77 220 lukukertaa ·
63 vastausta
77k lukukertaa
63 vastausta
Välttele Bygghemma!
Vai mitä! Tilaukset eivät vain häviä järjestelmistä noin vain. Se ei ole mahdollista.B breakman sanoi:
Nyt spekuloin (jonkinlaisella perusteella, kun olen työskennellyt verkkosivujen/ERP kanssa), mutta hypoteesini on, että he ovat luultavasti tehneet järjestelmäpäivityksen ERP:ssä (tai jossain middleware) ja unohtaneet katkaista integraation vastaanottavalla puolella (siis ERP), joten verkkosivusto lähetti tilauksen varastolle/ERP:lle, mutta siellä ei yksinkertaisesti ollut ketään ottamassa sitä vastaan, eikä heillä ole (tai ei ainakaan hyviä) järjestelmiä poikkeamien havaitsemiseen.
Jos kyseessä olisi ollut jotain vakavampaa, he olisivat todennäköisesti yrittäneet verrata järjestelmiä varmistaakseen, ettei mitään ollut kadonnut, ja mitä luultavimmin tiedottaneet asiakkailleen. Joten ehkä todennäköisimmin siellä oli joku osaamaton, joka teki päivityksen väärin ja ajatteli, ettei sitä huomata..
Moderator
· Stockholm
· 57 795 viestiä
Tai todennäköisemmin he eivät välitä. He ovat saaneet maksun, miksi heidän pitäisi sotkea toimituksen kanssa?
Olen täysin samaa mieltä. Lupaukset toimituksesta ovat huippuesimerkki piittaamattomuudesta. Minulla on kauhuesimerkkejä.Sertac Karabas sanoi:
Kokemukseni Bygghemmasta on ollut erittäin turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuikkunan ja Yale-lukon talooni, jota tällä hetkellä remontoidaan täydellisesti. Tilauksen tein 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ilman ongelmia, ilmeni vakavia ongelmia muun toimituksen kanssa.
Ensinnäkin sain tietää, että ulko-ovi oli vahingoittunut kuljetuksen aikana. Tämä ilmeni lukemattomien soittojen ja siirtojen jälkeen eri osastoille, kun yritin selvittää, missä oveni on, koska paikalla olevat kirvesmiehet tarvitsivat sitä. Kuljetusyritys DSV ilmoitti minulle, että ovi oli mennyt rikki (PS En ymmärrä miten voi rikkoa saamarin ulko-oven) ja minua ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadakseni lisätietoja.
Huolimatta useista yrityksistä ottaa yhteyttä Bygghemaan sekä puhelimitse että sähköpostitse, sain epäselviä vastauksia sähköpostivasteilla, joissa oli vähintään 4-5 päivän viive. Tämä on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, lähes kuukausi myöhemmin, minua informoitiin, että ostamani sivuikkunat olivat loppuneet varastosta eikä toimituspäivämäärästä ollut selkoa. Minulle tarjottiin hyvitystä tai mahdollisuutta hyväksyä vahingoittunut tuote pienellä korvauksella, mutta silti ei ole selvää, miten tämä "pieni vaurio" on, enkä saa palautetta.
Rakennustyöntekijät ovat paikalla eivätkä voi viimeistellä etupuolta...
Yhteenvetona tämä kokemus Bygghemmasta on ollut huonoin, mitä minulla on koskaan ollut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on ala-arvoista ja vastaukset kestävät kohtuuttoman kauan. En suosittele Bygghemmaa lainkaan. Jos aiot ostaa rakennusmateriaaleja, suosittelen kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat ainakin tarvitsemasi tuen.
Tilasin äskettäin klinkkeriä rakennuskodista/golvpoolenista. He ovat ainoat jälleenmyyjät Ruotsissa, joilla oli juuri näitä varastossa, ja minulla ei ollut aikaa odottaa toimitusta ulkomailta, jos olisin tilannut muualta. Seuraavana päivänä sain vahvistuksen ja DHL-seurantakoodin toimituksella seuraavana päivänä. Toimitus sujui hyvin, paketti oli hyvin pakattu eikä mitään ongelmia tullut. Yksi outo asia oli, että pakkauksessa oli eri mallinumero/nimi, mutta oikea pienissä etiketeissä, jotka he olivat liimanneet itse. Soitin asiakaspalveluun, he vastasivat 10 minuutin sisällä ja lupasivat palata asiaan. 30 minuuttia puhelun jälkeen sain sähköpostin, että tehdas oli pakannut ne väärään pakkaukseen ja laitettu etiketit jälkeenpäin oikeilla mallimerkinnöillä. Ne näyttivät kyllä oikeilta...
Olen tilannut muita asioita Bygghemman kautta aiemmin (noin 1 vuoden välein jokaisesta ostoksesta) ja kaikki on sujunut hyvin tähän mennessä. Se on minun kokemukseni.
Olen tilannut muita asioita Bygghemman kautta aiemmin (noin 1 vuoden välein jokaisesta ostoksesta) ja kaikki on sujunut hyvin tähän mennessä. Se on minun kokemukseni.
Klikkaa tästä vastataksesi
