76 993 lukukertaa ·
63 vastausta
77k lukukertaa
63 vastausta
Välttele Bygghemma!
Sivu 1 / 5
Kokemukseni Bygghemman kanssa on ollut äärimmäisen turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvalon ja Yale-lukon huvilalleni, jota parhaillaan saneerataan täysin. Tilaus tehtiin 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ongelmitta, ilmeni vakavia ongelmia muun toimituksen kanssa.
Ensinnäkin sain tietää, että ulko-ovi oli vaurioitunut kuljetuksessa. Tämä selvisi lukemattomien puheluiden ja siirtojen jälkeen eri osastoille, kun yritin selvittää, missä oveni oli, koska paikan päällä olevat kirvesmiehet tarvitsivat sitä. Kuljetusyritys DSV ilmoitti minulle, että ovi oli mennyt rikki (PS En tajua, miten voi rikkoa hiton ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadakseni lisätietoja.
Useista yrityksistä huolimatta ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse sain epäselviä vastauksia sähköpostipalautteena jopa 4-5 päivän viiveellä. Tämä on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, lähes kuukausi myöhemmin, minulle kerrottiin, että ostamani sivuvalot olivat loppuneet varastosta, eikä toimituspäivästä ollut tietoa. Minulle tarjottiin hyvitys tai mahdollisuus hyväksyä vahingoittunut tuote pienellä korvauksella, mutta silti ei ole selvää, mitä tämä "pieni vahinko" on, eikä palautetta ole saatu.
Rakennustyöntekijät ovat paikalla eivätkä voi rakentaa etupuolta valmiiksi...
Yhteenvetona voidaan todeta, että tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, mitä olen koskaan kokenut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on alle arvostelun, kohtuuttoman pitkine vastausaikoineen. En missään nimessä suosittele Bygghemmaa. Jos harkitset rakennusmateriaalien ostamista, suosittelen kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat vähintään tarvitsemasi tuen.
Ensinnäkin sain tietää, että ulko-ovi oli vaurioitunut kuljetuksessa. Tämä selvisi lukemattomien puheluiden ja siirtojen jälkeen eri osastoille, kun yritin selvittää, missä oveni oli, koska paikan päällä olevat kirvesmiehet tarvitsivat sitä. Kuljetusyritys DSV ilmoitti minulle, että ovi oli mennyt rikki (PS En tajua, miten voi rikkoa hiton ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadakseni lisätietoja.
Useista yrityksistä huolimatta ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse sain epäselviä vastauksia sähköpostipalautteena jopa 4-5 päivän viiveellä. Tämä on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, lähes kuukausi myöhemmin, minulle kerrottiin, että ostamani sivuvalot olivat loppuneet varastosta, eikä toimituspäivästä ollut tietoa. Minulle tarjottiin hyvitys tai mahdollisuus hyväksyä vahingoittunut tuote pienellä korvauksella, mutta silti ei ole selvää, mitä tämä "pieni vahinko" on, eikä palautetta ole saatu.
Rakennustyöntekijät ovat paikalla eivätkä voi rakentaa etupuolta valmiiksi...
Yhteenvetona voidaan todeta, että tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, mitä olen koskaan kokenut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on alle arvostelun, kohtuuttoman pitkine vastausaikoineen. En missään nimessä suosittele Bygghemmaa. Jos harkitset rakennusmateriaalien ostamista, suosittelen kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat vähintään tarvitsemasi tuen.
Jaan vähän samanlaisen kokemuksen, erityisesti kuljetusliikkeen DSV kanssa, jota he käyttävät. Yksi heidän kuljettajistaan pysähtyi meidän kaltevalla omakotitalokadulla ja rullasi ulos 250 kg lattiaa kuormanpurkukorilta. Koska katu vietti kuormanpurkukorille päin eikä sisään kuorma-autoon, hän olisi pudottanut koko lavan asfalttiin, jos en olisi ollut siellä auttamassa pitämään vastaan.
Uskon, että kannattaa pitkällä aikavälillä maksaa vähän ja valita toinen rakennustarvikeliike.
