screamin-daemon
screamin-daemon: Hej. Jag vill gärna köpa en Festool Domino och Festool dammsugare. mvh Kent
0 svar · 3,6k läst
J
joannak: Bor i Särö, skulle behöva några lastbillar fyllnadsmassor. Är det fortfarande aktuellt?
3 svar · 4,6k läst
V
VillaVovveVolvo: Vi är på jakt efter en tomt / mark runt Dösjebro, som vi skulle vilja bygga en skånelänga på. Befintlig tomt, rivningskåk eller avstyckning av åker - allt är av intresse! Maila!
0 svar · 3,0k läst
Hemmakatten
Hemmakatten: Den samfällighetsförening vi är med i, hyr en bajamaja till badplatsen under 3 sommarmånader. Det var ganska dyrt, har för mig det var 15' för tre månader, men personal från uthyrningsföretaget tittar till den, städar, byter tunna mm flera gånger i veckan. Så mycket borde det absolut inte kosta för er, en 500-1000 max per månad tycker jag verkar rimligt, framför allt om ni
3 svar · 3,9k läst
S
Strängnäsfamiljen: Jag är i färd med montera ner min Toshiba inverter RAS22 nu på Måndag den 11/2-08, kan det vara av intresse så kan jag försöka få spara både ute- och innedelen. Den fungerar utmärkt, bara det att den låter så mycket när det blir kallt. Hör av er om intresse finns. Finns i Strängnäs Maila svar så hör jag av mig
1 svar · 7,4k läst
·
R
rogge_lundin@manpower.se: Hej skall börja bygga hus i Ulricehamn och behöver fyllnadsmassa. Är det någon som har råd omkring detta eller har fyllnadsmassa? Allt av intresse. Tack på förhand
0 svar · 3,2k läst
V
Villa_Granberg: Vill köpa ny eller gammal pardörr. Vi bygger hus i "gammal stil" så samma stil på dörrarna är önskvärt ;) Vi önskar en vit dörr gärna med fönster och spröjs, eller liknande dörrar i sammam stil som bilderna. Tusen tack / Lisa :)
0 svar · 6,9k läst
·
DragonLady
DragonLady: Är det ni som ska bygga brevid färjeläget
1 svar · 3,3k läst
Majgårdarna
Majgårdarna: Köpes varmvatten beredare. 50-100L Krav 3fas Maila till 725hansson@gmail.com Helst i Dalarna
0 svar · 3,2k läst
FlitigaLisa
FlitigaLisa: Hej Letar efter högtalarställ från IKEA, de heter Gåje och har givetvis utgått... Så är det någon som har en eller två stående? /FlitigaLisa
0 svar · 7,8k läst
·
F
Familjen_Bygg: Ja, den verkar heta 260, se bifogade bild. Min är dock en sprillans ny 230:a.
7 svar · 4,2k läst
T
tb72: Färdiggrävt att tippa i Ytter-Restad 12 km från Kungälv, och 5 km från Kode. Mvh, Tobias Brandin 0 7 0 3 - 5 5 1 6 8 5
0 svar · 3,2k läst
F
fordmicke: Önskar köpa en Äldra tryckmätare för hydroforpumpar/anläggningar ska vara graderad från 0 till 6 bar. Skicka helst mail till mikaelqv@hotmail.com om ni har något.
0 svar · 3,9k läst
Z
ZeroX66: Hej! Vi har lagt golv och saknar 1-2 brädor parkett. Någon som har till övers? Det skall vara från Byggmax 14mm Ekparkett fyrstav, Barlinek Rustic heter det och varje bräda är 220mm lång. /Mvh Micke
0 svar · 4,1k läst
R
Rambodal_hus: Hej, Jag behöver köpa stödmur. De bör vara 1000 mm höga och 2000 mm långa. Tillverkade för vanlig trädgårdsmur. Hälsningar, Theodor
0 svar · 2,9k läst
M
magnushoglund: Jag har nyss köpt en Wamsler 158 kökspanna (svart) med mässingsdetaljer. Jag vill hellre ha beslag i vit metall. Är det någon som vill byta beslag med mig. (Ja, jag vet att mässingsdetaljerna är mycket dyrare och bättre men de passar verkligen inte in hemma hos mig.) /Magnus
0 svar · 2,9k läst
ylven
ylven: Kolla på blocket, där annonserar i princip alla vedhandlare. Alltså lägger in "säljes" på ved.
1 svar · 1,3k läst
E
eniccla: Söker en elpanna Värmebaronen VE4, som jag skall ha till golvvärmen.. Hälsningar Nicklas 070-203 96 32
0 svar · 5,3k läst
Vispen74
Vispen74: Sprängsten och/eller schaktmassor önskas. De ska till Ljusterö (Österåker), så desto närmare de finns desto bätre. //Thomas
0 svar · 3,4k läst
N
nöthult: brand dörr minst 90 bred med karm köpes helst bredare... mvh Björn 0708 86 81 36
0 svar · 3,3k läst
L
LeffeLufs: Kravspecen får ändras något; Det är ok med vänsterhängd dörr oxå...
1 svar · 2,4k läst
Gamla Björnhyttan
Gamla Björnhyttan: En bra och prisvärd åkgräsklippare sökes. Helst Dalarna eller någonstans mellan Sthlm > Dalarna.
0 svar · 3,6k läst
Spiderman
Spiderman: att tipsa när man inte vet var i landet du bor... OM du bor i NV Skåne har jag en del tips. Hojta till i sådana fall!
4 svar · 2,0k läst
A
an_carlsson: Behöver ca 50-60m3 fyllnadsmassa till tomt i örebro 0706204210
0 svar · 1,9k läst
L
Leif_Sthlm: Jag har nu fått tag på det jag behöver. Tack för visat intresse!
1 svar · 6,7k läst
Robert_Maria
Robert_Maria: Har du takpannor över efter bygget så kan vi vara intresserade av att köpa dem av dig/er. Vi är ute efter Dubbel-kupigt, ytbehandlade betongtakpannor från Benders. Artikelnummer ska vara 020026, färgen är alltså RÖD, inte tegelröd. Gärna i Västmanland, även intresserade i län i direkt närhet.
0 svar · 2,5k läst
I
Ingper: Behöver en mindre mängd fasadsten för komplettering. Rundhuggen, bxh 25x6 cm (helst max 8 cm djup). Möjligen kan denna vara tillverkad av Baskarpsand på 70-talet. Det finns flera liknande, och de vanligaste är av annan sort och verkar ha lite grövre (3-5 mm) kiselstenar i massan, medan mina i princip bara verkar vara gjorda av finkornig sand. Allt från enstaka till ett par hundra stenar
0 svar · 7,6k läst
·
Cheesus
Cheesus: Någon som har en massa plåt som duger som plåttak till en maskinhall? Har ingen lust att betala så stora pengar för det men behöver en större mängd........minst sagt en stor mängd. 3000 kvm är jag på jakt efter! Kan demontera någon gammal hall som någon vill ha bort. Vid rätt pris/gratis spelar avstånd ingen roll. Tacksam för alla tips. Har du bara hundra kvm o uppåt är jag
0 svar · 6,7k läst
R
reiman: Till en tomt i Ekeby-Almby. Ring 073-0554875
0 svar · 3,4k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.