Eikö sinulla ole vinkelhakea? Sitten voit vain tarkistaa, onko se 90 astetta vai ei.

falkn sanoi:
Har du ingen vinkelhake? Då kan du ju bara kontrollera om det är 90 grader eller ej.
Ongelma on ratkaistu :)

nyt koko listaband on paikallaan, aion liimata sen pian, joten se voi maata yön yli. Huomenna loput tehdään, jos ehdin, kaste on klo 14. mutta luulen, että ehdin.

Nyt olen iloinen:)

https://www.youtube.com/watch?v=S-MsW89nyfM

katsoin tämän klipin, ja näyttää siltä lattia näyttää.. silloin minun pitäisi olla tyytyväinen parkettiini:)

Mietin, jos tekisin tämän ENNEN kuin he tulevat hiomaan lattiaa, koska aikani on halpaa:P mutta luuletteko, että sillä on merkitystä, jos he ovat hioneet lakan päälle ek-lattian, ja sitä käytetään? vai luuletteko, että se näkyy, koska kovavahaöljyni on erittäin tummaa, mietin niin se värjäytyy.

Miksi kutsutaan Ruotsissa filleriksi? onko se liima vai mitä se voisi olla?

Suuret kiitokset kaikille, jotka ovat auttaneet minua!!!! :thumbup:

Ilman teitä lattiani olisi päätynyt kaatopaikalle, ja edullinen laminaatti olisi ollut siellä. Olen melkein valmis. Huomasin, että olen mokannut hieman... Niiden viistettyjen kulmien kanssa. En saa niitä oikein yhteen. Mutta vain 3 lankkua on jäljellä, jotka pitäisi viistää. Sitten se on valmis.

He tulevat ensi viikolla hiomaan lattian.

Alan kuitenkin saada kylmät jalat värivalintani suhteen, alan epäröidä :(

D
Miten ihanaa! Mutta haluamme nähdä kuvia!

Kuulostaa hyvältä :) Minkälaista värjäystä olet ajatellut? Aiotko käyttää kovavahaöljyä?

falkn sanoi:
Kuulostaa hyvältä :) Millaisen sävyn olet ajatellut? Onko se kovavahaöljy, jota aiot käyttää?
joo ostin Rubio Monocoat Oil Plus 2C..
ja väri on charcoal
mutta alan miettiä haluanko sen vai en, siitä tulee todella tumma, ja haluan u että kalanruoto erottuu, ettei se vain näyttäisi tummalta puulattialta

http://www.rubiomonocoatshop.se/sv_b2c/catalog/product/gallery/id/299/image/261/

Käännyn asiantuntijoiden puoleen...

Jostain oudosta syystä en saa samoja mittoja yhdessä kulmassa. Jolloin se on näin:

Kulmassa puulattialaudat asennettu niin, että yksi lauta poikkeaa mitoiltaan muista, jättäen epäsymmetrisen ulkonäön.

Onko teillä mitään vinkkejä?

Olen tarkistanut toiset kulmat ja niissä on kaikilla samat mitat
Molemmilla puolilla... Mutta ei tässä. Jos tangot olisivat olleet leveämpiä, se ei olisi ollut ongelma.

Jotain vinkkejä? Pitäisikö vain purkaa ja tehdä uudelleen?

Täytyykö sinun vain halkoa vasen pala? Tai ota keppi sen vasemmalta puolelta ja halkoa, niin saat 2 yhtä suurta palaa hlrnet:ssa.

berne88 sanoi:
Käännyn asiantuntijoiden puoleen...

Jollain kummallisella tavalla en saa samoja mittoja yhdessä kulmassa. Joka sitten tulee näin:
Onko kyseessä ajatusvirhe vai onko todellisuus niin erilainen kuin ihanteellinen?

Tilanteen pelastamiseksi vetäisin oikean listan muutaman laudan takaisin ja korjaisin yhden tai kaksi korjauslautaa niin, että kulmasauma on oikea.

arneri68 sanoi:
Onko se ajatusvirhe vai eroavatko todellisuus ja ihanne niin paljon toisistaan?

Pelastaakseni tilanteen peruuttaisin oikeaa listaa muutaman palikan ja korjaisin yhdellä tai kahdella korjauspalikalla, jotta kulmasauma olisi oikein.
Oikeanhan on kai oltava suurempi, jotta se täsmää?
Silloinhan pitää peruuttaa aika paljon ja katkaista monia palikoita saadakseen vielä yhden lisää, vasemmanhan pitäisi olla pienempi, joten siellä voisi varmaan ottaa kaiken yhdellä palikalla?

nino sanoi:
Oikean täytyy kai suurentua, jotta se täsmää. Silloin täytyy perääntyä melko paljon ja katkaista monta keppiä, jotta mahtuu vielä yksi lisää, vasemman täytyy pienentyä, joten siellä voi varmaan ottaa kaiken yhdellä kepillä?
Kyllä, olet oikeassa, ehdotuksesi on vähintään yhden kepin verran taloudellisempi kuin minun.

Se onnistui sinun ansiostasi... Nino:) Kiitämme siitä... olin niin tyytyväinen siihen, että repäisin auki toisen kulman. Se oli ensimmäinen, josta olin nolostunut, mutta nyt se on melkein valmis, pitää laittaa 2tikkuja, sitten on vain ne tosi pienet palat jäljellä ylhäällä jokaisessa kulmassa.

Täytyy pitkittää sitä nyt niin, että minulla on jotain tekemistä viikonloppuna:)

• Tykkään
nino
  • Laddar…
Joten nyt superpienet osat, jotka pitäisi olla kaikissa nurkissa, kuivuvat, koska niitä ei voi naulata, joten olen liimannut ne yhteen ja odotan hetken ennen kuin liimaan ne lattiaan.

Mutta tarvitsisin todella teidän apuanne...

1. Käsittelyn valinta... luuletteko, että siitä tulee liian tumma? että kalanruotokuviot eivät näy kovin hyvin?
2. Onko olemassa muuta tuotetta kuin Bona fix & fill?

Laita mielelläsi kuva siitä, miten tummaksi olet ajatellut. En olisi varmaankaan tehnyt sitä mustaksi uudelle lattialle. Tummat kalanruotoparketit ovat mielestäni todella tyylikkäitä, vaikka emme itse valinneetkaan sitä. Voin lämpimästi suositella Osmon tuotteita. Ensin värjätään pigmentoidulla kovavahaöljyllä ja sitten viimeinen kerros laitetaan tavallisella matalla Osmo kovavahaöljyllä original.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.