K
Kun he lopulta toimittavat eikä mikään mene rikki, he ovat ihan okei. Olen tilannut heiltä vähintään 20-40 kertaa vuosien varrella.

Viimeksi tilasin nurmikkolannoitetta, jonka he tilasivat suoraan Xeediltä ja 100 kr halvemmalla kuin Xeed itse. Tilasin kaksi erilaista lannoitetta, joista toinen oli lopussa "varastosaldon virheen" vuoksi. Vastasin, että haluan toisenlaisen, mutta ennen kuin he vastasivat 3 päivää myöhemmin, he olivat jo ehtineet lähettää toisen pussin ja minun piti tehdä uusi tilaus. (Uusi käsittelymaksu, joten kieltäydyin)

Muuten he ovat kerran toimittaneet 20 artikkelia kylpyhuoneremonttia varten. Allaskaappi oli vaurioitunut, mutta he lähettivät uuden 5 päivän sisällä. Sain pitää vaurioituneen, jossa mm. ovet olivat ehjiä, joten minulla on ne nyt varalla. Hanakiinnike ei koskaan tullut, joten soitin suoraan valmistajalle, joka auttoi minua samana päivänä. Bygghemma otti yhteyttä 3 päivän kuluttua ja ilmoitti odottavansa vastausta toimittajalta 😅

Grilli Broil Kingilta, jossa oli monenlaisia ongelmia, kesti 6 kuukautta ratkaista ilmoituksen kautta ARN:lle. Silloin kesti 2-6 viikkoa sähköpostivastausten välillä, joissa he halusivat kuvia kuvista. Sitten yhtäkkiä videoita jne. Kun ARN lopulta otti yhteyttä, heihin tuli vauhtia. Sain postitse paljon varaosia sekä puolet ostohinnasta takaisin. Tietysti minun piti painostaa saadakseni luvattu korvaus. "Olemme maksaneet sen" Ei, ette ole. "Tarkistamme talousosaston kanssa... oho, siellä oli virhe, joten nyt niiden pitäisi tulla" ei, ne eivät tulleet. "Oho, anteeksi, talousosasto soittaa sinulle suoraan ja tekee välittömän suoran maksun" Nyt raha tuli!! (2-3 työpäivää myöhemmin.. )

Heidän asiakaspalvelunsa on todella surkea asiakkailleen. Mutta luultavasti myös toimittajiin nähden, joilta he tilaavat suoraan. Oletan, että ne inhoavat heitä, mutta ottaen huomioon suuret volyymit, jotka he ostavat, heidän täytyy pitää kiinni heistä.

Viimeksi muokattu:
Sertac Karabas Sertac Karabas sanoi:
Kokemukseni Bygghemman kanssa on ollut erittäin turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvalon ja Yale-lukon huvilalleni, jota parhaillaan remontoidaan kokonaan. Tilaus tehtiin 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin moitteettomasti, ilmestyi vakavia ongelmia muun toimituksen kanssa.

Ensinnäkin sain selville, että ulko-ovi oli vaurioitunut kuljetuksen aikana. Tämä selvisi lukemattomien puheluiden ja eri osastojen läpikäymisen jälkeen yrittäessäni saada tietoa, missä oveni on, koska paikalla olevat kirvesmiehet tarvitsivat sitä. Kuljetusyritys DSV ilmoitti minulle, että ovi oli mennyt rikki (PS En ymmärrä, kuinka joku saa rikottua helvetin ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadakseni lisätietoa.

Huolimatta useista yrityksistä ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse, sain epäselviä vastauksia sähköpostilla vähintään 4-5 päivän viiveellä. Se on täysin kohtuutonta. Toukokuun 19. päivä, melkein kuukausi myöhemmin, sain tiedon, että ostamani sivuvalot olivat loppuneet varastosta, ja toimituspäivä oli epäselvä. Minulle tarjottiin hyvitystä tai mahdollisuus hyväksyä vahingoittunut tuote pienellä korvauksella, mutta on silti epäselvää, millainen tämä "pieni vahinko" on, eikä palautetta tule.

Rakennustyöläiset ovat paikalla, eivätkä voi rakentaa etuosaa valmiiksi...

