nino sanoi:
Ok, minä käytän Bona:n öljypohjaista värjäystä, siinä on paljon aikaa ja on pieni riski, että tulee päällekkäisyyksiä. Käytän aina kiillotuskoneita, sekä levityksessä että kiillotuksessa.

Sinun olisi pitänyt käyttää Rotex 150 reunojen hiontaan.

Toivottavasti saat sen kuntoon, harmi että kävi näin nyt kun lopulta sait asennuksen valmiiksi.
Kyllä, minullakin oli aikaa, levitin puolelle lattialle, sitten odotin 20-40 minuuttia ja sitten pyyhin. Tein päällekkäisyyksiä kun jaoin huonetta, ei näy mitään, kävelin jopa juuri käsitellyllä alueella, vain jalanjäljet piti pyyhkiä pois. Ei näy mitään :)

En tiedä, olisiko auttanut, jos olisin värjännyt koneella vai ei. Käytin karkeampaa paperia 100, kun taas firma käytti 120.

Oletko varma siitä, että haluat sen niin tummaksi sitten? Se näytti hyvin laikukkaalta kaikkialla minun mielestäni. Olisin ehdottomasti vaihtanut tuotteen joko Bonaan, jonka nino suositteli, tai Osmos'in värilliseen kovavahaöljyyn.

falkn sanoi:
Oletko varma, että sen pitäisi olla niin tumma? Minusta se näytti todella laikukkaalta kaikkialla. Olisin ehdottomasti vaihtanut tuotteen joko Bonaan, jota nino suositteli tai Osmos värjättyyn kovavahaöljyyn.
olenhan ostanut "färgiä" 1500 kruunulla, joten ei huvita ostaa lisää.

olen tyytyväinen väriin, sain haluamani tummuuden.

ja laikukkuus pitää paikkansa, koska puu on elävä materiaali ja uskon, että on vaikea saada kaikki palat imemään yhtä paljon ja saada täsmälleen sama sävy.

valmistaja suosittelee koneen käyttöä levittämiseen, mitä en ole tehnyt, voi olla että hion reunat, kokeilen käsitellä reunat. ja sitten annan kuivua lisätäkseni vielä yhden kerroksen väriä, mutta koneen avulla.

Tänään soitin ympäriinsä löytääkseni jonkun, joka voi hioa, mihin pitäisi pigmentoida, oli paljon vaikeampaa kuin luulin, sain yhden pojan kiinni, mutta hän voisi aikaisintaan kesän jälkeen... joten jouduin soittamaan hieman lisää... luulen, että se oli vasta viides numero, joka osasi hioa ne!!!

ihan hullua, vaikuttaa olevan puute siitä ammatista. hänen pitäisi tulla katsomaan ensi viikolla, joten saamme nähdä, mitä hän sanoo.

Jos hän epäonnistuisi, voiko vaatia, että he tekevät uudelleen, ja saada korvausta öljystäni?

Hioa ja sävyttää vain päistä? Luulen, että se on vaikeaa... eikä kukaan varmaan halua tehdä sitä, jos aiot vaatia heiltä rahaa, jos se ei onnistu hyvin.

Missä asut?

Koko lattia pitää hioa uudelleen,

Asun Skaraborgissa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.