Uskon, että kannattaa pitkällä aikavälillä maksaa vähän ja valita toinen rakennustarvikeliike.
Moderator
· Stockholm
· 57 710 viestiä
Voin vain yhtyä tähän. Kuitenkin mielestäni heidän asiakaspalvelunsa vastasi nopeasti. Mutta ei koskaan oikein. Sain peruuttaa tilauksen ilman ongelmia, kun olin saanut noin 10 eri toimitusilmoitusta (4 päivän päästä, valitettavasti 2 viikon päästä, huomenna, iltapäivällä auto on matkalla luoksesi, ensi viikolla jne...).
Mutta rahojen takaisin saamiseen "miksi haluat hyvityksen tuotteesta, jota emme toimittaneet?", "niinkö ajattelet, tietysti korvaamme sen heti." Lähes sanasta sanaan toistettuna 3 kertaa. Viimeisen kerran uhkasin poliisi-ilmoituksella, sitten viikon kuluttua, kirje heidän talousosastolta, että olin pätevöitynyt hyvitettäväksi (ilmaisuna kutakuinkin niin, kuin olisin voittanut pääpalkinnon). Edelleenkään ei rahoja. Jokin viikko myöhemmin täytin poliisi-ilmoituksen, mutta tarkistin pankin ennen kuin lähetin sen. Tunti ennen sitä rahat olivat saapuneet.
Tämä on jotain, minkä he tekevät systemaattisesti, heillä on liiketoimintamallina huijata tietty osuus asiakkaistaan, toivoen, että he kyllästyvät valittamaan.
Mutta rahojen takaisin saamiseen "miksi haluat hyvityksen tuotteesta, jota emme toimittaneet?", "niinkö ajattelet, tietysti korvaamme sen heti." Lähes sanasta sanaan toistettuna 3 kertaa. Viimeisen kerran uhkasin poliisi-ilmoituksella, sitten viikon kuluttua, kirje heidän talousosastolta, että olin pätevöitynyt hyvitettäväksi (ilmaisuna kutakuinkin niin, kuin olisin voittanut pääpalkinnon). Edelleenkään ei rahoja. Jokin viikko myöhemmin täytin poliisi-ilmoituksen, mutta tarkistin pankin ennen kuin lähetin sen. Tunti ennen sitä rahat olivat saapuneet.
Tämä on jotain, minkä he tekevät systemaattisesti, heillä on liiketoimintamallina huijata tietty osuus asiakkaistaan, toivoen, että he kyllästyvät valittamaan.
Joo DSV on valitettavasti hölmö. En ymmärrä, miten ne voivat toimia niin huonosti kuin ne kuljettavat tavaroita.K Kennster sanoi:Kokemukseni on melko samanlainen, erityisesti kuljetusliike DSV:n osalta, jota he käyttävät. Yksi heidän kuljettajistaan pysäköi kaltevalle kadullemme ja rullasi ulos 250 kg lattialaatikoita lavahissillä. Mutta koska katu kallistui lastauslaiturin suuntaan eikä kuorma-auton sisään, hän olisi pudottanut koko lavan asfaltille, jos en olisi ollut siellä auttamassa vastaanottamaan.
Uskon, että pitkällä aikavälillä kannattaa maksaa hieman enemmän ja valita toinen rakennustarvikeliike.
Voin lisätä, että vaihtoehto Bauhaus.se on sekin tosi surkea. Tilasin tuotteen (postilaatikko), ruostunut/käytetty. Sain uuden - myös käytetty ja kangasteipillä yhdessä pidetty. Ei enää ikinä.Den ofrivillige klåparen sanoi:
Ainoa vaihtoehto näyttää olevan ostaa itse kaupasta ja tarkistaa kunto ensin.
Bygghemma on dropship, heillä ei ole mitään käsitystä siitä, missä tavarat ovat.
Osta sen sijaan Beijeriltä, jos kyseessä on suurempia asioita, minä ostin juuri kaksi kattoikkunakupolia, esimerkillisesti hoidettu ja halvempaa kuin sama Hornbachilla.
