Har en ångbastu som jag vill bli av med.

Den är i fint skick, inga skavanker mer än normalt slitage.
Alla funktioner som ångdel, vattenfall och massagestrålar fungerar som de ska.

Kabinen är runt 10-15 år gammal, vet ej exakt.

Måtten är (höjd, bredd, djup) 2.2, 1,2, 1,1
Här finns bruksanvisningen:
http://www.tylo.se/files.aspx?f_id=13017
och layouten:
http://www.tylo.se/files.aspx?f_id=14243

Kabinen monteras ner av köparen. Den är idag igång i vårt nedre badrum, och är för stor för att ta ut genom en dörr. Den behöver monteras ner i flera delar. Något jag inte är mästare på.

Finns i ödenäs, mellan landvetter och alingsås. 4.5 mil från göteborg
 
  • 1927266264.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.