Sertac Karabas Sertac Karabas sanoi:
Kokemukseni Bygghemman kanssa on ollut äärimmäisen turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvalot ja Yale-lukon villaamme, jota tällä hetkellä remontoidaan perusteellisesti. Tilauksen tein 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ilman ongelmia, loppuun toimituksessa tuli vakavia ongelmia.

Ensinnäkin sain tietää, että ulko-ovi oli vaurioitunut kuljetuksen aikana. Tämä selvisi lukemattomien puhelujen ja eri osastoille uudelleenohjaamisen jälkeen, kun yritin selvittää, missä oveni on, koska paikan päällä olleet kirvesmiehet tarvitsivat sitä. Kuljetusyhtiö DSV ilmoitti minulle, että ovi oli rikkoutunut (PS En tajua, miten voi rikkoa helvetin ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan lisätietojen saamiseksi.

Useista yrityksistäni huolimatta ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse, sain epäselviä vastauksia sähköpostitse vähintään 4-5 päivän viiveellä. Se on täysin kohtuutonta. 19. toukokuuta, melkein kuukautta myöhemmin, minulle ilmoitettiin, että ostamani sivuvalot olivat loppuneet varastosta epämääräisellä toimituspäivämäärällä. Minulle tarjottiin hyvitystä tai hyväksyä vaurioitunut tuote pienellä korvauksella, mutta en vieläkään tiedä, millainen tämä "pieni vahinko" on, enkä saa mitään palautetta.

Rakennusmiehet ovat paikan päällä eivätkä pysty viimeistelemään etuosaa...

Yhteenvetona tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, mitä olen koskaan kokenut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on huonoa käsittämättömän pitkien vastausaikojen kanssa. En suosittele Bygghemmaa lainkaan. Jos harkitset rakennusmateriaalien ostamista, suosittelen kääntymään Bauhausin puoleen sen sijaan, jossa asiakaspalvelu on luotettavaa ja saat ainakin tarvitsemaasi tukea.
Tilasin sisäoven sieltä kerran. Kolme ovea piti lähettää, koska kaksi ensimmäistä olivat vaurioituneet, kun ne saapuivat (kyllä, DSV toimitti ne silti). Pakkaus oli vitsi. Tuskin peitetty muovilla, ja kaksi ohutta puulaitaa oven molemmin puolin. Uskon, että suuri osa ongelmasta johtuu juuri DSV:stä, mutta en ymmärrä, miksi Bygghemma päättää pitää edelleen huolitsijan, joka tuskin pystyy edes varmistamaan, että tavarat saapuvat ajallaan.

On mainittava, että tilasin myös kaksi ikkunaa sieltä, jotka myös lähetettiin DSV:n kautta, eikä siinä ollut mitään vikaa.

Mutta olen tilannut erilaisia asioita muista paikoista, jotka ovat myös aiheuttaneet ongelmia DSV:lle. Alueellamme on erittäin huonot toimitusajat ja heidän asiakaspalvelunsa on surkea.

Sisäovien tapauksen yhteydessä koin kuitenkin, että viestintä Bygghemman kanssa toimi hyvin. Mutta iso peukalo alas, kun eivät voi varmistaa, että tavarat saapuvat ehjänä.
Viimeinen kerta, kun tilasin sieltä tai mistään muualta, missä DSV on huolitsija.

Tämän jälkeen olen ostanut yksinomaan Boråsin Hornbachin liikkeestä, ja vaikka joskus on tullut ongelmia, korjaavat ne nopeasti ja sujuvasti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
stigarn
  • Laddar…
Bygghemma Kundservice Bygghemma Kundservice sanoi:
Hei Sertac,

Haluamme ensin pyytää anteeksi ongelmia, joita on syntynyt viimeisimmän tilauksesi yhteydessä. Olemme saaneet tietää, että ovesi on vaurioitunut toimituksen aikana, ja että toimitetuissa tavaroissa on ollut virheitä.

