S
Stenmark: Pallgafflar med lilla bm-fästet köpes. De får gärna finnas i Gästrikland-/Västmanland-området mvh Johan
0 svar · 1,7k läst
K
Kioca: hej skulle vilja ha tag på kupade duschdörrar. spelar ingen roll om det är tonat glas eller ej men helst tonat ska var modellen man kan vika in mot väggen för att spara plats...
0 svar · 3,3k läst
S
Stensholm: Tackar Elin. Men jag tror inte det är så mycket bärighet idet.
2 svar · 1,7k läst
Fein
Fein: Behöver en stark batteriskruvdragare. Jag har en Makita 6270 idag pga den sköna vikten. men jag vill ha nåt för de lite tyngre jobben. Typ Makita 6317, 6319 eller liknande. hör av er
0 svar · 4,3k läst
K
Kurtivan: Då tycker vi olika! Örnsköldsvik är nära! Sådant här går bra att skicka med bussgods.......
6 svar · 3,0k läst
E
ejwbegysv: Önskar köpa 2 glas kopplade fönster med måtten ca 120cm bred och ca 100cm höga. Skick spelar ingen roll.. Gärna runt gävleborg eller dalarna..
0 svar · 1,0k läst
M
M-Lundwall: Skulle behöva ca 2kvm. Stavarna ska vara 250*45 och 400*55mm
0 svar · 3,5k läst
V
victors fru: Intresserad av att hyra / låna/ köpa speciellt den som handlar om takläggning:)
0 svar · 2,7k läst
C
Canuto: Vet ej vilken typ. Där finns tre st anslutningar, två svarta och en grå, och en ratt att vrida på för att ställa in gradtalet.
2 svar · 1,1k läst
M
Milli: Hej! Önskar köpa nya Lafarge jönåkerpannor. Svarta 2-kupiga, ytbehandlade. Gärna i närheten av Örebro. Allt av intresse! /Milli
0 svar · 4,2k läst
F
FredrikNina: Fyllnadsmassor sökes till tomt på Frösön, 2 km från Östersund centrum. Enkelt tipplats! Behov ca 400-500 kubik! Hör av er till Fredrik Rosén, 0707 - 12 62 16
0 svar · 3,8k läst
Mattias L.
Mattias L.: Du och theswede78 ska nog prata er tillsammans: http://www.byggahus.se/forum/s-ljes-sk-nkes/72704-begagnade-tvakupiga-heby-tegelpannor-saeljes.html#post497300
1 svar · 3,7k läst
E
Elinstalleraren: rökrör till ctc regent eller liknande panna som kan modifieras 0709448767 Janne
0 svar · 1,8k läst
T
talthoff: Hör av er om ni behöver bli av med schaktmassor i Täby/Vallentuna. Ungefär 300 kubik schaktmassor önskas för att höja vår tomt. Stora stenar/sprängsten funkar oxå. -Thomas 070-6345811
0 svar · 1,8k läst
K
Kajsabajsa: Jag vill gärna köpa 3 st vanliga, helst vita, garderober, med eller utan dörrar, med ca mått 60b, 50d, 220-236h. Kan hämta i Uppsala-Stockholmsområdet.
0 svar · 2,4k läst
lastkaj
lastkaj: Då är det nog för tätt inpå
3 svar · 2,1k läst
P
pelle_fransson: Hej, Skulle vilja köpa en pannmur (75 liter +) för rödfärgskokning. Skulle du ha en sådan till salu i Sthlm/Uppsala/Östhammar-trakterna så hör av dig via PM. Hälsningar, /Pelle
0 svar · 1,5k läst
P
Pius: Vi önskar köpa en nerplockad numrerad komplett kakelugn i bra skick . Något enstaka sprucket kakel kan tolereras. Helst i mellersta Sverige.
0 svar · 1,5k läst
G
georginanilsson: Hör av er om ni behöver bli av med schaktmassor i närheten av Kvicksund på 016-121166! Upp till ungefär 100 kubik schaktmassor önskas för att höja vår tomt. Gärna med ganska stora stenar (ca 40cm stora). Inga schaktmassor med föroreningar eller endast sand. .
0 svar · 717 läst
Daniel_N
Daniel_N: Trappkompass i utmärkt skick köpes. Skicka ett PM om du har en över! MVH Daniel
0 svar · 3,7k läst
matbr107
matbr107: Söker en byggnadsställning / målningställning i lättmetall för målning av fasad. Bor i Norrköping.
0 svar · 812 läst
O
ordain: Hejsan! Jag behöver en himla massa jord att fylla upp med på tomten i Kvicksund. Kan tänka mig att betala lite för bra massor. Morän är helt ok, men jag vill inte ha jord utblandat med stubbar eller annat skräp.
0 svar · 3,2k läst
tussee
tussee: Köpes>> Stokke tripp trapp stol , annar så får jag inte barnbarnet att sitta still när jag ska bygga bastu.
0 svar · 931 läst
H
henrik__82: Letar efter lite tegelrör, inv dim min 80mm.
0 svar · 3,0k läst
C
Ceke: Förmodar att detta räcke kanske inte riktigt är vad du önskar, men om det kan vara till någon användning för dig eller för någon annan så får ni gärna höra av er och lämna ett bud.
3 svar · 2,2k läst
·
E
enebacken: Laddomat 21 önskas köpas.
0 svar · 2,9k läst
S
storfamiljen: Hej, har ingen skorsten, men däremot följande: Taklucka Sargyttermått 670 x 670 mm och dagmåttet 600 x 600 mm, bärläktsteg, skyddsräcke. Färg svart. Helt nya, överblivet vid nybygge. Kanske kan vara något?
2 svar · 2,8k läst
H
henrikw: Söker som en galning efter fylle i Stenungsund - Stora Höga området, men utan resultat. Vi behöver 150-200 m3 fylle till återfyllnad av vår souterräng-våning. Jord - Lera - Sand är OK. Jag har varit i kontakt med Stenungsunds Åkeri & Gräv här i Stora Höga, samt även LBC-väst i Stenungsund. Tyvärr har de inga körningar med fylle i området nu. Vi måste ha tag i fyllet senast w26,
0 svar · 2,6k läst
F
fordmicke: Söker en ev hydrofor eller hydropress tank ej galvad, söker även dito delar till såsom tryckströmbrytare, mätare + röret som mätare och strömbrytaren sitter på. Skriv i tråden om ni har något att sälja.
0 svar · 2,9k läst
B
Barea: Tack för tipset!
4 svar · 4,2k läst
·
B
4 svar · 4,2k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.