Valitettavasti BH on huono, ja se johtuu todennäköisesti yrityskulttuurista.

Meillä on oligopolimarkkinat rakennustarvikkeille, jotka pitävät hinnat korkealla, mikä tekee asiakkaista enemmän tai vähemmän pakotettuja valitsemaan yrityksiä, joiden liiketoimintaidea vaikuttaa olevan huono palvelu.

Vältän mahdollisuuksien mukaan Byggmaxia, jota pidän suunnilleen "helvettinä maan päällä".

Tarvitsin leveän julkisivusiveltimen viime viikolla, kohtuullisen laatuisen, koska minun pitää maalata mökki uudelleen.

Bauhausissa, Beijersillä ja muissa paikoissa sivellin maksaa noin 300 kr. Aion käyttää sitä kerran, yhden päivän, mutta haluan saada kohtuullisen laadun, sillä työ kestää noin 8 tuntia.

Valitsen sen sijaan Byggmaxin "pihiys" mielessä ja maksan 95 kr. En vitsaile, kun sanon, että minulla oli melko voimakas ahdistus matkalla myymälään.

Helpottavana seikkana on, että he ovat aloittaneet itsepalveluskannauksen, joten vältän vuorovaikutusta heidän henkilöstönsä kanssa.

Mistä he löytävät nämä ihmiset? Samhallin ihmiset vaikuttavat aivokirurgeilta verrattuna.

• Tykkään
JRS75
  • Laddar…
Olen kirjoittanut sen aiemmin.. osta tavaroita paikoista, joissa voit katsoa jonkun silmiin, kun jokin on mennyt pieleen. Lisäksi tukee paikallisia yrittäjiä, jotta he olisivat paikalla tulevaisuudessa, jos haluat ostaa jotain, jonka tarvitset samana päivänä. Kyllä, tiedän.. tarjontaa ei ole samalla tavalla ja hinta on luultavasti parempi. Kyllä.. olen myös joskus ostanut netistä.

• Tykkään
Dauen ja 3 muuta
  • Laddar…
S Sernando sanoi:
Kusta yritykselle Bygghemma, kun toinen yritys DSV sekoilee, on nerokkaasti typerä ajattelutapa 🤦🏼
Kyllä ja ei, Bygghemma on valinnut kuljetusyhtiön ja vaikka ongelmia toimituksissa, toimitusvaurioita jne. on ollut viimeiset 5 vuotta, Bygghemma jatkaa DSV:n käyttöä, joten ...... Ja koska sopimus on Bygghemman (ei DSV:n) kanssa, on täysin oikein "kusta" 😄 Bygghemma:lle.

Henkilökohtaisesti mielestäni on typerämpää olla ymmärtämättä koko viestiä ja tarttua yksityiskohtiin. Ostokseni Badshopista, joka on toinen Bygghemman etuliike, viivästyi ensin kunnolla ja Badshop kieltäytyi auttamasta minua yrittämään ohjata toimitusta naapurille, joten jouduin itse suostuttelemaan kuljetusyhtiötä tekemään poikkeuksen ja toimittamaan tavarat naapurilleni. Onnistumiseni johtui luultavasti eniten siitä, että landella kaikki tuntevat toisensa ......

Kahdesta tuotteesta, jotka oli jaettu kolmeen kolliin, kaksi kolia oli DSV:n kautta kunnolla murskautunut, mutta onneksi valmistajat olivat paketoineet erittäin hyvin, joten se ei haitannut.

Mitä tulee Bygghemmaan, he ovat suhteellisen tunnettuja toimitusongelmista ja vaikeasta tavoitettavuudesta sekä asioiden hoitamisesta, aivan kuten monet muutkin BHG Groupin yritykset. He ovat yksinkertaisesti tehneet liiketoimintamallin myydä halvalla ja jos/kun asiat menevät pieleen, yrittävät väsyttää asiakasta niin kauan kunnes tämä luovuttaa.

Omien kokemusteni lisäksi olen kuullut ympäristöltäni huonoista suoriutuksista ja suoranaisista katastrofeista noin 7-8 BHG:n eri yrityksen osalta. Ongelmat ovat suunnilleen samat. Lisäksi Bygghemma esiintyy useita kertoja Råd&Rönin mustalla listalla.

