S
silversmeden: Åk till Rivners de har ett antal olika sorter från ca 800 SEK och uppåt, jag köpte en med karm där för 800 med trycke och allt + aut dörrstängare.
2 svar · 1,2k läst
MathiasS
MathiasS: En vanlig vält plattar nog inte ut några lerklumpar. Dom får du fixa med andra verktyg. Här diskuteras alternativ till välten. http://www.byggahus.se/forum/traedgard-allmaent/116788-var-koeper-man-en-gallervaelt-i-stockholm.html#post842077
3 svar · 2,2k läst
R
RealElwood: Är intresserad av antingen vertikala smala, enkelt runt eller flera horisontella smala fönster. 10x21 högerhängd, 9x21 vänsterhängd Mathias 0708-343233
0 svar · 749 läst
L
Lilla jag: Finns strax norr om gbg. Pris: bud 0737-340397
0 svar · 2,0k läst
Automover
Automover: Typ Bosch 85 eller 135 eller liknande! Bra skick! :cool:
0 svar · 939 läst
H
Hällen: Om det fortfarande är aktuellt har jag 120 kbm massor du kan hämta
2 svar · 1,3k läst
T
thomasx: Jag har en hög på tomten som kan vara runt 5 ton gissningsvis, kan det va ett litet bidrag?
1 svar · 900 läst
J
jenander: hej! jag är på jakt efter sienna beige 50*50 från svenska kakel, är det någon som har ett par kvm liggande?! elr vet vart jag kan hitta?! dom har utgått ur svenska kakels sortiment nämligen och sitta och ringa runt till alla återförsäljare känns som en evighet...
0 svar · 625 läst
P
problemfinnaren: Äntligen! Efter en spännande utflykt står nu en i princip oanvänd Logosol (Moretens) H410 i garaget. Lycklig!
5 svar · 4,2k läst
T
Thorsella: oljepanna köpes minst 30 till 150kw gärna angränsande län till västragötaland mejla mej lett_fulast@msn.com
0 svar · 936 läst
D
dextrocell: Söker efter enkelbrytare av fabrikatet Niko, Inter 70 / läderimitation. [bild]
0 svar · 2,9k läst
L
Lotten72: Tack för tipset, jag ska genast prova :-)
2 svar · 9,6k läst
·
S
sventable: Är intresserad av ett optískt avvägningsinstrument gärna komplett med mätstav och stativ. och gärna i närheten av blekinge eller om frakt går att lösa så är jag inte emot de heller.
0 svar · 1,1k läst
H
Hans H: Jag är på jakt efter en tvättbänk eller som det ibland heter allbänk. Tvätthon skall vara till vänster. Helst med två skåpsluckor, blandare och i fint skick. Gärna 120 cm bred men det går bra med 100 också. Jag bor i Varberg och det hade underlättat om du bor inom 15 mil. Tack. /Hans.
0 svar · 1,0k läst
H
Hans H: Annonsen är inaktuell, jag har köpt ett filter. /Hans.
1 svar · 2,2k läst
F
freap: Denna annons är inte aktuell längre.
1 svar · 2,0k läst
Z
zeltber: Jag har ett par styck några i vitt och några i brunt om intresse finnes. /David
1 svar · 2,0k läst
A
alvestrom: Hejsan, Är det någon som har en Rollbox "målarlådan" plankstrykningsmaskin att sälja. Jag finns i stockholm men den går ju att skicka. //Jonas
0 svar · 3,5k läst
M
Mr Eastman: Är på jakt efter gatsten 10x10x10. Helst runt örebro eller runtom. för rätt pris kan jag åka en längre bit! kan tänka mig att betala 2-3 kr / st om ni inte vill ge bort dom. ;) Mvh Niklas 070-3977315 niklas.osterman@meca.se
0 svar · 1,6k läst
A
Aniska: Fast de är DYRA - folk skänker samtidigt bort liknande produkter. Vi har fått väldans mycket fönster billigt genom att kolla på f.a. på Tradera och Blocket. Några var helt gratis.
2 svar · 13,0k läst
·
Z
zeltber: Jag håller på att renovera mitt hus och behöver följande saker: Ett 50-talskök Lättspackel Tapet i 20-talsstil Elutag Grövre elkabel för utomhus installation Grå väggfärg Vitpigmenterad hårvaxolja Linoljefärg Kronströmbrytare Dimmer Spotlights etc Ring 0736-591617 eller maila till lp12@mail.com
0 svar · 1,1k läst
M
mac_the_bastard: [citat] Annonsen kan tas bort. Spis är köpt. Tack!
1 svar · 1,7k läst
M
myrstack: En planka Kährs Verona Mattlack (ej borstad) med den GAMLA woodlock-fogen sökes. Södra stockholm pga logistiken. Även del av planka går bra så länge som det är ~1 meter och han-fogen (dvs ej delen med stora "underläppen")
0 svar · 926 läst
Hobbit
Hobbit: Hej har du en säkerhetsdörr, aluminiumdörr eller branddörr du inte längre vill ha ? ** nu låter jag nästan som SMS-Guld ** Finns den inom 10 mils radie runt Lindesberg ? Skicka mig ett PM då Allt av interesse MvH Patrik
0 svar · 736 läst
Hobbit
Hobbit: Ifall någon har 6 stycken i bra skick skulle jag hämta fönstren i hela Örebro sam angränsande län. Skicka ett PM MvH Hobbit
0 svar · 989 läst
S
svenakela: Hej. Behöver ett ynkaste paket till av Ikeas laminat MARKLAND i vitt, och de har slutat sälja golv... Någon i Stockholm med omnejd som har ett paket som jag kan få köpa?` 076-215 8O 2O MVH, Sven
0 svar · 1,2k läst
morsan
morsan: Flyttade till Köpes :)
2 svar · 1,2k läst
S
scenic46: Någon som har tapeten Boråstapeter Borosan 517 från 2001.års kollektion. Hela oöppnade rullar eftersökes. Tips på ställen med gamla tapetlager efterlyses också.
0 svar · 732 läst
K
krillemolle: Fixat!
1 svar · 1,4k läst
D
David&Karolina: Hej Jag skulle vilja köpa ibc 1000l plasttank , jag bor strax utan för hyltebruk och hoppas det finns någon som kan sälja inom ca 6 mil radie tacksamm för svar /David 0702761289 Broaryd@ahoo.com
0 svar · 727 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.