Tarvitseeko käyttää sellaista metallikulmaa sisäkulmassa, jos aiot asentaa sekä OSB:n että kipsilevyn?
Joko tukea koolauksista, jotka kiinnittävät levyt kunnolla kulmassa, tai sitten metallikulma on todennäköisesti suositeltavaa.
Muuten levyt saattavat irrota hieman kulmassa ja halkeilla maali tai tapetti, joten se näyttää sitten huonolta.
Tässä ketjussa, vähän puolenvälin jälkeen, liityn keskusteluun ja kerron, miten teen ja miksi, ja laitan mukaan muutamia kuvia. https://www.byggahus.se/forum/threads/innerhoern-pa-gipsskivor.105192/
Yksi lisäsyy minun tapaani (yhdistettynä ristikoolaukseen ulkoseinän sisäpuolella) on helpottaa sähköjohtojen vetoa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.