• Tykkään
Dauen ja 3 muuta
  • Laddar…
Paskafirma. Tilasin lattian, joka "oli varastossa", kesti kuukauden tulla. Tilasin kylpyammeen, joka myös piti olla varastossa, kesti 3 kuukautta ja paljon kinastelua asiakaspalvelun kanssa saadakseni sen. Aina erilaisia yrityksiä saada lisää rahaa ja syyttää muita, kun puhuu asiakaspalvelun kanssa. Mutta se oli kyllä halpaa...

S Sernando sanoi:
On nerää yritykseen Bygghemma, kun se on toinen yritys DSV, joka mokaa, on nerokkaasti typerä ajattelu 🤦🏼
Sopimus onhan Bygghemma kanssa, joten kaikki muu on merkityksetöntä.

• Tykkään
Dauen ja 3 muuta
  • Laddar…
Sertac Karabas Sertac Karabas sanoi:
Kokemukseni Bygghemman kanssa on ollut äärimmäisen turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvalot ja Yale-lukon huvilaamme, jota parhaillaan peruskorjataan. Tilaukseni tehtiin 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ongelmitta, ilmeni vakavia ongelmia lopun toimituksen kanssa.

Ensinnäkin sain selville, että ulko-ovi oli vaurioitunut kuljetuksen aikana. Tämä tapahtui lukemattomien puheluiden ja osastojen välillä siirtojen jälkeen, kun yritin selvittää, missä oveni oli, koska paikan päällä olevat puusepät tarvitsivat sitä. Kuljetusyhtiö DSV ilmoitti minulle, että ovi oli rikkoutunut (PS En ymmärrä, kuinka voi rikkoa yhden helvetin ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadakseni lisätietoja.

Huolimatta useista yrityksistä ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse, sain epäselviä vastauksia, ja sähköpostipalaute tuli ainakin 4-5 päivän viiveellä. Se on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, melkein kuukautta myöhemmin, minulle ilmoitettiin, että ostamani sivuvalot olivat loppuneet varastosta ja toimitusajankohta oli epäselvä. Minulle tarjottiin hyvitystä tai että hyväksyisin vaurioituneen tuotteen pienen korvauksen kanssa, mutta en vieläkään tiedä, millainen tämä "pieni vaurio" on eikä saa palautetta.

Rakentajat ovat paikan päällä eivätkä voi viimeistellä edustan rakentamista...

Yhteenvetona tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin mitä minulla on koskaan ollut takaisinmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on ala-arvoista, eikä kohtuuttoman pitkät vastausajat ole hyväksyttäviä. En suosittele Bygghemmaa lainkaan. Jos harkitset rakennusmateriaalin ostoa, kehotan sinua kääntymään Bauhausin puoleen, missä asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat ainakin tarvitsemasi tuen.
Mikset osta ovea suoraan esimerkiksi Bauhausista?

• Tykkään
Appendix ja 1 muu
  • Laddar…
mnils sanoi:
Bygghemma on dropship, heillä ei ole minkäänlaista tietoa missä tavarat ovat.

Osta Beijeriltä sen sijaan, jos kyseessä on suurempia asioita, ostin juuri kaksi kattoluukkukupolia, esimerkillisesti käsitelty ja halvempaa kuin samat Hornbachilla.
Silloin sinun olisi pitänyt palata Hornbachille ja saada se 10 % halvemmalla kuin Beijer heidän hintatakuutaan vastaan.😉😅

• Haha
  • Tykkään
Eriksgatan ja 3 muuta
  • Laddar…
Viimeisen 3 vuoden aikana olen tehnyt 6-numeroisia ostoksia Bygghemma:ssa ja se on toiminut erittäin hyvin lukuun ottamatta yhtä tilannetta, jolloin he todella mokasivat. Hyvä henkilö asiakaspalvelussa kuitenkin ratkaisi sen. Jos en ole väärässä, Bygghemma on Beijerin omistuksessa, jota vältän, koska hinnat ovat usein puhdasta riistoa. Hornbach on muuten ehdoton ykkösvalintani.