Ymmärrämme, että tämä on aiheuttanut haittaa ja turhautumista, ja otamme täyden vastuun näistä virheistä. Työskentelemme parhaillaan sen selvittämiseksi, miten tämä saattoi tapahtua, ja ryhdymme toimenpiteisiin varmistaaksemme, ettei samanlaisia ongelmia ilmene tulevaisuudessa.

Korjataksemme tämän mahdollisimman nopeasti haluaisimme tarjota sinulle seuraavaa:

1. Korvaus tai korjaus vaurioituneelle ovelle.
2. Uusi välitön toimitus oikeilla tavaroilla ilman lisäkustannuksia.
3. 50% alennus tulevista dildo tilauksistasi osoitteessa www.sexleksaker.se.

Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jotta voimme järjestää nämä toimenpiteet sinulle parhaiten sopivalla tavalla. Voit tavoittaa meidät puhelimitse numerosta 010-140 01 00 tai kirjautumalla sisään sivuillesi osoitteessa www.bygghemma.se.

Pyydämme jälleen anteeksi vaivaa ja kiitämme ymmärryksestäsi. Toivomme voivamme palauttaa luottamuksesi meihin ja olemme siksi lähettäneet sinulle kotiin värisevän 28 cm pitkän raidallisen feminiinisen dildon.

Ystävällisin terveisin,
Bygghemma tiimi
Vuoden paras viesti jo nyt! Olin menossa..... kunnes luin viimeisen kappaleen. Olet nero! 😂

• Tykkään
Chonguis ja 2 muuta
  • Laddar…
mnils sanoi:
Bygghemma on dropship, heillä ei ole mitään käsitystä siitä, missä tavarat ovat.

Osta Beijeristä sen sijaan, jos kyseessä on suurempia asioita, juuri ostin kaksi kattovalokupolia; esimerkillisesti käsitelty ja halvempi kuin sama Hornbachilla.
Se riippuu siitä, miten kuljetus varataan toimittavalla yrityksellä. Jotkut hoitavat sen itse, jolloin Bygghemma ei tiedä mitään, toiset varaavat kuljetukset Bygghemman järjestelmän kautta ja silloin ne tietävät tarkalleen, missä kaikki on.

Nyt en tiedä miten rakennustarvikkeita varataan, mutta "normaalimmille" asioille, jotka lähetetään paketeissa, Bygghemma on juuri vaihtanut Schenkeristä DHL:lle sellaisiin, jotka lähetetään noutopaikoille. Kotikuljetuksille he käyttävät tällä hetkellä DSV:ää mutta tavoitteena on siirtää tämäkin DHL:lle - mitä pidän positiivisena, DSV rikkoo kaiken.

• Tykkään
stigarn
  • Laddar…
Sertac Karabas Sertac Karabas sanoi:
Kokemukseni Bygghemman kanssa on ollut äärimmäisen turhauttava ja kaukana hyväksyttävästä. Tilasin ulko-oven, sivuvalon ja Yale-lukon villaani, joka on parhaillaan täysremontissa. Tilaus tehtiin 21. huhtikuuta 2024, ja vaikka Yale-lukko toimitettiin ilman ongelmia, ilmeni vakavia ongelmia muun toimituksen kanssa.

Ensinnäkin sain tietää, että ulko-ovi oli vahingoittunut kuljetuksen aikana. Tämä tapahtui lukemattomien puhelujen ja eri osastoille siirtymisten jälkeen, kun yritin selvittää, missä ovini oli, koska paikalla olevat puusepät tarvitsivat sitä. Kuljetusyhtiö DSV ilmoitti minulle, että ovi oli mennyt rikki (PS. En tajua, kuinka voi rikkoa helvetin ulko-oven) ja minut ohjattiin takaisin Bygghemmaan saadakseni lisätietoja.

