Köpes, Hyres & Bytes
fredrik.an: Hej. Har du en Festool Dominofräs i bra skick som du vill bli av med till ett bra pris. Skicka ett meddelande till mig med prisförslag.
arrowsmith: Byggnadsställning köpes ! Det är dax att mura väggar i vår, därför söker jag en byggnadsställning. aluställning eller haki mm. allt av intresse. Väggarna blir 3,5m höga så man behöver ha fötterna på iallafall 2meters höjd Längd och bredd på ställningen är jag flexibel med. Vad har du att sälja ? Maila eller skicka PM MVH. Håkan arrowsmith@bredband.net
holtis: Söker rött tegel för att mura en vinkelvägg i vår kommande vedeldade utomhusbastu, har behov av ca 5-6 kvm. Allt av intresse, behöver inte vara nytt, hämtas på plats och så snart som. Tack på förhand kjell@kahemsidor.se Kjelld^_^b
olahakan: Rätt, golvvärme var tanken och det blir vanliga kopplingar.
H_L: Hej. Jag behöver komplettera med ytterligare något/några paket av detta svarta 50 cm x 50 cm klinker. Dessvärre verkar det ha utgått. Hoppas därför på att någon har nåt paket över som de kan tänkas att sälja. Bor själv i Gävle, men kan tänka mig att betala för frakt. Tack. /Henrik (070-3084908)
Castrol: Villaolja köpes, utomhusolja ett krav då tanken står ute. Du som säljer behöver kunna omebsörja transport om det är "bulk" leverans eftersom jag enbart äger vanlig personbil, och ej har utrustning för att pumpa från fat el. dyl. Bor i Stockholm. maila gärna på: castrol.sthlm@gmail.com
hazzze: Trädgårdsplattor köpes Skick o storlek spelar ingen roll. Kan hämtas i Örebro eller Stockholm
lisaorichard: Hej! Jag och min sambo letar efter en tomt i området mellan huskvarna-kaxholmen. Har gett upp hoppet om att skriva in oss i tomtkö utan tänkte att någon kanske vet någon som kan stycka av sin mark eller har en tomt till salu i detta område? Vi är väldigt intresserade! //Lisa
patrick lindholm: Hej vill köpa en acctank med inbyggd varmvatten beredare, minst 500 liter gärna 700 liter. Gärna i skellefte området med omnejd!
Pampas71: Hej !! jag hoppas verkligen att det kan finnas någon människa som kan rädda oss !!! :S Vi har inrett ett nytt tv rum och skulle tapetsera med BORÅSTAPETER ORIENT nr: 2369 Jag köpte dem till ett annat projekt för länge sen men sedan vi började med vårt nya tvrum så bestämde vi snabbt är där skulle de vara !! Har nu köpt möbler som passar och allt !! Skulle börja och tapesera i
holtis: Hej! Håller på med att påbörja vårens projekt med att vedeldad utomhusbastu, tänkte kolla här om det är någon som sitter på lite överblivet matrial eller tillbehör, allt av intresse. Jag listar upp en del saker som jag är på jakt efter, men har du något du vill bli av med så hör av dig... Detta är jag i behov av: - Bastupanel - Bastulav - Skorstenstillbehör (115mm anslutning) -
gadu^: Köper gärna LEGO Indiana Jones: The Original Adventures till spelkonsollen Wii Skicka PM om ni vill sälja... [bild] (ej intresserad av enbart 2an, bara 1an. Men kan tänka mig bägge)
Hans H: Hej. Jag gör ett försök att få tag i ett göingefilter här på sidan. Jag är på jakt efter ett Kombifilter 50 eller 75 eller 125. Helst så nytt som möjligt. Har ni några tips så skicka ett pm. Tack. /Hans.
BiFuel: Det kan helt klart vara intressant för mig! Har du bilder att maila? Skickar ett meddelande i din inbox.
Idisk: söker efter inmatningslucka till en cTc elkombi från 1980 nån som har nått gammalt skrot ståendes ?
Teresioux: [citat] Hej Forshaga! Jag köper gärna en del av ditt golv om det passar ihop med mitt. Jag saknar endast 60 x 360 cm och hittar ingen annan lösning! I mitt golv ligger "varpen" fyra och fyra i stället för två eller tre bredvid varandra...
Tanse: Jag skulle kolla här http://www.andrensoner.se/ Visserligen främst för företag, men jag tror att de säljer till privatpersoner också. /T
vojma: KRAV: Max 25.000 mil 2 passagerarplatser Max 100.000:- Inga "likbilar" ÖNSKEMÅL: Dubbla sidodörrar Baklucka (inte dörrar bak) Norr/Västerbotten eller Sthlmsregionen +20 mil PLUS: M+K Drag Dieselvärmare SoV-hjul
martimo1: Hej. Har någon en begagnad speedheater 1100 till salu? Maila på martimo1@hotmail.com Tack på förhand! Mackan
hortquist: Hej, Jag är ute efter en gammal timmerstomme/torp för nedmontering. Spelar ingen roll var i Sverige, allt är av intresse! Mvh Hanna
slipperman: På grund av en stor miss i min planering står jag utan element. Behöver därför få tag på element enligt alternativ i listan, gärna nya. Installation skall ske senast under andra halvan av november. PM:a om du har nåt! Tabellförklaring: Effektkravet är det behov som jag beräknat fram för varje rum. Väggutrymmet är det som finns tillgängligt med luft ovanför och nedanför
Hans H: Hej. Jag skulle vilja köpa golvvärmeplåtar för 12mm slang. Helst i närheten av Varberg. Skicka ett PM om ni har några till salu. /Hans.
Milkshaken: Nån som har Gult skorstenstegel, modell, -50, -60 tals....? Det var ju liksom en viss struktur på dem då.... :O Please nedre halvan av Sverige helst.
martimo1: Hej. Har någon en begagnad speedheater modell mindre till salu? Maila på martimo1@hotmail.com Tack på förhand! Mackan
Second: Vår ytterdörr får ny pryda Lycksele återvinning...istället för vårt hus.
kollberg: Hej Jag är ute efter en begagnad ytterdörr helt enkelt. Vi bor i umeå så det är ju bra om den säljes här omkring. mvh Pia