• Tykkään
SWE421
  • Laddar…
J JoE1090 sanoi:
Olen kolmen viime vuoden aikana ostanut kuusinumeroisia summia Bygghemmalta ja se on toiminut erittäin hyvin, paitsi yhdessä tapauksessa, kun he mokasivat pahasti. Hyvä henkilö asiakaspalvelussa kuitenkin ratkaisi asian. Jos en ole väärässä, Bygghemma on Beijerin omistuksessa, jota vältän, koska hinnat ovat usein puhdasta riistoa. Hornbach on muuten ehdoton ensisijainen valintani.
Olet täysin väärässä! Niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Bygghemma on pörssinoteeratun BHG Groupin https://www.wearebhg.com/ omistuksessa.

• Tykkään
cpalm ja 1 muu
  • Laddar…
Kokemukseni Bygghemman kanssa on ollut erittäin turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvalot ja Yale-lukon huvilaamme, jota tällä hetkellä peruskorjataan. Tilaus tehtiin 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ilman ongelmia, ilmeni vakavia ongelmia muun toimituksen kanssa.

Ensinnäkin sain tietää, että ulko-ovi oli vaurioitunut kuljetuksessa. Tämä paljastui lukemattomien puheluiden ja eri osastoille siirtojen jälkeen, kun yritin selvittää missä ovemme on, koska paikalla olevat kirvesmiehet tarvitsivat sitä. Kuljetusyhtiö DSV ilmoitti minulle, että ovi oli mennyt rikki (PS En ymmärrä miten voi rikkoa helvetin ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadakseni lisätietoja.

Useista yrityksistä huolimatta ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse, sain epäselviä vastauksia sähköposteilla, joiden palautteet kestivät vähintään 4-5 päivän viiveellä. Se on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, melkein kuukautta myöhemmin, minulle kerrottiin, että ostamani sivuvalot olivat lopussa eikä toimituspäivää ollut tiedossa. Minulle tarjottiin palautusta tai hyväksyttäväksi vaurioitunut tuote pienellä hyvityksellä, mutta en edelleenkään tiedä mikä tämä "pieni vahinko" on enkä saa mitään palautetta.

Rakentajat ovat paikalla eivätkä voi viimeistellä etupuolta...

Yhteenvetona, tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, mitä olen koskaan saanut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on ala-arvoinen ja vastaukset ovat sietämättömän pitkiä. En todellakaan suosittele Bygghemmaa. Jos harkitset rakennusmateriaalien ostamista, kehotan sinua kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat vähintäänkin tarvitsemasi tuen.
En voi muuta kuin yhtyä
Bygghemma on PASKA!

Kokemukseni Bygghemmasta on ollut erittäin turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvalot ja Yale-lukon talooni, jota parhaillaan peruskorjataan. Tilaus tehtiin 21. huhtikuuta 2024 ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ilman ongelmia, ilmeni vakavia ongelmia muun toimituksen kanssa.

Ensiksi sain tietää, että ulko-ovi oli vahingoittunut kuljetuksessa. Tämä tapahtui lukemattomien puheluiden ja eri osastojen välisten siirtojen jälkeen, kun yritin saada selville, missä ovini oli, koska paikan päällä olevat kirvesmiehet tarvitsivat sitä. Kuljetusyhtiö DSV ilmoitti minulle, että ovi oli mennyt rikki (PS En ymmärrä, miten voi rikkoa helkkarin ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadakseni lisätietoja.

Useista yrityksistä huolimatta ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse sain epäselviä vastauksia sähköpostitse palautteena vähintään 4-5 päivän viiveellä. Tämä on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, lähes kuukausi myöhemmin, minulle ilmoitettiin, että ostamani sivuvalot olivat loppuneet varastosta ilman selvää toimituspäivämäärää. Minulle tarjottiin hyvitystä tai hyväksyä vahingoittunut tuote pienellä korvauksella, mutta silti ei ole selvää, mitä tämä "pieni vahinko" on, eikä palautetta anneta.

