Jag har en ytterdörr som snart åker på skroten. Har satt in en ny. Men vad behöver du för ytterdörr? Vilka mått på dörren? Är det bara dörrbladet eller även karmen? Dörren jag har är från 1961, har tre lodräta glas, kan nog fixa bilder och mått om det är av intresse. Karmen är dock ej kvar då den blev allt för förstörd vid bortmontaget.
Finns i Lycksele.