Yhteenvetona tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, mitä olen koskaan kokenut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on täysin ala-arvoista ja vastausajat ovat täysin mahdottomat hyväksyä. En todellakaan suosittele Bygghemmaa. Jos harkitset rakennusmateriaalien ostamista, kehotan sinua kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat ainakin tarvitsemasi tuen.
On useita syitä ostaa rakennusmateriaaleja ammattilaisten kautta... 😎

B Bästerortarn sanoi:
Kyllä ja ei, on rakennuskoti, joka on valinnut huolitsijan, ja toistuvista valituksista huolimatta, viallisista toimituksista, toimitusvahingoista jne. viimeisten viiden vuoden aikana, jatkaa rakennuskoti DSV:n käyttöä niin ...... Ja koska sinulla on sopimus rakennuskodin (ei DSV:n) kanssa, on täysin oikein "kusta" 😄 rakennuskodin päälle.

Henkilökohtaisesti mielestäni on typerämpää olla ymmärtämättä koko viestiä ja keskittyä yksityiskohtiin. Ostoni Badshopilta, joka on toinen rakennuskodin edusta, viivästyi aluksi ja Badshop kieltäytyi kategorisesti auttamasta minua yrittämään siirtää toim. naapurille. Minun oli itse pyydettävä kuljetusyritystä tekemään poikkeus ja toim. tavarat naapurille. Onnistumiseni johtui lähinnä siitä, että maaseudulla kaikki tuntevat toisensa ......

Kahdesta tavarasta jaettuna kolmeen kolliin, kaksi kollia olivat huonosti käsiteltyjä DSV:n toimesta, mutta onneksi valmistajat olivat paketoineet erittäin hyvin, joten ei ollut mitään hätää.

Rakennuskodista kuten sanottu, he ovat kohtalaisen tunnettuja toimitusongelmista ja ovat erittäin vaikea saada kiinni ja käsitellä, aivan kuten monet muut yritykset BHG Groupissa. He ovat yksinkertaisesti tehneet liiketoimintaideasta myydä halvalla ja jos/kun asiat menevät pieleen, yrittävät uuvuttaa asiakkaan kunnes tämä luovuttaa.

Oman kokemukseni lisäksi olen kuullut ympäristöltäni kaikkea huonoista suorastaan katastrofaalisiin arvosteluihin noin 7-8 BHG:n eri yrityksestä. Ja ongelmat ovat suunnilleen samat. Lisäksi rakennuskoti esiintyy useita kertoja Råd&Rönin mustalla listalla.
Jo nimestä lähtien kuulee, että se on huono paikka, kun otetaan huomioon, että tarkoitetaan englantia, kun shop on siinä mukana :D

Kokemukseni Bygghemmasta on kuitenkin sama, en tee enää tilauksia sieltä omalta osaltani.

• Haha
Bästerortarn
  • Laddar…
Olen tilannut bygghemma:sta 5 kertaa sekä suurempia että pienempiä toimituksia. Kaikki on sujunut erittäin sujuvasti ja toimitettu ajoissa. Luulen, että Postnord on toimittanut joka kerta, paitsi kun tilasin vaatekaapin ovet, ehkä joku muu yritys toimitti.

• Tykkään
Renholmen
  • Laddar…
Kuten sanottu, Bygghemma on ilmeisesti dropshipping, ja siksi riippuvainen siitä, että eri toimittajat pitävät kiinni tehtävistään.
Sitten, jos en väärin muista, se kuuluu samaan yrityskonserniin/johdolle kuin Outl1. Erona on, että Outl1 väittää omistavansa varaston, mikä ei aina pidä paikkaansa, vaan joutuu odottamaan 3 kuukautta, kunnes tavarat saapuvat Kiinasta.

• Tykkään
noone70 ja 1 muu
  • Laddar…
Kokemukseni Bygghemmasta on ollut erittäin turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvaloikkunan ja Yale-lukon huvilaamme, joka tällä hetkellä on täydessä remontissa. Tilauksen tein 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ongelmitta, syntyi vakavia ongelmia muun toimituksen kanssa.

Ensinnäkin sain tietää, että ulko-ovi oli vaurioitunut kuljetuksen aikana. Tämä selvisi lukuisien puheluiden ja siirtojen jälkeen eri osastoille, kun yritin selvittää, missä oveni oli, koska paikalla olevat puusepät tarvitsivat sitä. Kuljetusyritys DSV ilmoitti minulle, että ovi oli mennyt rikki (PS En käsitä, kuinka voi rikkoa pirun ulko-oven), ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmalle saadakseni lisätietoja.

Huolimatta useista yrityksistä ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse, sain epäselviä vastauksia sähköpostitse, ja vastaukset kestivät vähintään 4-5 päivää. Se on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, melkein kuukautta myöhemmin, minulle kerrottiin, että ostamani sivuvaloikkunat olivat loppuneet varastosta, eikä niiden toimitusajasta ollut selkeyttä. Minulle tarjottiin hyvitystä tai hyväksymään vaurioitunut tuote pienellä korvauksella, mutta silti ei ole selvää, millainen tämä "pieni vaurio" on, eikä palautetta saada.