Useista yrityksistä huolimatta ottaa yhteyttä Bygghemmaan sekä puhelimitse että sähköpostitse, sain epäselviä vastauksia sähköpostitse palautteella, jota viivästyi vähintään 4-5 päivää. Se on täysin kohtuutonta. Toukokuun 19. päivänä, melkein kuukautta myöhemmin, minulle ilmoitettiin, että ostamani sivuvalot olivat loppuneet varastosta epäselvällä toimituspäivämäärällä. Minulle tarjottiin palautusta tai hyväksymään vahingoittuneen tuotteen pienellä korvauksella, mutta en silti tiedä, mikä tämä "pieni vaurio" on enkä saa mitään palautetta.

Rakennustyömiehet ovat paikalla eivätkä voi rakentaa etuosaa loppuun...

Yhteenvetona tämä kokemus Bygghemman kanssa on ollut huonoin, mitä minulla on koskaan ollut minkään jälleenmyyjän kanssa. Asiakaspalvelu on täysin arvostelukyvytöntä, ja vastausajat ovat kohtuuttoman pitkiä. En suosittele Bygghemmaa lainkaan. Jos harkitset rakennusmateriaalien ostamista, neuvon sinua kääntymään Bauhausin puoleen, jossa asiakaspalvelu on luotettava ja saat ainakin tarvitsemaasi tukea.
Tilasin leikkimökin elo-/syyskuussa. Varastossa verkkosivujen mukaan, mutta ymmärrän, että kausi on loppumassa. Siirrettiin 3. tammikuuta ja odotan lisää siirtoja, koska leikkimökkejä ei varmaankaan valmisteta välipäivinä. En saa ilmoitusta. Kaksi viikkoa tammikuussa tulee lasku noin 10000kr. Ei vastauksia asiakaspalvelusta, joten ilmoitin suoraan laskutusyritykselle, että haluan ensin siirtää ja myöhemmin kiistää laskun (kun Bygghemma ei vastannut ja viimeinen maksupäivä lähestyy). Kun Bygghemma vihdoin vastaa uudella ilmasta otetulla päivämäärällä ja kysyy, haluanko sen silti, sanon kyllä, mutta vain jos poistatte laskun toistaiseksi. Mutta ei, se EI onnistu. He voivat siirtää sitä kuukaudella kerrallaan. Laskutus jostain, joka on jo kolme kuukautta myöhässä ilman tuotetta kotona.. Peruin kokonaan. Tilasin uudelleen huhtikuussa ja sain silloin vain ilmoituksen noin kolmen viikon viivästyksestä, mutta sitten se tuli. Ehti tulla 1000kr halvemmaksi, joten se oli ainakin hyvä. Koko tämän ajan se näkyi "varastossa", vaikka mainitsin sen heille sähköpostitse. Äärimmäisen hitaasti vastasivat ja pari sähköpostiani jäi täysin vastaamatta, vaikka sävy oli hyvä ja kysymykset selkeitä luettelomuodossa. Huokaus! Mökki oli hieno..

• Tykkään
kashieda
  • Laddar…
B
En ole kokenut ongelmia bygghemma-palvelun kanssa, tosin olen tehnyt vain muutaman tilauksen sieltä.

DSV onnistui myös tekemään vahinkoa ulko-ovelleni. Ovi oli todella syvälle vahingoittunut, ja kahvassa oli useita mm syviä naarmuja. Olen täysin ymmälläni siitä, miten DSV onnistui aiheuttamaan niin paljon vahinkoa.

• Tykkään
stigarn
  • Laddar…
S Sernando sanoi:
Yrityksen Bygghemma syyttäminen, kun se on toinen yritys DSV, joka mokaa, on nerokkaan typerä järkeily 🤦🏼
Ei. Loppuasiakkaina emme voi vapaasti valita kuljetusyhtiötä, ainoa tapa boikotoida DSV: tä on myös boikotoida niitä, jotka palkkaavat heitä. Enemmän ihmisiä pitäisi tehdä tämä yhteys, muuten on liian vähän tapoja saada huonot ekspeditöörit vastuuseen tekemästään roskapostista. Viimeksi kun tilasin Bygghemmasta, jouduin odottamaan kuukauden sähkökonsolien saapumista, vaikka ne olivat varastossa ja olisi pitänyt lähettää heti.

