janne63
janne63: Ledsen men jag hade ingen :(
2 svar · 3,0k läst
janne63
janne63: Önskar köpa en pissoar (urinoar) i porslin (ej stora modellen för fler personer). Till ett vettigt pris, eller om någon bara vill bli av med en så blir jag ännu gladare :D
0 svar · 1,4k läst
K
Kaz: Jag är i behov av fyllnadsmassor till min tomt i Ytterby, Kungälv ca 100 Kubik. Är främst intresserad av sprängsen & grus. Ni kan tippa ert överflöd på min tomt / ev kan vi diskutera ev ersättning för transport.
0 svar · 1,9k läst
Fasting65
Fasting65: Prova att kontakta Venis themselves. Ja, jag vet att det är ett långskott, men jag hade STORA serviceproblem med Kakelpalatzet en gång i tiden och ringde själv tillverkaren av kaklet. I det fallet var det dock kakel från Arioestea (Italien), men på fabriken var man man 100 resor mer serviceinriktade. http://www.porcelanosa.com/
1 svar · 3,1k läst
F
FGMS: Hei! Vi har sprängsten om behov finns . I Torslanda/Göteborg. ML
3 svar · 5,5k läst
V
villa_reyes: Jag söker ca 20 m3 matjord för en "billig" peng.
0 svar · 2,8k läst
4integration
4integration: Tyvärr....150 != 200
2 svar · 2,9k läst
S
shootking: Hej Lite mer information skulle inte skada. Hur många m3 är ett "lass"?
3 svar · 4,8k läst
A
Aniska: Jag köper gärna (eller tar emot gratis) fönster att ställa ute vid tomater mm. Gärna i Stockholms Södermanlands området
0 svar · 2,8k läst
A
andreas5514: har eventuellt det du söker..skall riva en gammal ladugård och bygga nytt och beroende på vad du vill betala så kan ja sälja en del av virket som blir över.. 4,5x30 cm finns ca 10 st...och dom är ca 250cm höga. och golv kan nog finnas under all min halm...:) jag har precis köpt stället nämligen... finns en hel del o tillgå men säljer endast om priset är rätt.. virket är från
1 svar · 5,4k läst
I
igel: behöver 15 skivor 100 mm ,har du mindre så köper jag den av dig ändå.alla skivor är välkomna.har du mer stående så vet jag annan som vill ha så maila på: igelhammar@hotmail.com
0 svar · 3,2k läst
Göran.W
Göran.W: Hej jag skulle behöva ett kamrörsbatteri gärna i rostfritt om det nu finns men koppar funkar med. Har ni något som ligger och skräpar skicka ett mess med vad ni har och hur lite ni vill ha för den. Mvh Göran
0 svar · 2,8k läst
A
animis: Hej Finns det ngn i Göteborgsområde som har en vänsterhängd altandörr till salu? Helst helglas, Elitdörr.
0 svar · 2,1k läst
G
gromit42x: Det var nog ungefär vad jag också hade tänkt mig. Beklagar att det inte framgick. Har tidigare med framgång gjort mig av med fyllnadsmassor genom att dela transportkostnaden 50-50 med mottagaren. Men du har nog rätt i att Sollentuna är lite för långt ifrån Stuvsta för att ens det skall vara intressant för någon av oss. Lycka till med letandet. -h
3 svar · 4,2k läst
Bezt
Bezt: Söker 16mm pex-slang/golvvärmeslang, minst 70 meter.
0 svar · 3,2k läst
B
Baritz: Hej igen....Behöver inga massor längre...Fick 35-40 lass på 2 dagar.. Behövde inte pröjsa ett öre,dem var bara glada att slippa sin längre körning + kostnad för tipp.. MVH/Baritz
3 svar · 5,2k läst
Lagavulin
Lagavulin: Hej! Söker löst handfat som passar en horusblandare (2 vred och en tappkran). Gärna äldre modell. Mvh Lagavulin / Tranås
0 svar · 2,3k läst
Robert_Maria
Robert_Maria: Jag är intresserad av att köpa en fotskrapa i gjutjärn. Det spelar ingen roll om den är en ny reproduktion eller en äldre använd. Det viktiga är att den har ett äldre snirkligt mönster och att den är kvadratisk Har ni kanske någon fotskrapa liggandes, hör av er Tack på förhand.
0 svar · 3,7k läst
Larsa
Larsa: Jag tar gärna emot fyllnadsmassor på Lidingö. Sten/jord/lera spelar ingen större roll
0 svar · 3,3k läst
K
Kasch: Önskar köpa ett stor badkar (gärna 180 cm eller mer) för en hyfsat billig penning. Ska användas som utomhusbadkar. Sörmland/Mälardalsregionen.
0 svar · 3,3k läst
H
hrb131: kollar just nu efter en trappa till övervåningen, har ett smartstart hus. behöver en högersvängd L-trappa, gärna plansteg i ek och vitmålat vagnsstycke. hör av er.... HR:cool:
0 svar · 3,5k läst
S
Stensholm: Behöver rejält med fyll. Gärna sprängsten, stenkross, makadam osv. Ingen jord. Skall ligga under en uppställningsplan, bil o traktor väg. Måste bära lite och kunna släppa igenom vatten. //Johan granlund.johan@telia.com 0708-873490
0 svar · 3,4k läst
S
swesim: Vet inte om projektet fortfarande är aktivt, men jag ramlade över en sida från Nyköpingstrakten när jag letade schaktmassor till ett helt annat ställe. Kolla här: http://www.schakta.se/sidor/fyllnadsmassor_info.html Lycka till!
1 svar · 4,3k läst
S
stoifan: Sprängsten, fyllnadsmassor, schaktmassor, jordfylle o.dyl. till bygge i Lerum. Vi behöver mer fyllnad till vår tomt. Allt av intresse! stefan.stromqvist@gmail.com 031-7610605 /Stefan
0 svar · 4,0k läst
Sommartorparn
Sommartorparn: Önskar köpa ett eller flera gamla fönster med spröjs i renoverbart skick. Helst med karm. Tvålufts dubbelkopplade (3 rutor) med gamla dimensioner (dvs. mera höjd än bredd). Även 1-luftsfönster (3 rutor) med karm kan vara av intresse. Behöver just nu ett fönster med måtten. Höjd: 106 cm (luft 102) Bredd: 95 cm (luft 45,5) (kan vara något större eller mindre huvudsakligen
0 svar · 2,6k läst
D
d_nilsson: Hej, Jag lämnade ett personligt meddelande till dig, hör av dig om intresse finns? Mvh Daniel
1 svar · 4,7k läst
M
mdredfox8: Är det någon som har betongbil och vill sälja ca 4 kubik färdig betong till mig? Betongen ska vara SKB C25-30. Bor I Göteborgsområdet. Ring mig på 0707-785113 eller skicka ett pm.
0 svar · 8,1k läst
Z
ZeroX66: Söker en bänkskiva till vår tvättstuga som skall vara minst 165cm och sedan letar jag efter en skiva som kan fungera som arbetsbänk eller en färdig arbetsbänk. Måttet bör väl ligga omkringa 150cm kanske. /Micke
0 svar · 3,5k läst
Z
ZeroX66: Någon som har fått ekparkett-4-stav till övers? Saknar några brädor :) /Micke
0 svar · 2,8k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.