Puulevyjä rivissä, jokaisessa merkintöjä kuten "68.40" ja "68.21", mahdollisesti mittausepäjohdonmukaisuuksien tunnistamiseksi.

Pino puulautoja, joissa on numeroita kirjoitettuna lyijykynällä.

Voi olla, että löysin virheen nyt :)

Saanko kysyä, millä olet mitannut? Luulen kuitenkin, että perusongelma ei ole tässä.

falkn sanoi:
Saako kysyä, mitä olet mitannut? En usko, että perusongelma on täällä.
Lainaa työpaikalta työntömitta.

Se on se vinkki, jonka olen saanut, kun lattia vastaa toisella puolella. Sillä jos ero on 0,10 mm joka laudalla 10 lautojen kohdalla, se tekee 1 mm.

Jos se ei ole se, en tiedä missä ongelma voi olla, eikä ne, joille olen puhunut, vaikuta ymmärtävän. Jos se ei johdu laudoista.

Oletko mitannut pituutta myös? Onko sinulla sama vaihtelu pituudessa?

falkn sanoi:
Oletko mitannut pituuden myös? Onko sinulla sama vaihtelu pituudessa?
En ole tehnyt sitä, otin normaalipituisen työntömitan niin se ei pysty mittaamaan niin pitkälle,

Voi olla, että oli vähän huonoa tuuria ja sain pakkauksen, jossa on vähän poikkeamaa, sitten sain vastauksen, että jos avaa paketin, niin pitäisi laittaa koko paketti valmiiksi eikä antaa sen vain jäädä. Tätä en tiennyt, kun kukaan ei ole sanonut sitä minulle.

D
ovatko ne tasapaksuja?

DennisLarsson sanoi:
ovatko ne tasaisen paksuja?
Katsoin nopeesti vaan nyt, eroaa 0.05-0.10 paksuudessa, katsoin kuitenkin vain 3 kpl tikkuja.

Miten on mennyt?

nino sanoi:
Kuinka on mennyt?
Ihan hyvin... Minulla on ollut maksimaalista epäonnea kaiken kanssa:(
Dyckert meni rikki, jätin sen huoltoon, sain takaisin, käytin sitä 1h, sitten se meni rikki uudestaan:( jouduin lähettämään sen taas.

Sitten se tuli ja toimi:) laitoin lattiaa täyttä vauhtia, kunnes kaasu loppui, ja paikallinen sahani on lopettanut sen kaasun myymisen. Joten heidän piti tilata se, ja tietenkin Hitachilla oli varastovirhe, joten jouduin odottamaan 1v sen... Mutta lopulta pystyin laittamaan lattiaa taas, joten kaikki kalanruodot on laitettu, täytyy sahata ympäri listauksia varten. Olisin tehnyt sen tänä viikonloppuna, mutta Stavdal päätti sulkea ajoissa. Mitä he eivät sanoneet aiemmin viikolla kun
Puhuin heidän kanssaan. Joten
Maanantaina voin jatkaa

ok, joten sait sen toimimaan nyt ainakin?
Hyvä, voit laittaa esille vähän kuvia...

mikä oli sitten virhe? pääsitkö selville siitä?

nino sanoi:
ok så har fått till det nu iaf?
Va bra, du får lägga upp lite bilder...

vad var felet då? kom du fram till det?

Joo nyt se vaikuttaa olevan kunnossa, virhe johtui useista eri tekijöistä. Juttelin tyypin kanssa, jolta ostin lattian, kun olin hakemassa vähän lisää. johtuen siitä, että ensimmäinen oli liimattu, mutta

Voi yksinkertaisesti sanoa, että olin liian tarkka, vaikka se rakoilisi. niin se voi ratkaista itsensä, jos esimerkiksi laitat nopeasti 1rivon lisää. ja naputat. sitten ei lattiani ole täysin tasainen, mikä saa palat hieman muuttamaan muotoaan, mutta nyt se vaikuttaa olevan hyvä. Nyt en tiedä riittävätkö palat:S listalle. täytyy tarkistaa se huomenna,

terv.

• Tykkään
nino
  • Laddar…
Yrittäkää kuitenkin, onko täällä joku, joka on käyttänyt fiskben? ja haluaa myydä teräksensä uran jyrsintään?

Tarvitsen jonkun, jonka kanssa pallotella :)

Olen nyt jyrsinyt ympäriinsä ja aion alkaa laittaa listabandiä, mutta ajattelin jiirata kaikki kulmat, koska mielestäni se näyttää paremmalta.

Tuleeko siitä 45 astetta? Sen täytyy varmaankin olla niin, ja silloin kulmaan muodostuu hyvä linja.

Sillä jos jiiraan esimerkiksi 48 astetta, niin
Ei se voi olla oikein

berne88 sanoi:
Tarvitsen jonkun, jonka kanssa pallotella ajatuksia:)
Jos esimerkiksi käännän 48 astetta niin
Viistotusten täytyy olla saman kulman, muuten leikkaukset ovat eripituisia.

Mielestäni frisen jiiriliitokset ovat yliarvostettuja, koska niistä tulee vain pieniä palasia. Listabandit olen kuitenkin jiirannut. Ei ole varmaa, että kulman pitäisi olla 45 astetta, se riippuu siitä, mikä on kulma kunkin puolen välillä. Osta kulmamittari tai tarkista kulmaviivaimella, että se on 90 astetta. Jos se on, jiiraat 45 astetta. Joka tapauksessa jaat aina kokonaikulman kahdella. Eli jos kulma olisi 88 astetta, niin jiirikulma on 44.

• Tykkään
berne88
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.