Rakentajat ovat paikalla eivätkä voi rakentaa etuosaa valmiiksi...

Yhteenvetona voin sanoa, että tämä kokemus Bygghemmasta on ollut huonoin koskaan kokemani kenenkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on täysin kritiikin alla, ja vastausajat ovat täysin hyväksymättömiä. En missään nimessä suosittele Bygghemmaa. Jos harkitset rakennusmateriaalin ostamista, suosittelen kääntymään Bauhausiin, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat ainakin tarvitsemasi tuen.
Sinä ja monet muut ovat kokeneet ongelmia BH:n kanssa, luen täältä.
Minulla on ollut vain hyviä kokemuksia heistä. Ostin useita asioita attefall-talolle, jonka rakensimme 4 vuotta sitten. Olen edelleen ostanut suihkusekoittajia yms. kylpyhuoneeseen ja keväällä uusia betonikattotiilejä talollemme dif-kalvolla yms. Kaikki on toimitettu hyvissä ajoin ilman vaurioita. En ole tarvinnut olla yhteydessä heidän asiakaspalveluunsa vaurioituneiden osien vuoksi.
Olen saanut apua muihin asioihin täyttäessäni tilauksia heidän verkkosivustonsa kautta.

Olen saanut pelkästään hyviä kokemuksia Bygghemmasta. Olen saanut erittäin hyvää apua fyysisessä myymälässä, olen tyytyväinen hintatasoon/valikoimaan ja toimitukset ovat saapuneet ajoissa. Just sayin’

• Tykkään
Windsor59
  • Laddar…
Olen vain tyytyväinen sekä toimituksiin että asiakaspalveluun bygghemma.
Sain 3 toimivaa patteria 1 hinnalla, koska kahdessa ensimmäisessä oli pieniä vikoja.
Hyvä vastaus asiakaspalvelusta, kun Husqvarna automower hajosi.

• Tykkään
Method Man ja 1 muu
  • Laddar…
Japp välttelee Bygghemma.

• Tykkään
noone70
  • Laddar…
Kokemukseni Bygghemman kanssa on ollut äärimmäisen turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuikkunan ja Yale-lukon huvilaani, jota parhaillaan peruskorjataan. Tilauksen tein 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ilman ongelmia, muusta toimituksesta ilmeni vakavia ongelmia.

Ensinnäkin sain tietää, että ulko-ovi oli vahingoittunut kuljetuksen aikana. Tämä selvisi lukuisien puheluiden ja eri osastojen läpi yhdistämisten jälkeen, kun yritin selvittää missä oveni oli, koska paikalla olevat kirvesmiehet tarvitsivat sitä. Kuljetusyritys DSV ilmoitti minulle, että ovi oli rikkoutunut (PS En tajua miten ihmeessä voi rikkoa saamarin ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadaksesi lisätietoa.

Useista yrityksistä huolimatta ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse sain epämääräisiä vastauksia sähköpostiviestinnällä joissa oli vähintään 4-5 päivän viive. Se on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, melkein kuukausi myöhemmin, minulle kerrottiin, että ostamani sivuikkunat olivat loppu varastosta ja niillä oli epämääräinen toimituspäivämäärä. Minulle tarjottiin hyvitystä tai mahdollisuutta hyväksyä vahingoittunut tuote pienellä korvauksella, mutta ei kuitenkaan ole selvää, millainen tämä "pieni vaurio" on, eikä saadakseni palaute.

Rakennustyöntekijät ovat paikalla eivätkä voi viimeistellä etupuolta...

Yhteenvetona, tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, mitä olen koskaan kokenut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on ala-arvoista, ja vastausajat ovat täysin kohtuuttomia. En ehdottomasti suosittele Bygghemmaa. Jos harkitset rakennusmateriaalien ostamista, suosittelen kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalveluun voi luottaa ja saat ainakin tarvittavaa tukea.
Kyllä, olen alkanut saada samanlaista kokemusta ByggHemmasta. Alan epäillä, että sen takana on jokin itä-eurooppalainen yritys. En aio tilata mitään näiltä tyypeiltä enää.

• Tykkään
noone70
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.