52 857 lukukertaa ·
185 vastausta
53k lukukertaa
185 vastausta
ristimitta huone...ei vielä täsmää?
Lainaa työpaikalta työntömitta.falkn sanoi:
Se on se vinkki, jonka olen saanut, kun lattia vastaa toisella puolella. Sillä jos ero on 0,10 mm joka laudalla 10 lautojen kohdalla, se tekee 1 mm.
Jos se ei ole se, en tiedä missä ongelma voi olla, eikä ne, joille olen puhunut, vaikuta ymmärtävän. Jos se ei johdu laudoista.
En ole tehnyt sitä, otin normaalipituisen työntömitan niin se ei pysty mittaamaan niin pitkälle,falkn sanoi:
Voi olla, että oli vähän huonoa tuuria ja sain pakkauksen, jossa on vähän poikkeamaa, sitten sain vastauksen, että jos avaa paketin, niin pitäisi laittaa koko paketti valmiiksi eikä antaa sen vain jäädä. Tätä en tiennyt, kun kukaan ei ole sanonut sitä minulle.
Ihan hyvin... Minulla on ollut maksimaalista epäonnea kaiken kanssanino sanoi:
Dyckert meni rikki, jätin sen huoltoon, sain takaisin, käytin sitä 1h, sitten se meni rikki uudestaan
Sitten se tuli ja toimi
Puhuin heidän kanssaan. Joten
Maanantaina voin jatkaa
nino sanoi:
Joo nyt se vaikuttaa olevan kunnossa, virhe johtui useista eri tekijöistä. Juttelin tyypin kanssa, jolta ostin lattian, kun olin hakemassa vähän lisää. johtuen siitä, että ensimmäinen oli liimattu, mutta
Voi yksinkertaisesti sanoa, että olin liian tarkka, vaikka se rakoilisi. niin se voi ratkaista itsensä, jos esimerkiksi laitat nopeasti 1rivon lisää. ja naputat. sitten ei lattiani ole täysin tasainen, mikä saa palat hieman muuttamaan muotoaan, mutta nyt se vaikuttaa olevan hyvä. Nyt en tiedä riittävätkö palat:S listalle. täytyy tarkistaa se huomenna,
terv.
Tarvitsen jonkun, jonka kanssa pallotella 
Olen nyt jyrsinyt ympäriinsä ja aion alkaa laittaa listabandiä, mutta ajattelin jiirata kaikki kulmat, koska mielestäni se näyttää paremmalta.
Tuleeko siitä 45 astetta? Sen täytyy varmaankin olla niin, ja silloin kulmaan muodostuu hyvä linja.
Sillä jos jiiraan esimerkiksi 48 astetta, niin
Ei se voi olla oikein
Olen nyt jyrsinyt ympäriinsä ja aion alkaa laittaa listabandiä, mutta ajattelin jiirata kaikki kulmat, koska mielestäni se näyttää paremmalta.
Tuleeko siitä 45 astetta? Sen täytyy varmaankin olla niin, ja silloin kulmaan muodostuu hyvä linja.
Sillä jos jiiraan esimerkiksi 48 astetta, niin
Ei se voi olla oikein
Mielestäni frisen jiiriliitokset ovat yliarvostettuja, koska niistä tulee vain pieniä palasia. Listabandit olen kuitenkin jiirannut. Ei ole varmaa, että kulman pitäisi olla 45 astetta, se riippuu siitä, mikä on kulma kunkin puolen välillä. Osta kulmamittari tai tarkista kulmaviivaimella, että se on 90 astetta. Jos se on, jiiraat 45 astetta. Joka tapauksessa jaat aina kokonaikulman kahdella. Eli jos kulma olisi 88 astetta, niin jiirikulma on 44.