T
t-quick: Altandörr 8x21 högerhägnd köpes Gärna i Småland eller Blekinge
0 svar · 1,1k läst
H
hanna76: Söker äldre pargrind till infart (ca 3 m). Passande till 20-talshus....
0 svar · 766 läst
F
fredde_o: Hej! Jag behöver en dörr med karm att sätta i garaget så utseende spelar mindre roll. Helst 9x21 men 9x20 går bra. Helst vänsterhängd. Jag bor i Landvetter och möjlighet att hämta den i Göteborgsområdet och österut. Om det är någon som vill bli av med en så skicka ett meddelande. mvh, Fredrik
0 svar · 863 läst
S
sparcraft73: Hej, jag köper din defekta avfuktare. Håller på med ett projekt och behöver delar från främst Elbjörn avfuktare. Det måste vara en avfuktare avsedd för R134a (även om den kan vara tom på medie nu). Maila mig information om modell och vad du vill ha betalt. Tack på förhand! Sparcraft73
0 svar · 1,3k läst
J
DIY_freak: Är i sommarstugan nu och det var 27 paket (totalt 64,5 m2) IKEA Tundra Ek med artnr/EAN-kod 800.700.13 (16521). Det är plankor (inte 3-stav).
6 svar · 1,8k läst
Stew
Stew: Hej! Är på jakt efter gammalt tryckat virke, 22x95, 28x120 eller liknande. Köpes och hämtas i göteborg/alingsås med omnejd för en rimlig slant. Mvh Stefan
0 svar · 840 läst
B
blazern: Jag är på jakt efter en duschkabin med golv i hyfsat skick, ska fungera som tillfällig duschplats under renovering. Med eller utan blandare spelar ingen roll så länge den är tät och hel. Gärna runt Skaraborg/Jönköping...men hör av dej vad du har. Max 1000 kr. Maila jonas@labbas.se eller PM. //Jonas
0 svar · 891 läst
D
DIY_freak: Någon som har ett LK frässtål för 16mm rör liggandes överblivet så köper jag det gärna billigt.
0 svar · 1,5k läst
U
uffe_sthlm: Här är länken, så slipper ni leta själva! http://www.byggmax.com/se-sv/prod/pid-70020003 Om den är ok för hemmafix, så köper jag hellre den än slänger ut 3500 kr på en DeWalt eller liknande...
4 svar · 1,4k läst
D
DIY_freak: Köper gärna LK golvvärmeplåtar för 16mm slang. Behöver runt 100 plåtar men om det är i närheten av Göteborg så kan mindre restpartier vara intressant. Om det är någon som har en Push 12 eller LK Minishunt 60 liggandes så är det också intressant. Även intresserad av ca 160m 16mm pex.
0 svar · 1,0k läst
Gunitor
Gunitor: Hej önskar köpa begagnad paraltandörr/Parfönsterdörr (Helglas) Måtten 12x20x ? helst brunlaserad eller obhandlad. Mhv Torsten
0 svar · 1,0k läst
Husplaner
Husplaner: Söker med ljus o lykta ett badrumsskåp som såldes under en tid på Design Torget. Men som nu är svårt att få tag på. Bygger nytt hus och lämnade mitt gamla badrumsskåp i gamla huset o vill ha ett likadant... nån som vill sälja sitt gamla? [bild]
0 svar · 3,7k läst
·
Stew
Stew: [citat] Du har mail!
3 svar · 1,2k läst
Stew
3 svar · 1,2k läst
Bruiser
Bruiser: Behöver en ny källardörr, 9x19, vänsterhängd. Den gamla är helt slut, karmen likaså. Bara den är någurlunda tät och komplett köper jag den gärna. I närheten av Gävle +10mil
0 svar · 2,1k läst
K
kvistarn2: söker en någorlunda ny ytterdörr med fönster, 10x22, även intresserad av altandörrar/vkdörrar ca 2mx2-3m, och fönster ca 10-11 x 12-14. har du något så maila en bild till kvistarn at telia.com
0 svar · 1,9k läst
P
Passivhus: Önskar att köpa en Calmar Panna V33. Mvh Claes E-mail: claes-jansson@hotmail.com 019-260813 070-6309509
0 svar · 1,0k läst
J
jansta: Jag letar efter A: en reservdelsbrännare Argrotec B: en beg pelletsbrännare i gott skick. Jan Stalfors 0528-20075 jstalfors@gmail.com
0 svar · 1,0k läst
L
lapower: Allt av intresse men det måste vara ca 60kvm Laminatgolv, trägolv, fanérgolv, parkett Kährs, Tarkett, Alloc, Golvabia, osv Jag hämtar, kontant betalning
0 svar · 1,1k läst
L
larsselin: Jag har en. Vill du köpa den?
1 svar · 18,3k läst
·
A
aly: Söker brun klinker 215 x 105 mm.
0 svar · 1,8k läst
K
Kröll: Motor till en Stiga Garden 6 eller 8 Hk Köpes Mvh Kröll Hbg
0 svar · 2,1k läst
F
froZe: Hej! Letar med ljus och lykta efter begagnat tegel till ett vinkällarbygge. Helst lite äldre/antik känsla. Har försökt med blocket, googlat i timmar och varit på återbruket här i Göteborg utan resultat. Har du rivningstegel eller tips hör av dig! Mvh /Fredrik
0 svar · 1,6k läst
D
Daniel78: Någon som har en RS-485 / RS-232 konverter liggande och vill bli av med den? /Daniel.
0 svar · 822 läst
M
mikael-h: Har sett mycket sånt här på väg till landet. Jag ska hålla ögonen öppna för de sålde gamla tak, gamla golv och sånt. Ska uppdatera denna tråd när jag åkt förbi nästa gång. Ses.
1 svar · 876 läst
M
mikael-h: Gammalt inlägg - letar efter bästa pris på cellplast s100. Hittade det här foruminlägget. Såg en annan tråd som http://www.byggahus.se/forum/grund-markarbeten/14642-cellplast.html som proklamerade för http://priscellplast.se - länkar till alla leverantörer. Valde byggmax själv eftersom det va så lite, annars hade jag gått på den som va billigast givetvis.
1 svar · 1,9k läst
L
lannemyr: Hej, Skulle vilja köpa kutterspån till isolering. Hämtar det gärna själv och packar i plastsäck. Mob: 0739758355 Petrus
0 svar · 691 läst
R
Robert-san01: Toppen! Skall bara kolla om jag verkligen måste dra RiR eller om det funkar med koppar i stället. Återkommer med PM!
4 svar · 1,1k läst
T
Tiger79: [citat] Varför vill du inte riva ut golvet om du ändå ska lägga nytt?
4 svar · 1,2k läst
·
Daniel_N
Daniel_N: begagnade spånfläkt med fläkthjul i stål köpes. Effekt ca 4kw, diameter på fläkthjulet ca 35-40cm.
0 svar · 977 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.