Rakennustyöläiset ovat paikalla eivätkä voi rakentaa etupuolta valmiiksi...

Yhteenvetona tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, mitä minulla on koskaan ollut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on kritiikin alapuolella, ja vastausaikojen pituus on täysin mahdoton hyväksyä. En suosittele ehdottomasti Bygghemmaa. Jos harkitset rakentamismateriaalien ostamista, kehotan sinua kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat vähintään tarvitsemiasi tukia.
Mutta Bygghemma-ryhmällä on paljon ketjuja verkossa siitä, kuinka huonoja he ovat. Ihmiset näyttävät ajattelevan "se ei koske minua".

Ja näin saamme uuden ketjun.

Jo 4 vuotta sitten ystäväni osti ruohonleikkurin BHG:n kautta, ja siitä tuli virheellisesti asennettu leikkuri ja rikkoutunut akku. Heillä kesti kuukausi edes vastata hänen asiaansa. Mutta hän sai sentään uuden akun, kun hän kävi heidän "kaupassaan" Sollentunassa. Mutta kaiken, mikä oli väärin asennettu, hän joutui korjaamaan itse.

Kuten sanottu. Jos olisi googlettanut bygghemmasta, olisi löytänyt olemassa olevia ketjuja ja jo alussa tajunnut, että se oli huono.

@Sertac Karabas Myönnä, että valitsit bygghemman, koska se oli halvin ;) Näin he saavat asiakkaitaan.
Sitten ihmiset tajuavat. Valitettavasti. Että saa mitä maksaa. Jos minulla olisi kriittinen rakennustyö, joka seisoo, ehkä en olisi ostanut tuotteita verkkokaupasta.

On joitain kertoja, jolloin on hyvä olla yhteydessä paikallisiin rakennusmarkkinoihin (jotka eivät ole niin paljon kalliimpia kuin voisi luulla).

• Tykkään
Bästerortarn ja 1 muu
  • Laddar…
M Myckling sanoi:
Ovet ja Bygghemma/DSV tuntuvat olevan suosittuja. Alla yksi kaikista sähköposteistani Bygghemmalle sen jälkeen kun tilasin sisäovet:

Vastaanottaja: kundservice@bygghemma.se <kundservice@bygghemma.se>
Aihe: VB: [2022BGH268627]

En ole vieläkään saanut tähän mitään vastausta! Olen nyt niin kyllästynyt tähän asiaan ja siihen, että ovet makaavat olohuoneessa. Heitän ne pian jalkakäytävälle, jolloin voitte hakea ne milloin haluatte, ja ostan ovet muualta.
Jos kirjoitat noin. Niin tiedän, miksi he eivät vastaa sinulle :)

J JoE1090 sanoi:
Olen viimeisten 3 vuoden aikana tehnyt 6-numeroinen määrä ostoksia Bygghemmasta ja se on toiminut erittäin hyvin, paitsi yhdessä tapauksessa, jolloin he mokasivat kunnolla. Hyvä asiakaspalveluhenkilö ratkaisi sen kuitenkin. Jos en ole väärässä, Bygghemmaa omistaa Beijer, jota vältän, koska hinnat ovat usein puhdasta riistoa. Hornbach on muuten ehdoton ykkösvalintani.
Yleisesti se on juuri niin. Jopa arvottomimmat yhtiöt ovat hyviä, kun ne onnistuvat.

Huomaa, kuinka hyvä yritys todella on, kun ongelmia ilmenee.

• Tykkään
Bästerortarn ja 5 muuta
  • Laddar…
Minun kokemukseni Bygghemmasta on ollut äärimmäisen turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvalon ja Yale-lukon huvilalleni, jota parhaillaan remontoidaan täysin. Tilaus tehtiin 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ilman ongelmia, vakavia ongelmia ilmestyi muun toimituksen kanssa.

Ensinnäkin sain tietää, että ulko-ovi oli vaurioitunut kuljetuksen aikana. Tämä selvisi lukuisien puheluiden ja siirtojen jälkeen eri osastoille, kun yritin selvittää, missä oveni oli, koska paikan päällä olevat kirvesmiehet tarvitsivat sitä. Kuljetusyhtiö DSV ilmoitti minulle, että ovi oli hajonnut (PS En ymmärrä miten voi rikkoa hiton ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadakseni lisää tietoa.

