N
noone70: Hej! Jag har lyckats supa bort parallellanslaget till min fräs. Dewalt vill ha 1000kr för ett nytt. Är det någon som har ett som ligger och skräpar och vill tjäna en 500kr så hör av er :) mvh /Mats
0 svar · 1,1k läst
fgo
fgo: Men va f** [bild] Gör ett nytt försök!
2 svar · 1,7k läst
·
Larsa
Larsa: Oj, 5kr styck....
10 svar · 13,2k läst
A
Annkina: [citat] Ja, det var ju lite långt iväg. Och jag antar att det blir rätt dyrt att skicka med bussgods också eftersom de är rätt skrymmande och tunga. Nu har vi ingen resa till Stockholm inplanerad, men skulle det bli så att vi kommer det håller framöver så hör jag av mig och se om du har det kvar. Skulle du ta dig söderut någon dag och ha plats att ta dom med så har vi bara 3½ mil
2 svar · 2,1k läst
N
Nettansvettan: Håller på att bryta ihop, lägger golv i vår nya utbyggnad och det fattas ca 10st plankor. Inga större problem om det inte vore så att golvet utgått ur sortimentet. Så nu provar vi forum varianten för att försöka hitta någon som har några plankor kvar av detta golv. Pergo Verona valnöt laminatgolv med artikel nummer 028762 Sätter mig i soffan och håller tummarna att nån kan
0 svar · 1,6k läst
G
Gabriel B: Äntligen en LS0714, synd bara att det är lite för långt ifrån Örebro. =/
4 svar · 2,2k läst
K
Kurtivan: Ett emaljerat handfat från IKEA i gott skick som salufördes på 80-talet önskas köpa. Måtten ska vara 800 mm brett och 500 mm djupt.
0 svar · 1,6k läst
J
johanthor: Jag undrar om någon kan tänka sig att sälja överblivna golvplankor från Barlineks serie Ek, mattlackad? Jag köpte dessa från Byggmax. Jag behöver en alt. två plankor. Hör gärna av er, jag finns i Växjö. Mvh, Johan
0 svar · 1,6k läst
A
A-Man_08: Du beställde väl alla så du har ett par i reserv :)
6 svar · 8,0k läst
·
A
Aniska: Vi har inte bråttom. Prisförslag? Vad kostade den ny? Vi behöver den i april.
6 svar · 3,9k läst
O
olotor: Skickar ett PM
1 svar · 1,7k läst
pittemoj
pittemoj: Hallå har e.a berg stämjärn till salu de är helt nya aldrig anv ligger kvar i skinn fodralen inte ett märke värken på fodral eller stämjärnena har även gammla tänger som aldrig använda av samma fab e.a berg e-tuna
1 svar · 2,1k läst
E
Enoksson: Är det någon som har nivell skruvar 100mm över så är jag intresserad! Maila mig på f.enoksson@telia.com
0 svar · 1,3k läst
P
Pokke: Får förtydliga, den behöver altså inte vara trären som på bilden, sådan tur räknar jag inte med att ha :-)
1 svar · 1,3k läst
nanowire
nanowire: Finns det någon som säljer ett Bosch GTA 60 W stativ för bordssåg?
0 svar · 1,0k läst
R
rencke: Om ni har en elfri stuga, torp eller liknande att hyra ut eller sälja kan ni tipsa www.feb.se (Elöverkänsligas Riksförbund) om detta. info@feb.se. Det är bra om boendet ligger i en lågstrålande zon, vilket kan avgöras om det är svårt att få bra mottagning på mobiltelefonen."
0 svar · 1,3k läst
W
wetterlundh: Hej! Vi spränger imorgon, 2012-11-13, i Floda på Talgoxvägen 7B, Har mailat dig precis ifrån min jobbmail. Vänligen ring mig så snart som möjligt om ni är intresserade. Ni får den gratis om ni har maskiner som kan hämta. Vi har grävare som säkerligen kan lyfta upp det på lastbil men ring som sagt innan så vi kan diskutera. Mvh Christoffer
1 svar · 1,5k läst
B
Bjudko: 1850-1910 det mesta av intresse.
0 svar · 1,0k läst
Glenn K
Glenn K: Jo, men som jag sa kostar det mer än det smakar, har redan kollat där.... Har en hel hög med dragare som fungerar så jag sitter inte i sjön men det hade varit kul att få serien komplett igen, tanken var att någon där ute kanske har en maskin liggandes som inte används mer, brukar ju bli så när man köper nytt (då nya batterier till den gamla kostar en del)....
2 svar · 1,2k läst
J
Jimmy1977: Jag har om du ej löst det redan! Borde du ju ha gjort! Maila mig annars! Har ohygligt mycket larmsaker liggandes här hemma! jimmy.fasth@hotmail.se
1 svar · 1,4k läst
L
Lello: [citat] Jag är inte så kräsen och kommer klyva upp det omgående så det lär torka snabbare än de jag har nu som är nyfält :)
2 svar · 1,5k läst
gockemannen
gockemannen: Jag undrar om någon har en sencon fusion och vill byta mot makitas gasspikpicka? Jag har då en nästintill oanvänd (max 100 spik skjutna) makita gn900se och söker en sencon fusion. Mvh gockemannen ------------------------------ Sänt från en himlans bra grej!
0 svar · 1,4k läst
S
Skalman: Hej! Söker en mindre container-liten oljetank-plåttank el likn- Måtten ca 1,2 x 1,5 x 1,5 eller så. Kan skära och svetsa och bygga om men helst inte för mycket sånt jobb. Tanken skall lagra aska från havreeldningen. Askan körs tillbaka till åkern där det växte, före vårbruket. Det är utmärkt som gödning. Miljövänligast. Skicka gärna email via sajten till Skalman. Tackar.
0 svar · 1,2k läst
G
Gamle Svarten: Är på jakt efter en klassisk hyvelbänk i gott skick. Hämtar inom rimligt avstånd från Falun. MVH /GS
0 svar · 1,2k läst
AXS
AXS: Tänkte om någon hobbysnickare hade lite tid över i helgen. :) Kanske lite optimistiskt... Men 3-4 st är okej det med. Om någon kan göra några fler(Totalt 60 st) men leverera på någon vecka eller två kan de höra av sig de med. Det är detaljer till en trapp, ville ha några att testa med först innan stora ordern skickas.
3 svar · 1,1k läst
J
jbak: Är intresserad av att köpa en Kapsåg, Dewalt DW707 typ2. Pma ifall ni har någon, gärna trasigt då jag söker reservdelar....
0 svar · 1,5k läst
slaskman
slaskman: Har en fin pelarslip, 3 fas maskin knappt körd. Kan tänka mig att byta den mot en tallriksslip, 300 mm skiva
0 svar · 1,6k läst
M
Motörelf: Hej! Är på jagt efter garagedörrar med tillhörande karm. Inbyggnadsmått 2500*1900. Utseende spelar mindre roll så länge de är friska. Höjdmåttet (1900) är inte så noga bara bredden stämmer. Bor utanför Jönkping men kan tänka mig att åka en rätt bra bit om pris och mått är det rätta. Kontakt via mail eller tele. elf_tomas@telia.com eller 070-2140449 MVH tomas
0 svar · 1,3k läst
M
masen_54: Önskar köpa ett klippdäck till en stiga estate 2002, kanske är lika på fler årsmodeller. Behöver inte vara komplett, det är bara själva klippdäcket jag är ute efter. Mvh Lars/Dalarna 070-2976866
0 svar · 1,3k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.