Olen päättänyt laittaa kipsilevyjä pieneen kellarihuoneeseen. Huoneen seinät tekivät työn hieman rasittavammaksi, kun leikkasin levyjä. Niistä ei tullut täysin siistejä. Nyt on olemassa jonkin verran rakoja ja epätasaisia osia. Mikä olisi fiksuin tapa siistiä näitä epätasaisuuksia? Pienet kipsipalaset? Tasoitus? Muovisaumat? Akryylimassa?
Opettele elämään ulkonäön kanssa tai tee uudelleen ja oikein.
Kellarissa, jossa kukaan ei asu, voit harjoitella kipsausta, ennen kuin siirryt seuraavalle pinnalle. Ehkä olisi hyvä, jos lukisit etukäteen tai katsoisit jonkun ohjevideon.