Z ZeroX66 #1 Medlem · Sörmland · 597 inlägg 14 feb 2008 09:48 ZeroX66 Medlem Sörmland 597 inlägg 14 feb 2008 09:48 #1 Någon som har fått ekparkett-4-stav till övers? Saknar några brädor /Micke