52 862 lukukertaa ·
185 vastausta
53k lukukertaa
185 vastausta
ristimitta huone...ei vielä täsmää?
http://www.rubiomonocoatshop.se/sv_b2c/catalog/product/gallery/id/299/image/261/falkn sanoi:Laita mielellään kuva siitä, kuinka tummaa olet ajatellut. En olisi itse tehnyt siitä mustaa uudelle lattialle. Tummat kalanruotoparketit ovat mielestäni todella kauniita, vaikka emme itse päätyneetkään tekemään sitä. Voin lämpimästi suositella Osmon tuotteita. Silloin värjäät ensin pigmentoidulla kovavahaöljyllä ja laitat sitten loppukerroksen tavallisella matta Osmo kovavahaöljyllä original.
charcoal on se, joka minulla on kotona.... on vaikea saada kuva siitä, miltä se tulee näyttämään... en halua siitä liian tummaa... minulla on melko tummat lattiat nyt, yhteydessä siihen huoneeseen, jossa kalanruotolattia on....
voin laittaa kuvan muutaman sekunnin päästä

Viimeksi muokattu:
En pitänyt ylimmäisestä, liian ruskea. Alin voi olla siisti, mutta se riippuu pinnasta. Se sopii parhaiten todella mahtavaan kerrostaloasuntoon, jossa on muuten pelkistetty tyyli. Se ei kuitenkaan korosta lattian kuviointia erityisen hyvin.
Se on ruokasali. Joten ainoa mitä sinne tulee, on pöytä, tuolit ja kaappi.falkn sanoi:
Se on sama väri näissä kuvissa, ja pidän enemmän viimeisestä kuvasta kuin ensimmäisestä. Ei halua mustaa lattiaa, jotta kaikki kuviot katoavat..... Vaikeaa tämä
sain käsiteltyä... ei tullut 100, kuten olin ajatellut, kun aine ei oikein imeytynyt listojen ja sahanpurujen päälle, mutta itse lattialla se onnistui hyvin... ei tullut liian tumma, kuten aluksi pelkäsin.
en usko, että teen sitä uudestaan... ei ainakaan nyt. laitan kuvan huomenna, kun on valoisampaa, ja se on ehtinyt kuivua vähän, minulla on muutamia kuvia nyt puhelimessa, mutta ne ovat juuri tehty, joten ne antavat harhaanjohtavan kuvan.
en usko, että teen sitä uudestaan... ei ainakaan nyt. laitan kuvan huomenna, kun on valoisampaa, ja se on ehtinyt kuivua vähän, minulla on muutamia kuvia nyt puhelimessa, mutta ne ovat juuri tehty, joten ne antavat harhaanjohtavan kuvan.

Här kommer bilderna jag lova, är inte nöjd med listbanden å flisen
Slipa om det, har lånat hem maskin, å ska testa att slipa, aldrig gjort det förut😖 så det ska bli spännande. Sedan behandla igen där jag har slipat.
Edit: vad randigt det ser ut på bilderna, så ser det inte ut.. Konstigt, kanske är ljuset som lurar
nino sanoi:

Aloitin hionnan hieman.... Mutta olen jo kohdannut ongelmia
Tuo pitää paikkansa. Se on 2-komponenttinen, jonka levitin teräslastalla ja sitten pyyhin rätillä.nino sanoi:
Pitäisi ehkä käyttää kiillotuskoneita tai vastaavaa. Mutta se henkilö, jolta ostin lattian ja värin, sanoi, että huoneeni on pieni, joten se toimii yhtä hyvin tehdä tämä Tällä tavalla
Ok, käytän öljypohjaista värjäystä Bonalta, silloin on paljon aikaa ja pieni riski päällekkäisyyksille. Käytän aina kiillotuskoneita sekä levityksessä että kiillotuksessa.
Sinulla olisi varmaan pitänyt olla Rotex 150 reunahiontaan.
Toivottavasti onnistut kuitenkin, harmi että kävi nyt näin kun lopulta sait asennuksen päätökseen.
Sinulla olisi varmaan pitänyt olla Rotex 150 reunahiontaan.
Toivottavasti onnistut kuitenkin, harmi että kävi nyt näin kun lopulta sait asennuksen päätökseen.