. Det andra är öppnat och tittat på, men alla delar är kvar. Säljes för 2500kr. Paketen säljes på grund av att jag blev tvungen att välja en lösning med shuntgrupp istället. Finns att hämta hos mig i Gimo. Skickas ej på grund av otympligt format. Kan möjligen tas med
sennahoj: Byggcentral Elbjörn ZSF 25 i gott skick säljes. Plats för mätare. Pris: 3200:- [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
torke1: Jag fick (drygt) 30 meter 22x3,0 mm Kombipex rör i rör över när jag drog värme häromsistens. Funkar lika bra för tappvatten. Hitta lägsta pris på nätet så drar jag av 20% på det. =) Som rubriken avslöjar så finns det i Göteborg.
bjoli: Hej, Var i USA för en dryg vecka sen och köpte på mig ett Makita kit LCT200W som jag nog egentligen inte behöver. Säljes för 2600kr Helt nytt ej refurbish grejor. Kvitto finns, inköpt på Home Depot 18feb 2012 på plats i usa. Detta kit brukar säljas på tradera för mellan 2200-2500kr då tillkommer dock frakt och eventuellt tull och moms också då den vanligaste säljaren där skickar
DIY_freak: Har lite oanvända delar till Nivell-golv över: 7st Nivellregel 70, 45x70x3600 Isolerbärare 70 (plåthakar att lägga isolering på), många... Plastskruv 100mm, många... Nivellisolering 70, 3,99m2 Golvspån, 3 skivor Finns i Göteborg, PMa om du är intresserad av att lägga ett bud.
meckis: hej! har lite flexrör liggandes. 20rör med 5 trådar. 2.5mm2 se blocket annons: http://www.blocket.se/helsingborg/Elkabel_pmflex_pipelife_flexror_med_kabel_38003844.htm?ca=23_3&w=0&last=1 sugen? perfekt till köket, garaget.. 2.5mm2 klarar 16A!
Sir Duke: Sista chansen... Snart måste vi skicka till tippen tyvärr. Ring och bestäm ditt pris! :)
Sir Duke: Ring nu och bestäm pris! :) Nästa vecka åker det i containern...
Lars_D: Säljer min nya och helt oanvända Selmac Verona SBO vattenmantlade kamin. Står fortfarande på pall. Endast plasten runt kaminen borttagen. Säljes pga. andra prioriteringar. Värm upp vatten till element, kranar, golvvärme mm. med kaminen! Nypris: 13900:- Nu: 8500:- något billigare vid mycket snabb affär. Lite fakta: Effekt: 4 kW luft / 5 kW vatten Vikt: 124kg Mått: 556/458/910mm (B x D x
Ciriaco: Hej, I samband med en renovering hemma så har vi nu en helt oanvänd (ej uppackad) vit badrumskommod från Ballingslöv över. Serien heter Vision och den är försedd med en Look-lucka. Bilden är tagen från badrumskatalogen och handtagsplattan är utbytbar och finns i vit och svart (ingår). Fullständig produktkod: KC90V-894 Mått: Bredd 898 mm Höjd 576 mm Djup 450 mm Nypris: 6441:- Vårt
MangeK: Helt tappat denna tråd då renoveringen tagit överhand. Micron finns iaf kvar (fortfarande oanvänd). Den är vit! //Mange
hacetcad: Hej Akinos Har du kvar Byggcentralerna Mvh Björn Email 50504@telia.com
Showtek: Säljes helt nya i förpackning 250kr frakt tillkommer nypris runt 500 kr Stålhetta samt spiktrampskydd Lättvikt samt shock absorberande bottensula Antistatisk sula Säkerhets klass S5 strl från 39 - 47 Maila vid intresse deltoideus@hotmail.com