• Tykkään
andreas_bygger ja 2 muuta
  • Laddar…
Minulla on samanlainen kokemus bygghemma:sta, huonoja toimittamaan ajoissa. Kaksi kolmesta tilauksesta olen soittanut tarkistaakseni missä tilaus on ja milloin se tulee, mitä on tapahtunut. Molemmilla kerroilla se on joutunut kuljetusyrityksen sekoittamaksi, joten ehkä se ei olekaan bygghemma:n vika. Molemmilla kerroilla he lopulta lähettivät uuden tilauksen, siitä he ansaitsevat kehuja. Molemmilla kerroilla alkuperäinen tilaus saapui sitten muutamaa viikkoa myöhemmin... joten olen kyllä hyötynyt näistä tilauksista, mutta todella turhauttavaa kun tarvitsee tavarat päästäkseen eteenpäin.

mnils sanoi:
Bygghemma on dropship, heillä ei ole mitään käsitystä siitä, missä tavarat ovat.

Osta mieluummin Beijeriltä, jos kyseessä on suurempia asioita, ostin juuri kaksi kattovalokupolia, esimerkillisesti käsitelty ja halvempi kuin sama Hornbachissa.
Ongelma Beijerillä on hinnat

Olen tehnyt ostoksia Bygghemma:ssa, koska lähelläni on henkilö, joka työskentelee siellä ja antaa minulle 15% alennuksen, mutta heidän kanssaan olleiden ongelmien takia se ei edes silloin ole sen arvoista.

• Haha
Dauen ja 1 muu
  • Laddar…
P
Imin Rudenlöv Imin Rudenlöv sanoi:
Ongelma Beijerin kanssa on hinnat
Suuremmille asioille voi mennä sisään ja puhua myyjän kanssa ja saada tarjous. Tämä koskee myös asioita, joita ei ole heidän verkkosivustollaan. Jos ostat yhden laudan kerrallaan, se tulee kalliiksi!

Teimme virheen tilaamalla vähän tavaraa bygghemma:sta, onneksi ei ollut suuria rahoja kyseessä. Oli yksi juttu, jonka olimme katsoneet halvimmaksi mahdolliseksi rakennustarvikeliikkeessä, heillä oli täsmälleen sama BH:ssa, mutta hieman kalliimpi, ja vastaava, joka näytti huomattavasti paremmalta ja harkitummalta sekä kalliimmalta, mutta se oli ehkä 40 % kalliimpi, mutta koska aikoimme käyttää sitä melko paljon, valitsimme sen. Kun tavarat vihdoin tulivat, he olivat lähettäneet sen halvemman sijaan, kun otimme yhteyttä asiakaspalveluun siitä, että he olivat lähettäneet väärän tuotteen ja lopulta odotettuamme pitkään saimme vastauksen, he yrittivät ensin vain keksiä tekosyyn, että saamamme tuote oli paljon parempi ja että he olivat päivittäneet meidät ja meidän pitäisi olla siitä kiitollisia... Kun vastasimme, että se ilmeisesti on huono ja halvempi heille ja vielä halvempi rakennustarvikeliikkeessä, he vastasivat: joo, joo, huomasitte meidät, toinen on loppu. Mihin meidän piti jälleen vastata, että haluamme peruuttaa ostoksen tai saada hinnan erotuksen takaisin, ja pitkän kiistelyn jälkeen saimme melkein hinnan erotuksen takaisin sen välillä, mitä maksoimme ja mitä saimme. Mutta mikä yritys yrittää lähettää huonomman halvemman tuotteen ilman ennakkovaroitusta ja sitten kiistelee hinnan palauttamisesta? Voi vain olettaa, että he tekevät niin myös kalliimmilla tuotteilla, miksi se olisi eri asia? maksaa Husqvarna 450x:stä ja saada kotiin 415x, koska 450 oli loppu? se on oikeastaan parempi 🤩