Osta sen sijaan Beijeriltä, jos kyseessä on suurempia asioita, minä ostin juuri kaksi kattoikkunakupolia, esimerkillisesti hoidettu ja halvempaa kuin sama Hornbachilla.
Ovet ja Bygghemma/DSV vaikuttavat suosituilta. Alla yksi monista sähköposteistani Bygghemmalle sen jälkeen kun tilasin sisäovia:
Vastaanottaja: [email protected] <[email protected]>
Aihe: VL: [2022BGH268627]
En ole vieläkään saanut mitään palautetta tästä! Olen nyt niin väsynyt tähän asiaan ja siihen, että ovet ovat olohuoneessa. Heitän ne pian kadulle, niin voitte hakea ne kun haluatte ja ostan ovet muualta.
Vastaanottaja: [email protected] <[email protected]>
Aihe: VL: [2022BGH268627]
En ole vieläkään saanut mitään palautetta tästä! Olen nyt niin väsynyt tähän asiaan ja siihen, että ovet ovat olohuoneessa. Heitän ne pian kadulle, niin voitte hakea ne kun haluatte ja ostan ovet muualta.
Sertac Karabas sanoi:
Kokemukseni Bygghemman kanssa on ollut äärimmäisen turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvalot ja Yale-lukon villaani, jota parhaillaan peruskorjataan. Tilauksen tein 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ongelmitta, ilmeni vakavia ongelmia muun toimituksen kanssa.
Ensinnäkin kuulin, että ulko-ovi oli vaurioitunut kuljetuksen aikana. Tämä selvisi lukemattomien puheluiden ja eri osastoille siirtojen jälkeen, kun yritin selvittää mihin oveni oli joutunut, koska paikalla olevat puusepät tarvitsivat sen. Kuljetusyritys DSV ilmoitti minulle, että ovi oli mennyt rikki (PS En ymmärrä, miten voi rikkoa perhanan ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan lisätietoja varten.
Huolimatta useista yrityksistä ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse sain epäselviä vastauksia sähköpostitse, joissa viivästyttiin vähintään 4-5 päivää. Tämä on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, lähes kuukautta myöhemmin, minua informoitiin, että ostamani sivuvalo oli loppunut varastosta eikä toimitusaika ollut selvä. Minulle tarjottiin hyvitystä tai vaurioituneen tuotteen hyväksymistä pienellä korvauksella, mutta on edelleen epäselvää, mitä tämä "pieni vaurio" on ja en saa palautetta.
Rakentajat ovat paikalla eivätkä voi rakentaa etuosaa valmiiksi...
Yhteenvetona tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, mitä minulla on koskaan ollut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on ala-arvoista kohtuuttoman pitkine vastausaikoineen. En missään tapauksessa suosittele Bygghemmaa. Jos harkitset rakennusmateriaalien ostamista, suosittelen kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat ainakin tarvitsemasi tuen.
Haluan vain yhtyä edellisiin puhujiin Bygghemmasta 😥 Asiakaspalvelua ei yrityksessä ole olemassa! Ostin 300 litran lämminvesivaraajan taloon! Lämpöpatruunan putken hitsaus meni rikki! Se oli vain 6 kuukautta vanha, kun se hajosi. Sain odottaa kuukauden ennen kuin he korjasivat/vaihtoivat varaajan😡 Oli talvi ja kylmä uuden vuoden aikaan. Koko perhe oli kokoontunut silloin muutamaksi viikoksi! Toivoton asiakaspalvelu, joka vain priorisoi rikkinäisiä käsityökaluja sinä kuukautena😩 Myydä mahdollisimman paljon ilman asiakasvastuuta on heidän juttunsa! Minulla on joitakin muita epämiellyttäviä kokemuksia saman yrityksen kanssa! Mutta voimat ovat ehtyneet! Lars Evers Ps! Vältä yritystä! Silloin saatte onnellisemman vapaa-ajan
kuukauden