Useista yrityksistä huolimatta ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostilla sain epämääräisiä vastauksia, ja sähköpostin kautta palautetta tuli vähintään 4-5 päivän viiveellä. Tämä on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, lähes kuukautta myöhemmin, minua tiedotettiin, että ostamani sivuvalot olivat loppuneet varastosta epäselvällä toimituspäivämäärällä. Minulle tarjottiin palautusta tai hyväksymistä vaurioituneeseen tuotteeseen pienen korvauksen kera, mutta silti en tiedä millainen tämä "pieni vaurio" on enkä saa mitään palautetta.

Rakennusmiehet ovat paikan päällä eivätkä voi rakentaa etuosaa valmiiksi...

Yhteenvetona, tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, jonka olen koskaan kokenut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on ala-arvoista ja vastausajat ovat täysin mahdottomia hyväksyä. En suosittele Bygghemmaa lainkaan. Jos harkitset rakennusmateriaalien ostoa, kehotan sinua kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat ainakin tarvitsemasi tuen.
Bygghemmalla on surkea asiakaspalvelu, on kuin teflonpannu.

• Tykkään
Styrman_jansson ja 1 muu
  • Laddar…
G Gunnar Lieungh sanoi:
Bygghemma:lla on surkea asiakaspalvelu, kuin teflonpannu.
Voin ilmoittaa, että Byggshop on samaa roskaa.
Ei minkäänlaista yhteyttä asiakaspalveluun ja mahdoton saada kiinni puhelimitse …

maskeradeproggaren
Liityn kuoroon: Vältä bygghemma!

Tein tilauksen kaksi viikkoa sitten rakennusmateriaalista, jota oli varastossa "toimitusaika 2-5 päivää" ja olin hyvissä ajoin liikkeellä. Sitten en miettinyt asiaa enempää. Kun minun piti rakentaa viikonloppuna, mietin miksi en ole saanut toimitusilmoitusta, onhan siitä jo kaksi viikkoa. Huomaa, tilausvahvistus on lähetetty ja tilaus maksettu.

Menin "omille sivuilleni" - tilausta ei löytynyt. Soitin asiakaspalveluun. Tilausta ei löytynyt. "Jotain on varmaan mennyt pieleen tekniikassa, he päivittivät alustan jokin aika sitten, se saattoi tapahtua silloin, sanoo asiakaspalvelu." ÖÖÖHH Ok, kiitos.

Että tilaukset katoavat tyhjyyteen, oli kenties hyväksyttävää vuonna 1999 mutta tuskin tänään, vai mitä! Aivan uskomatonta oikeastaan. Että tilaukset katoavat järjestelmästä on ehkä vakavinta mitä voi tapahtua. Eivätkö he testaa kunnolla ennen päivitystä vai onko heillä ollut jokin järjestelmäromahdus? Kuka tietää, mutta joka tapauksessa on omituista, että heillä ei ole prosesseja joka nappaisi tämän, ja ilmoittaisi asiakkaalle. Näyttää siltä, että Avensia on rakentanut heidän alustan...

Työntekijä sanoo, että he "peruvat tilauksen" ja maksavat takaisin. OK OK. Minä sanon, mutta tee uusi tilaus sitten. "ei me voida, sinun täytyy mennä tekemään uusi tilaus itse." MITÄ H-VETTIÄ.

Bygghemma arvostelu: 1/10.

• Tykkään
noone70 ja 1 muu
  • Laddar…
maskeradeproggaren maskeradeproggaren sanoi:
Työntekijä sanoo, että he "mitätöivät tilauksen" ja palauttavat maksun. OK OK. Sanon, mutta tehkää uusi tilaus sitten. "ei, emme voi tehdä sitä, sinun täytyy tehdä uusi tilaus itse". MUTTA MITÄ H-VETTIÄ.
Kuten sanottu, älä odota, että he palauttavat, sinun on jatkuvasti muistutettava heitä. Tai jos olet maksanut luottokortilla, reklamaatio suoraan luottokorttiyhtiölle. Silloin saat rahasi takaisin. Ja bygghemma saa kiistellä luottokorttiyhtiön kanssa.

• Tykkään
noone70
  • Laddar…
Bygghemma, Badshop, Byggshop...sama pölkkypäät kaikki

B
maskeradeproggaren maskeradeproggaren sanoi:
Soitan asiakaspalveluun. Tilausta ei ole.
...
Työntekijä sanoo, että he "peruuttavat tilauksen" ja maksavat takaisin.
Miten he pystyivät peruuttamaan jotain, mitä ei ollut? 🙂

• Haha
cpalm
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.