• Tykkään
kashieda ja 1 muu
  • Laddar…
Vaikka bygghemma on joskus sotkuinen, heillä on hyvät hinnat ja se toimii ehdottomasti, kun tilaat hyvissä ajoin projektiin. Sinun tapauksessasi sinun kannattaa ehkä harkita omaa toimintaasi, kun tilaat verkosta ja takaraja lähestyy, ja työmiehet ovat paikalla noin viikon kuluttua. Yksi päivä kahden työmiehen kanssa maksaa varmaan kuin ulko-ovi ja paikallisilla rakennusliikkeillä on usein budjettiovia, joiden hinta ei ole paljon kaukana bygghemmasista, kuulostaa epätasapainoiselta riskinjakauma.

Renholmen Renholmen sanoi:
Vaikka Bygghemma on joskus sekava, heillä on hyvät hinnat ja se toimii, kun tilaat hyvissä ajoin projektiin. Sinun tapauksessasi pitäisi ehkä tarkistaa oma toimintasi, kun teet verkkotilauksen deallinen kanssa ja työmiehet ovat paikalla viikkoa myöhemmin. Päivä kahden työntekijän kanssa maksaa varmaan saman kuin ulko-ovi, ja paikallisilla rakennusliikkeillä on usein budjettiovia, joiden hinnat eivät ole kaukana Bygghemman hinnoista, kuulostaa vinoutuneelta riskinjakautumiselta.
On mahdotonta tietää, mikä on kohtuullinen toimitusaika, kun tuotteilla, jotka ilmoitetaan olevan ”varastossa,” voi kestää 3 kuukautta saapua. Ja se on, jos et joudu tekemisiin asiakaspalvelun kanssa, joka vastaa sähköposteihin noin 1-2 viikon kuluttua, ellet halua odottaa 1,5 tunnin puhelinjonossa ja puhua ”päällään seisovan kanssa.” Pitäisikö sinulla olla puolen vuoden ennakointi ja vuokrata varasto tavaroille siksi ajaksi, mielestäsi?

Ei heihin voi luottaa oht.

• Tykkään
Ninashka ja 6 muuta
  • Laddar…
Bygghemma dropship voi toimia yksittäisten tuotteiden tilaamisessa. Kokemukseni mukaan se on vähän kuin arvontaa toimituksen ja kuljetuksen suhteen eli ei erityisen luotettava. Seuraava haaste on tietenkin dropship, jossa heillä ei ole mahdollisuutta yhdistää tuotteita, mikä käytännössä tarkoittaa, että voi saada neljä erilaista toimitusta neljälle tuotteelle, jotka sinun on oltava kotona vastaanottamassa. Jos sinulla on lisäksi urakka käynnissä, olet itse vastuussa riskistä, jos jokin on vahingoittunut tai myöhässä, koska käsityöläiset on varattava uudelleen lisäkustannuksin. Urakointitapauksessa on ehdottomasti parasta, jos voi sopia käsityöläisten kanssa, että he tilaavat materiaalit ja hoitavat sen eli he kantavat riskin, jos jokin on vahingoittunut tai myöhässä. Tavallisesti heillä on alennuksia materiaaleista, joissa tilaaja maksaa materiaalilisän, mikä minun mielestäni on reilu diili, jotta ei ole riskiä plus että käsityöläiset hoitavat kaiken viestinnän toimittajan kanssa, jos jokin on mennyt pieleen.

Joskus voi olla mukavaa ostaa materiaalia paikan päällä olevien käsityöläisten kautta, vaikka se ei ehkä onnistunut tässä tapauksessa. Totta kai se voi tulla muutaman kruunun kalliimmaksi, mutta kuvittelen, että kaikki sujuu paremmin, kun rakentajat hoitavat materiaalinhallinnan.

• Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.